Nykyajan somevaikuttajat ja mediapersoonat eivät ehkä ajattele asiaa, mutta varsin sieluttomia ovat, joten todistavat tuon uskomuksen todeksi.Voidaan laittaa, kunhan minä en esiinny niissä. Mulla on vanha intiaanien usko, että jokainen sinusta otettu kuva vie palan sielustasi pois. Ilmeisesti nykyajan somevaikuttajat ja mediapersoonat eivät ajattele ihan noin.
Tissit on oikotie moneen muuhunkin asiaan, kuten minun suosioon. Tosin tässä mainitussa yhtälössä on suosiota vähentäviä tekijöitä aivan liikaa.Ennen piti ensin kasata bändi. Löytää soittamaan halukkaat. Sitten niille piti löytää soittimet. Hankkia treenikämppä. Opetella soittamaan. Siinä saattoi mennä useampi vuosi. Sitten tehtiin demonauha. Lähetettiin Pokolle. Kolmen kuukauden päästä tuli kohtelias hylkäyskirje. Juha Torvisen monistetulla nimmarilla. Anteeksi, musiikillanne ei juuri nyt ole käyttöä. Jatkakaa silti harrastamista. Parempi se on kuin liimanhaistelu ja mummojen potkiminen.
Entäs nyt? No pohjatyö on ainakin tehty paremmin. On manazerit ja silikonitissit. Ei kun tähtiin vaan, varmasti sydänverelläsi vuodatettua musiikkia kuunnellaan vielä sadankin vuoden kuluttua.
![]()
YleX Nosteessa: Mari Johanna on valmis tuomaan todellisuuden takaisin räppiin
Nosteessa-osiossa esitellään viikottain tuore artisti.yle.fi
Onko ori Eri Hidaste mukana?Minä nauran mainiolle ravihevosen nimelle:
Tänään juoksee Kuopion raveissa ruuna Bästa Tittare
Onneksi en pelannut. Jäi seitsemänneksi; sai kuitenkin palkintorahaa 50 €.Minä nauran mainiolle ravihevosen nimelle:
Tänään juoksee Kuopion raveissa ruuna Bästa Tittare
Juu nimeks vaan Femme fatale, niin kaikki tykkää.Luulin että vitsailuun vain jäisi, mutta kyllä vihreiden ryhmä vastustaa uros live areenan nimeä.
Toki neutraali nimi olisi hyve, mutta mielensä voi pahoittaa ja protestoida, jos elämä ei mene, kuten haluaa.Juu nimeks vaan Femme fatale, niin kaikki tykkää.
Ei ei. Allah-areena on paremmin narratiiviin sopiva nimi.Juu nimeks vaan Femme fatale, niin kaikki tykkää.
Vielä kun maksaisivat veronsakin Suomeen, niin saisivat mainosta siitäkin.Uros nimi sekoilulle. Pitää vain toivoa että nimi jollain ihmeen vihervassarilipulla kiellettäisiin. Uros saisi kaiken mainoksen ilmaiseksi ja kaikki tietävät mikä on Uros.
Ei kaikkea näkyvyyttä kerralla.Vielä kun maksaisivat veronsakin Suomeen, niin saisivat mainosta siitäkin.
Vielä kun maksaisivat veronsakin Suomeen, niin saisivat mainosta siitäkin.
On niitä muitakin firmoja, jotka laillisesti suunnittelevat veroja, mutta en näe velvollisuutta asioihin tyytyväinen olla tai firmalle mainetta ja good-williä tyrkyttää. Vero-dana on tyytyväinen siihen ettei Supercell tee samaa, joten sitä voin mainostaa.Ulkomailla tehdyt tulot pitäisi siis tulouttaa Suomeen jotta vero-Dana olisi tyytyväinen?
Ihan samalla tavalla hyvin moni yritys toimii. Yllättyneet voivat soittaa Kurikkaan.
Itse näen vähän ristiriitaisena kumihuulet ja rinnat, samalla lause "valmis tuomaan todellisuuden takaisin"Nyt on takuulla kovaa kamaa. Mää kun en tunne ammattisanastoa, niin miltä kuulostaa "bängäävä" biisi...?
Helvetin hyvä olisi HMV Areena. Ulkomaalaisille voisi sitten markkinoida NNN Arenana. Neutral, Nameless and Nothing.Luulin että vitsailuun vain jäisi, mutta kyllä vihreiden ryhmä vastustaa uros live areenan nimeä.
![]()
YleX Nosteessa: Mari Johanna on valmis tuomaan todellisuuden takaisin räppiin
Nosteessa-osiossa esitellään viikottain tuore artisti.yle.fi