Venäjän ihmisoikeusrikokset ovat väärin ja niihin tulee puuttua. Samaan aikaan pitäisi pystyä myös näkemään Suomen ihmisoikeusrikokset. Suomessa on vakavia ongelmia sananvapauden kanssa. Mitään valtavirrasta poikkeavaa ei saa sanoa, tai media teurastaa ja työura oli siinä. Yksi surullinen esimerkikki: Nyt.fi: ”Voi poika- ja tyttöoletetut”, hehkutti Ruisrock mainoksessaan, aiheutti somekuohunnan ja pyysi anteeksi: ”Asia on vakava”
Voisikin myös miettiä, miten sananvapautta Suomessa edistetään.
Huh juuri viime lauantaina kävin tatuoitumassa, onneksi en joutunut samanlaisen ahdistelun uhriksi. Artisti itse on parhaita kavereitani, joten turpaan olisin siinä tapauksessa lyönnyt. Tosin olisin voinut myös itse uuden leiman lisäksi saattanut kävellä liikkeestä ulos mustan silmän kanssa. Siis jos olisin väkivaltaisuuksiin ryhtynyt,Tatuoija raiskasi kaksi avuttomassa tilassa ollutta asiakastaan – laskutti toiselta 350 euroa
Tämän uutisen kohta pisti nauramaan. Korostan että itse tässä uutisen asiasisällössä en naura millekään.
Kohta mikä huvitti tulee tässä "Tatuointi on hyvin kivulias toimenpide. Oikeuden mukaan mies käytti tietoisesti hyväkseen tatuoitavien pelko- ja avuuttomuustilaa."
Että oikein pelko- ja avuuttomuustila kun ihoa tikataan. Ehkä tämä vaan vahvistaa käsitystä, että tatuointeja ei kannattaisi pitää kaikkien juttuna. Totta vitussa se on kivuliasta ku isoa kuvaa tekee, mutta jos se pelottaa ja tulee avuton olo niin pysykää kaukana tatuointineuloista.
Ko. tatuoijan saa puolestani vaikka kuohia.
Menee oikeastaan tähän ketjuun. Susikoira Roita katson ja tässähän on aivan järjetön plot hole.
Eihän tuo piski olisi mitenkään voinut veneellä soutaa saareen emakkoa tappamaan.
Jos afrohelteen lipaisu ole makuun, onko silloin patamusta rasisti?
No tuo Rikun "vastine" on myös pakostikin vitsi, vaikka monelle uppoaakin. Eihän nyt kukaan himoitse "muutaman vuoden ajan" jotain 50 euron aurinkolaseja.
No tuo Rikun "vastine" on myös pakostikin vitsi...
Nyt kun tolle lehtijutulle nauraa puoli Suomea ja noi videot leviää myös kulovalkean tavoin, niin voinemme olettaa että parin vuoden sisään tämä vinkuva hintti on saavuttanut tavoitteensa ja on esiintynyt useammassakin reality-ohjelmassa ja mainittu seiskassa moneen kertaan. Ja taas yksi syy lisää toivoa ydintuhoa.Tuo Rikuhan on täysi kusipää. Tässä ylilaudan threadissa sankarin pari videoo jossa käy ilmi miten hieno ihminen on kyseessä. https://ylilauta.org/sekalainen/89823805
"Musta on ollut juttu lehdessä!!!" Joo kun jäit jumiin puuhun etkä päässyt itse alas.
Johan firman nettisivut ja lasien nimet kertovat putiikin brändäyksestä.Kyl mä väitän, että muutaman seuraavan päivän aikana tää Nopeet-firma myy moninkertaisen määrän laseja normaaliin verrattuna. Myönnän että itsekin kävin katsomassa, että millaisista laseista on kyse. Aivan loistavaa ilmaista markkinointia tuollaiset jutut.
Iltasanomien mukaan natsihelle:
Tuosta Rikun mielensäpahoittamisesta tuli vaan mieleen, että joskus jossain bändipaidan pesulapussa luki "sinä olet kakkapylly".
En tajunnut pahoittaa mieltäni, enkä varsinkaan soittaa iltapuluille. Nyt kyllä harmittaa ja varsin vietävästi.
Levykauppa Äxän paita ilmeisesti. Niillähän on kaikessa muussakin tuollaista tekstiä. Ja taisi Varusteleka sanoa, että tissejä, militarismia ja tissejä pelkäävien ei kannata heidän uutiskirjettään tilata.Tuosta Rikun mielensäpahoittamisesta tuli vaan mieleen, että joskus jossain bändipaidan pesulapussa luki "sinä olet kakkapylly".
En tajunnut pahoittaa mieltäni, enkä varsinkaan soittaa iltapuluille. Nyt kyllä harmittaa ja varsin vietävästi.