Aika eeppinen ja historiallinen moka nähtiin äsken Oscar-gaalassa, kun illan tärkein palkinto (paras elokuva) jaettiin ensin väärälle elokuvalle...
Olipa tosiaan erikoinen tapaus, mutta mikä siinä nauratti?
@L. Paraske Ihmetyttää miksei kuorissa (OK kuoressa varmaan lukeekin muttei itse lapussa) lue mikä kategoria on kyseessä, ja myös se, miten kummallekaan ei tullut mieleen että olisko väärä kuori. Oliko toi Emma Stonen pysti muuten jo jaettu? Siinä ei kuitenkaan vissiin lukenut Moonlight, joten kuorien kirjoitusaiheessa tms virhe sattunut? Jollain ehkä korvat punoittaa.
Tosiaan Beattylle oli annettu väärä kuori (tai ilmeisesti oikea kuori jossa oli väärä paperi) ja ihmetteli tapausta, mutta kun tarjosi lappua juontajaparilleen, niin Fayehan luki Emma Stonen nimen alla olleen LaLa Landin ääneen.
HeForShe oli kyllä mainio.Aavistuksen #haippirinki naurattaa Twitterissä.
HeForShe oli kyllä mainio.
Johaugin tapauksessa olisin kuitenkin valmis antamaan synninpäästön kiellon kärsittyään, koska kunnes toisin todistetaan käry tuli vahingossa otetusta huulirasvasta.
Tahallaan dopingia käyttäneiden kohdalla pitäisi olla ekasta kerrasta kilpaura paketissa. Tuon pelotteen myötä nousisi myös kynnys ruveta käyttämään kummasti.
Samaa oli tulossa copy-pastettamaan. Johtava anaalilaatikko TrolliLeino kyllä sivalsi sellaisella asiantuntemuksella taas että jättää muut kylmäksi.Tälle. Palstan johtavan anal yytikon toteamukselle.
Eikö juuri Kristillisten listoilla ollut niitä ulkomaalaisvastaisia ulkomaalaisia, jotka Kristilliset halusivat piilottaa vaalimainonnastaan tässä viime päivinä?Sain Iltalehden kuntavaalikoneesta tulokseksi kristilliset. Siitä voisikin ottaa seuraavan puolueen kokeiltuihin.
Iltalehden puoluekone on nyt julkaistu - katso, minkä puolueen vastaukset jaat kuntavaaleissa | m.iltalehti.fi
Olipa kummallisia kysymyksiä. Pitäisikö tukea enemmän vuokra-asumista kuin omistusasumista, en mä tiedä mistä kunnasta on kyse. Älytöntä.Sain Iltalehden kuntavaalikoneesta tulokseksi kristilliset. Siitä voisikin ottaa seuraavan puolueen kokeiltuihin.
Iltalehden puoluekone on nyt julkaistu - katso, minkä puolueen vastaukset jaat kuntavaaleissa | m.iltalehti.fi
Olipa kummallisia kysymyksiä. Pitäisikö tukea enemmän vuokra-asumista kuin omistusasumista, en mä tiedä mistä kunnasta on kyse. Älytöntä.