Tässä toinen ikiwanha haastattelu Nykäseltä. Suorapuheinen jätkä on kyllä kyseessä, vaikka tämä onkin annettu muutaman promillen alaisuudessa, mutta siis Masalle täysin normaalissa tilassa. Wanha video siis, mutta aina jaksaa naurattaa...Kyseessä siis Matti Nykäsen haastattelu...
Nauran niille, jotka valittavat Pee:n jutuista.
En ole vähään aikaan nauranut tälle pätkälle.
Kyseessä siis Matti Nykäsen haastattelu, jota on "hieman" fiksailtu. Kannattaa katsoa.
Iltalehden lööpille.
"KESKINEN KUVASI SISKOJA KARTANOLLA"
Sisäsivulta paljastuu, että kyse on Keskisen kartanon valvontakameroiden tallentamasta materiaalista, jossa näkyy kartanon piha.
Totta. Voisi julkisen sanan neuvosto joskus ärähtää näillekin."Kaikki panot kuvataan"
Näinhän ne otsikot aina vääristellään.
Jos odotuksesi ovat epärealistisia Suomen väkimäärään ja resursseihin nähden, suurin syyllinen lienet sinä itse.Suomalaiselle urheilulle yleisesti.
Kylläpäs tänään naurattaa. Nyt nauran Suomen potkismaajoukkueelle.
Lähinnä siksi, että suomalaiset jalkapallofanit omaavat melko ei-realistisen uskon Suomen jalkapallojoukkueen mahdollisuuksiin.Miksi? Minua ainakin vituttaa aivan helvetisti tämä tappio.
Kylläpä Murmeli ja Vision nyt ovat omaperäisiä! Ei voi kun ihmetellä, kuinka oivaltavia viestejä Jatkoaikaan tulee vielä yli kuuden vuoden olemassaolon jälkeenkin.
Ehkä mä en halua elää pitempään maailmassa, jossa ihmisten ainoa ilo tulee toisten epäonnistumisesta.Ota rennommin niin elät pitempään.
Ikävä kyllä näitä löytyy ja heidän lisäkseen näitä, joille paha olo taas tulee toisten menestyksestä: http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=kolumnit&id=6382Ehkä mä en halua elää pitempään maailmassa, jossa ihmisten ainoa ilo tulee toisten epäonnistumisesta.
heidän lisäkseen näitä, joille paha olo taas tulee toisten menestyksestä: http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=kolumnit&id=6382
Ehkä mä en halua elää pitempään maailmassa, jossa ihmisten ainoa ilo tulee toisten epäonnistumisesta..
Touché.Kyynel.
Tanska - Ruotsi pelin lopulle !
Mitäs siinä oikee tapahtui? Perkele oli Ruotsi pitkässä.. huikee 0-3 ja hah hah haa
Ehkä mä en halua elää pitempään maailmassa, jossa ihmisten ainoa ilo tulee toisten epäonnistumisesta.
Kyllähän sitä joskus hymyilyttää, kun joku vaikkapa kompastuu. Mutta en kuitenkaan hohota ääneen ja osoittele sormella silloinkaan. Ja vaikka nyt ei olekaan kysymyksessä kompasteleva mummo, vaan pallon perässä rientävät miljonäärit, niin kuitenkin miljonäärit, joille toivoo menestystä toisia miljonäärejä enemmän. Minusta ainakin olisi nastaa nähdä pojat alpeilla ja Jarkko turnausvoittajana Grand Slam -tapahtumassa. Silloin naurattaisi niin maan perkeleesti.