Mikä youtube video?Tyhmille ihmisille mitä tuossa juutuupivideossa on. Ei ole nallekarkit mennyt tasan.
Enpä minä sitä enää tarkkaan muista, joku "idiots at work" tai joku vastaava.Mikä youtube video?
Jaa jaa, no mut hyvä tietää.Enpä minä sitä enää tarkkaan muista, joku "idiots at work" tai joku vastaava.
Mä oon joskus ollut joulupukki, olen myös esiintynyt tonttuna. En nyt tähän hätään muista olenko ollut pelle, mut varaan sen myöskin itselleni.Eilen on jaettu pelikielto henkilöllisyyden arvuuttelusta, kun erästä palstakirjoittajaa on vihjailtu Pekko Pelikaaniksi.
Tuliskohan saman pykälän nojalla kakkua, jos vihjailisi jonkun olevan ehkä Batman?
M.O.T.Mä oon joskus ollut joulupukki, olen myös esiintynyt tonttuna. En nyt tähän hätään muista olenko ollut pelle, mut varaan sen myöskin itselleni.
Eli miten tää nyt menee, ketään muuta ei enää saa nimittää esim pelleksi tai tontuksi, koska sillon ne arvuuttelee mun henkilöllisyyttä. Eiku mitä vittua täällä tapahtuu?
On kai noista jossain valokuviakin.
Käytin yo. termiä siinä mielessä, että jos joku kutsuu itseään tontuksi ja pelleksi ja on onnistua saamaan oman henkilöllisyytensä arvuuttelusta bannia, onhan se sen luokan pelleilyä, jossa vain täysi tonttu voi onnistua.On kai noista jossain valokuviakin.
Kai tuohon antaa vastauksen jo Studio Julmahuvi aikoinaan:Eilen on jaettu pelikielto henkilöllisyyden arvuuttelusta, kun erästä palstakirjoittajaa on vihjailtu Pekko Pelikaaniksi.
Tuliskohan saman pykälän nojalla kakkua, jos vihjailisi jonkun olevan ehkä Batman?
Enpä ole tämmöistä havainnut tänään, vissiin olen ollut väärissä ketjuissa. Muttaa tykkäsin tästä sun viestistä ihan tahallani.Tässä on nyt muutaman tunnin verran saanut itsekseen naureskella, kun palstalla on aloitettu kyttäämään jo sitä, että kuka tykkää kenenkin viesteistä ja sitten tultu suureen ääneen siitä vielä julkisesti kertomaan.
Aika velikultia ovat nämä, tykkäyksiä kyttäävät ja niistä raportoivat.
Jatkaakaa samaan malliin, kyllä hauskaa olla pittää.
Tämä "hassuttelu" käytiin tuolla pääministerimme politiikan ulkopuolista toimintaa käsittelevässä ketjussa.Enpä ole tämmöistä havainnut tänään, vissiin olen ollut väärissä ketjuissa. Muttaa tykkäsin tästä sun viestistä ihan tahallani.
Joo, peukutus on nyt esillä tärkeänä.Tässä on nyt muutaman tunnin verran saanut itsekseen naureskella, kun palstalla on aloitettu kyttäämään jo sitä, että kuka tykkää kenenkin viesteistä ja sitten tultu suureen ääneen siitä vielä julkisesti kertomaan.
Täytyy tosi paljon naurattaa, kun jaksat kahdessa eri ketjussa tätä hämmästellä.Tässä on nyt muutaman tunnin verran saanut itsekseen naureskella, kun palstalla on aloitettu kyttäämään jo sitä, että kuka tykkää kenenkin viesteistä ja sitten tultu suureen ääneen siitä vielä julkisesti kertomaan.
En nyt sano, että naurattaa, mutta hymyilyttää, kun tästä, sinänsä ihan viattomasta ihmettelystä, saatiin näinkin iso numero tehtyä.Täytyy tosi paljon naurattaa, kun jaksat kahdessa eri ketjussa tätä hämmästellä.
Vai lasketaanko tämä viestiesi kyttäämiseksi?
Täytyy tosi paljon naurattaa, kun jaksat kahdessa eri ketjussa tätä hämmästellä.
Vai lasketaanko tämä viestiesi kyttäämiseksi?
Joo, peukutus on nyt esillä tärkeänä.
Selvisi viime viikolla yhdessä ketjussa, että miten "tulee kaikki *ulkut esille".. eli siis palstan huonokäytöksiset tyypit.
Ilmoittautuivat ihan itse, kun peukulla sai ilmoittautua.
*Johnny B. Goode fistaa tätä*Jos palstalta löytyy tykkäys-ominaisuus ja puhutaan peukutuksesta, missä on vaihtoehto fistata jonkun viestiä? Kyllä tälle palstalle hyvin mieltäkin kiihottavia viestejä aina välillä ilmaantuu.
Muistetaan kuitenkin, että Suomen Ulkoministeriön kansalaisilleen antama maastapoistumiskehotus voidaan tulkita provokaatioksi Venäjän valtiota kohtaan.
Tässä maailmantilanteessa voi olla vaarallista ärsyttää vaikeassa tilanteessa olevaa naapurimaata.
*Johnny B. Goode fistaa tätä*
Mä aattelin semmosta "Up in the ass of Timo" -tyyppistä, missä on molemmat kädet mukana. Ja giffinä tiätty.Kuka suunnitelee ikonin? Riittääkö, että peukku piilotetaan?
Venäjä aloitti putken räjäyttämisen tutkinnan. Syylliset on löydetty. Kuvassa ukrainalainen passi, homoperuukki, sim-kortti ja natsitunnus.