Mille naurat juuri nyt?

  • 13 184 504
  • 50 326

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
MULTAHAN VIETIIN KETJUNTEKO-OIKEUDET IKUISIKSI AJOIKSI!!!!!!!

Ehkä sunkin pitäisi liittyä tuonne mode-ketjun karkeloihin mouhoamaan taas pitkästä aikaa tästä...

Se on kuitenkin tavallaan sun perusoikeutesi lyhyen mutta ansiokkaan moderointitaustasi takia.

edit. Mä luulen, että tarpeeksi paljon, kun tuosta älämölöä pitää, ne siellä norsunluutornissa kyllästyy meuhkaamiseen ja palauttaa vähin äänin ne oikeudet!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ehkä sunkin pitäisi liittyä tuonne mode-ketjun karkeloihin mouhoamaan taas pitkästä aikaa tästä...

Se on kuitenkin tavallaan sun perusoikeutesi lyhyen mutta ansiokkaan moderointitaustasi takia.

edit. Mä luulen, että tarpeeksi paljon, kun tuosta älämölöä pitää, ne siellä norsunluutornissa kyllästyy meuhkaamiseen ja palauttaa vähin äänin ne oikeudet!


TÖRKEÄÄ! RAPORTOIN, ITSEMODEROIN, LÄHETÄN YYVEEN JA TYKKÄÄN.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Helsingin poliisi: "Huumekuolemissa ei näy erityistä piikkiä"

Siellä on lähdetty Helsingin poliisissa hassuttelemaan. Ei tuo nyt mitään ”Leo-Pekka Tähti asteli avioon/Jortikka pikkuleijonien peräsimeen”-tasoa ole, mutta miksipä ei käyttäisi mahdollisuutta, jos siihen paikka annetaan.

 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran puolisoni mahtavalle muistille ja autotietämykselle. Vien huomenna auton korjaamolle, kun siitä pitää vaihtaa alatukivarren pusla. Tästä on ollut viime viikkojen aikana monesti juttua. No nyt sitten hän kysyi, että "mitähän se alavanteen pulsari mahtaa kustantaa". Prkl, että repesin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nauran puolisoni mahtavalle muistille ja autotietämykselle. Vien huomenna auton korjaamolle, kun siitä pitää vaihtaa alatukivarren pusla. Tästä on ollut viime viikkojen aikana monesti juttua. No nyt sitten hän kysyi, että "mitähän se alavanteen pulsari mahtaa kustantaa". Prkl, että repesin.
Tuttua kauraa täälläkin...
Pitää vain varoa liikaa nauramasta vaimoni lohkaisuille, kun kyse on teknisten laitteiden vioista, korjaussuunnitelmista tai osien hankinnasta. Ei viitsi pahoittaa toisen mieltä, kun haluaa vilpittömästi olla asiassa mukana ja ottaa kantaa näihinkin juttuihin.

PS. Moni työkalukin on saanut ihan uuden nimen, jota huumorilla nykyään käytän.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Landella on raskaampaa, ja se myös näkyy
 

Liitteet

  • Keskustanuoret.jpg
    Keskustanuoret.jpg
    131,9 KB · kertaa luettu: 395

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska en todellakaan tunne sympatiaa roskaohjelmiin osallistuvia tyhjäpäisiä tyrkkyidiootteja kohtaan, nauran tälle.


Jälleen yksi osoitus siitä, että eilisen komedia on tämän päivän todellisuutta. Julmahuvi ja Paradise Cocktail.
 
Naureskelen omalle kuulolleni. Taustalla telkkkarissa pyörii Big Brother. Olin varma, että kuulin telkkarista kuulutuksen "Tämä on vibrator".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kerrankin on mahdollista, että suomalaiset äänestävät 30 000€ lyhentämättömänä Suomen valtiolle.

Toivottavasti vouti on langan päässä heti kun konfetit putoavat katosta ja Han saapuu voittajana ulkomaailmaan.

Heilun hammaslääkärin odotustilassa tuolilla ja meinaa happi loppua maskin takana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heilun hammaslääkärin odotustilassa tuolilla ja meinaa happi loppua maskin takana.
Osanotot. Mulla menisi vitutusketjuun. Aika vittumainen tilanne, myännän. Vihaan hammaslääkäriä ja vihaan noita kuanokoppia. Kuinka meni lopulta...?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
SVEITSI on määrännyt kolmelle al-Holin leiriltä palanneelle suomalaisnaiselle maahantulokiellon. Naiset eivät saa mennä Sveitsiin viiteen vuoteen. Kiellon rikkomisesta voi seurata enintään vuoden vankeusrangaistus.
Keskusrikospoliisilla (krp) ei ole mitään tietoa, miksi kielto on määrätty, kertoo rikoskomisario Sanna Springare.
lähde:
 

Glove

Jäsen
SVEITSI on määrännyt kolmelle al-Holin leiriltä palanneelle suomalaisnaiselle maahantulokiellon. Naiset eivät saa mennä Sveitsiin viiteen vuoteen. Kiellon rikkomisesta voi seurata enintään vuoden vankeusrangaistus.
Keskusrikospoliisilla (krp) ei ole mitään tietoa, miksi kielto on määrätty, kertoo rikoskomisario Sanna Springare.
lähde:
Saisi tehdä Suomikin vastaavan päätöksen. Jos yrittävät Suomeen niin sanotaan ”stop, palaa takaisin. Mitäs läksit?”
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Antti Lindtman Sannikon haastattelussa tänään: Monty Python kadehtisi tätä paskanjauhajaa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahdelle.

Hänen mielestään Lidlin video kuitenkin ivailee Suomen suurimmalle urheilulajille. "Pidän tuota tapaa käsitellä teemaa suomalaisia faneja ja jalkapallon ystäviä loukkaavana."

Vannetta löysemmälle!

 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahdelle.



Vannetta löysemmälle!

No jep. Varmaan Littikin on pakotettu mukaan irvaamaan ja pilkkaamaan kuningaslajia. Olisikohan tosiaan vähän turhan vakavalla nyt pj:n sensorit, hankala tuosta on nähdä irvailua mihinkään suuntaan (etenkään fanien kun niitä ei edes mainita, jos nyt ei siinä vihellyskuorossa tai puolen sekunnin vuvuzelaleikkauksessa).
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Aika harvakseltaan tulee tota perinteistä telkkaria enää kateltua, eikä vähiten sen vuoksi, että sieltä tulee mainoksia. Kyseisen Lidlin mainoksen olen kuitenkin nähnyt kertaalleen ja mun mielestä se oli ihan ok, tai oikeestaan jopa hauska. Lidl onnistuneesti hyödyntää Huuhkajien historiallisen hyvää pöhinää ja positiivista meininkiä, ei voi moittia. Jos mainokset yleisesti olisi jollain tapaa kiinnostavia, kuten tämä on, niin mainonta ei tietenkään häiritsisi.
Eli tän matsin lopputulos, Lidl - Pöllöliitto 1:0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös