Aika hauska.Toimittaja kertoo mitä laki asiasta sanoo. Tulee hiljaista, kovin hiljaista:
Jake Tapper fact checks Roy Moore spokesman - YouTube
Tuosta tuli Tonnin seteli -ilme mieleen.
Aika hauska.Toimittaja kertoo mitä laki asiasta sanoo. Tulee hiljaista, kovin hiljaista:
Jake Tapper fact checks Roy Moore spokesman - YouTube
Aika hauska.
Tuosta tuli Tonnin seteli -ilme mieleen.
JÄITKÖ ILMAN SUOMI100-ONNITTELUVIESTIÄ?
Osa viestiä vaille jääneistä asiakkaistamme on toivonut saavansa Suomi 100 -onnitteluviestin puhelimeensa jälkikäteen. Jos haluat vielä viestin itsellesi, jätäthän yhteystietosi tähän ja lähetämme sen sinulle. Viesti toimitetaan arkisin noin vuorokauden sisällä. Viestin tilaaminen ja vastaanottaminen ei maksa sinulle mitään.
Tuo Jeesus-hihhulin junttimainen aksentti kruunaa koko pätkän. "Jumalauta näillä lakeuksilla" jne. Loppuun pääsi vielä heittämään pikaisesti kommentin "merry christmas" tehdäkseen pesäeroa niihin vääräuskoisiin, jotka suosivat toivotusta "happy holidays".
Minulle tuli tuosta läskinaamasta mieleen se muutamassa Bond-leffassa ollut punaniskasheriffi.
Juu, ja näille tuomioille nauraa koko lätkämaailma kun tieto leviää. No, se on hauskaa kun on kivaa.Liigan tuomaritoiminnalle. Ben Blood kahdesti suihkuun, ilman mitään rikettä. Ei oikeasti voi muuta, kun nauraa noille "oikeudenjakajille".
Itse nauroin E-Korean maalintekijöille:Kanada-E-Korea-matsin hallikuuluttaja kuulostaa ihan siltä kuin Aake Kalliala esittäisi jossain sketsissä venäläistä.
Itse nauroin E-Korean maalintekijöille:
1-1 Kim (Kim)
1-2 Kim (Kim, Testwuide)
Olikohan sama vai eri Kim joka teki nuo maalit? Ja onkohan Kimejä enemmänkin? Siinä on miettimistä.
Itse nauroin E-Korean maalintekijöille:
1-1 Kim (Kim)
1-2 Kim (Kim, Testwuide)
Olikohan sama vai eri Kim joka teki nuo maalit? Ja onkohan Kimejä enemmänkin? Siinä on miettimistä.
Lisäksi Kim3 on niin kova jätkä, että sille voisi antaa maaleihin myös kolmossyötön.Jos olisi ollut P-Korean joukkue kyseessä niin kaikki maalit ja syötöt olisi tehnyt sama Kim eli maan johtaja Kim3 - ja P-Korea olisi luonnollisesti myös voittanut nollapelillä, maalivahdin eli Kim3:n torjuessa kaikki vedot.
Lisäksi Kim3 on niin kova jätkä, että sille voisi antaa maaleihin myös kolmossyötön.
Kuulostaa kyllä epäisänmaalliselta epäillä että Kim3 puolustus olisi päästänyt edes laukomaan maalia kohti. Itse asiassa mielenkiintoinen dilemma tuosta tulisi, toki Kim3 maalissa torjuisi jumalaisin ottein 110% varmat maalipaikat mutta eihän Kim3-Kim3 pakkipari sellaisiin päästäisi, hyvä jos Kim3-Kim3-Kim3 hyökkäyskolmikko edes kiekosta luopuisi muuta kuin maalin tehdessään.Jos olisi ollut P-Korean joukkue kyseessä niin kaikki maalit ja syötöt olisi tehnyt sama Kim eli maan johtaja Kim3 - ja P-Korea olisi luonnollisesti myös voittanut nollapelillä, maalivahdin eli Kim3:n torjuessa kaikki vedot.
Slovakialla taisi olla Sotshin olympialaisissa seitsemän Tomasta. Tuli vaan mieleen.Viisi Kimiä kokoonpanossa
KAN 4-2 ETE | Kanada - Etelä-Korea
Haluaisin kuulla ottelun selostuksen. Onko asialla se sama pinkkiin mekkoon pukeutunut täti joka lukee maan uutiset?Jos olisi ollut P-Korean joukkue kyseessä niin kaikki maalit ja syötöt olisi tehnyt sama Kim eli maan johtaja Kim3 - ja P-Korea olisi luonnollisesti myös voittanut nollapelillä, maalivahdin eli Kim3:n torjuessa kaikki vedot.
On. Se joka puhuu kimittävällä äänellä.Haluaisin kuulla ottelun selostuksen. Onko asialla se sama pinkkiin mekkoon pukeutunut täti joka lukee maan uutiset?
Kimmo Kuhta tuo naurettava lätsä päässään Ylen kiekkostudiossa. Aikuinen mies hei, oikeesti.
No no no! Tuli väärin mieleen! J.W. Pepper oli asiallinen mies.
Flat cap.Katsopa vaikka, mitä Googlen kuvahaku antaa ensimmäisiksi tuloksiksi haulla "old man cap".
Flat cap.
Kimmo Kuhta tuo naurettava lätsä päässään Ylen kiekkostudiossa. Aikuinen mies hei, oikeesti.
Kim-Jong Kuhta.P-Korean peliä olisi selostamassa Kim Kuhta.