Mille naurat juuri nyt?

  • 13 262 967
  • 50 455

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Moto kirjoitti:
Eräs nimimerkki ryömi esiin kolostaan melkein heti summerin soitua oltuaan "yllättäen" hiljaa lähes kaksi vuorokautta ja jotkut toiset nimimerkit astuvat heti miinoihin niin, että paukkuu...

Niin. Eräs nikki saa flamettaa ja provosoida, mutta miinoihin menneet saa pelikieltoja. Tämä naurattaa tällä hetkellä- heh heheee...
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ikijokeri kirjoitti:
The Original Jagsin väkevälle paluulle.
Hienosti vetää kyllä. Luulis että tuolle ei kukaan enää jaksais kommentoida mutta näköjään jaksaa. Hauska tuota on kuiten lukea.
 

TML

Jäsen
Mr. Scarfacea lainaten, mitäs minä sanoin. Eiku pidetään vaan Konna viltissä ja teletappien jauhaa. Erkkaan osuu minun syyttävä sormi. Nauran siis Erkalle.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ikijokeri kirjoitti:
The Original Jagsin väkevälle paluulle.

Joo ei voi ymmärtää, kun paskaa jauhava veini heitetään helvettiin täältä, mutta tämä paskanjauhajien kuningas saa jatkaa päivästä toiseen oman propagandansa kertomista jota kukaan muu ei usko paitsi nimimerkki itse. Hyvin te taas modet vedätte.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Vaikuttaa siltä, että suomenkieleen on keksitty aivan uusi kirosana: SARAVO!

Ilmeisesti se sijoittuu jonnekin tuonne vittuuntumisen ja alimpaan helvettiin manaamisen välille

:-D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nauran sille, että joukkuelajissa pitää löytää aina se yksilö, jonka niskaan paska kaadetaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pullamössö kirjoitti:
komppaan täysin. Vittu mikä pelle.

No no, eipäs sekoiteta politiikkaa tähän ketjuun. Paheksuttavaa oli myös viestistäsi kumpuava rasistinen ote venäläisiä venäläisiä kohtaan.

Aika hyvin tuon kyseisen juntin kirjoitukset uppoavat meihin, kertooko se jotain meistä? Miksihän hänen scifi-tuotoksiaan tulee edes luettua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
-Niks- kirjoitti:
Sota TOJ:ta vastaan on huikeata!

Sama täällä, nukkuukohan kaveri ollenkaan. Kovaa on pommitus, nyt kokeillaan trollin kestävyyttä. Ehkä sille pitäisi antaa armoa, ettei joutuisi psykoottiseen maniaan.

Vituttaa vain, kun en vieläkään ole saanut Jagsilta vastausta, miksi hän käytti lainausmerkkejä Suomen "voitossa" Venäjästä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Golde AWelle. Allekirjoitus, Erkka W.esterlund->Golden EWe, ja nyt tuo George Michael -ketju. Kuulin itseäni pervoksi mutta tämä kaveri vetää vielä paremaksi. :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
1Timer kirjoitti:
Naisen mukana tuleva kansalaisuus ja edut?

"Kanna sää Kaija toi mun laukku tullin läpi niin mä käyn sillä aikaa soittaan yhden puhelun."

Totta puhuen tokihan kyseessä voi olla puhdas rakkaus, mutta onpahan harvinaisen koominen pariskunta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ma en tossa nae mitaan koomista kylla. Semminkin kun sen kaantais toisinpain: valkonen vanhempi mies on ottanut itselleen kauniin mustan naisen...

Koomista? Sano se David Bowielle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös