Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 245
  • 50 364

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tyylitellysti väärin kirjoitetun paskataudin aiheuttajan käsittämätön rypistely Nato-ketjussa.
Pahintahan tässä on se että Z harrastaa tuota keskustelujen terrorisointiaan myös muissakin ketjuissa. Vaikka hänet oltaisiin isketty verbaalisesti kanveesiin jo 10 kertaa saman päivän aikana, tämä sankari ei luovuta vaan paasaa propagandaansa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
On tämä jo eeppistä. @Zalmonella halusi todisteen sille, että odin-osapäivänatsien kerhot tms. ovat lakanneet toimimasta Ruotsissa. Sellainen hänelle linkattiin lehtiartikkelin muodossa, mutta hän ei usko asiaa, kun ei osaa lukea ruotsia.

En huomannut. EN siltikään usko, että väite pitää paikkansa sillä en pysty lukemaan linkkiä.

Ja itse oli aiemmin laittanut "vasta-linkin" jonka mukaan kerhoja oli juuri perustettu Ruotsiin. Jäi vaan huomaamatta, että "vasta-linkin" uutinen oli noin kuukauden vanhempi kuin lopettamisesta kertova uutinen, jota ei siis usko, kun ei itse kieltä osaa.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
On tämä jo eeppistä. @Zalmonella halusi todisteen sille, että odin-osapäivänatsien kerhot tms. ovat lakanneet toimimasta Ruotsissa. Sellainen hänelle linkattiin lehtiartikkelin muodossa, mutta hän ei usko asiaa, kun ei osaa lukea ruotsia.



Ja itse oli aiemmin laittanut "vasta-linkin" jonka mukaan kerhoja oli juuri perustettu Ruotsiin. Jäi vaan huomaamatta, että "vasta-linkin" uutinen oli noin kuukauden vanhempi kuin lopettamisesta kertova uutinen, jota ei siis usko, kun ei itse kieltä osaa.

Eipä siinä tainnut lukea, että "juuri oli perustettu". Ja on melko luonnolista, että kun en puhu vieraita kieliä (Englantia lukuunottamatta) niin on melko haasteellista saada asiaan varmistusta.

Pahintahan tässä on se että Z harrastaa tuota keskustelujen terrorisointiaan myös muissakin ketjuissa. Vaikka hänet oltaisiin isketty verbaalisesti kanveesiin jo 10 kertaa saman päivän aikana, tämä sankari ei luovuta vaan paasaa propagandaansa.

Ongelmasi on vain se, että ei olla lyöty kanveesiin saatikka propagandaa ei ole ilmassa. Myöskään en terrorisoi ketään toisin kuin NATO-lobbaajat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis ei usko, jos toinen sanoo että asia on noin. Miksei osaa ruotsia, jos on suomalainen ja peruskoulu käyty niin vähän ainakin osaa. Tommonen kategorinen "en osaa" ei oo hyvää argumentointia, koska a) melko varmasti ainakin vähän osaa ja b) voi opetella niin voi sitten argumentoida paremmin.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Siis ei usko, jos toinen sanoo että asia on noin. Miksei osaa ruotsia, jos on suomalainen ja peruskoulu käyty niin vähän ainakin osaa. Tommonen kategorinen "en osaa" ei oo hyvää argumentointia, koska a) melko varmasti ainakin vähän osaa ja b) voi opetella niin voi sitten argumentoida paremmin.

En usko koska oma tiedonhakuni ei tälläistä löytänyt. En sanonut, että kyseinen linkki olisi valhellista. Sanoin etten usko koska en pystynyt sitä itse lukemaan.

Ja en osaa koska en ole koskaan nähnyt sitä tarpeelliseksi osata. Tunnen monia jotka eivät osaa sanaakaan. Ei se mikään ihmeellinen asia ole. Ja vin aina toki opetella mutta en ole nähnyt aiheelliseksi opetella. Voisin toki käyttää kääntäjää mutta ei maksa vaivaa.

Eiköhän tämä aihe ole loppuun käsitelty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi jeesus, pitääkö tuo jankkaus nyt tännekin tuoda? Pysykää siellä Nato-ketjussa tökkimässä tätä robottia kepeillä jos sitä on kaiken tänne suolletun sonnan jälkeen yhä ihan pakko jatkaa, vaikka kaikille on jo päivänselvää että kaikki tuon robotin jutut on täyttä paskaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi jeesus, pitääkö tuo jankkaus nyt tännekin tuoda? Pysykää siellä Nato-ketjussa tökkimässä tätä robottia kepeillä jos sitä on kaiken tänne suolletun sonnan jälkeen yhä ihan pakko jatkaa, vaikka kaikille on jo päivänselvää että kaikki tuon robotin jutut on täyttä paskaa.

Myönnän virheeni. Olen pahoillani.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aivan huikea hahmo. Ei voi tietää mitä ketjussa on kirjoitettu, kun ei seuraa ketjua aktiivisesti. On kuitenkin kirjoittanut ketjuun eniten viestejä kaikista käyttäjistä. En kyllä ymmärrä miten joku jaksaa tuon kanssa vängätä, joko trolli tai sitten puhtaasti aivan liian tyhmä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aivan huikea hahmo. Ei voi tietää mitä ketjussa on kirjoitettu, kun ei seuraa ketjua aktiivisesti. On kuitenkin kirjoittanut ketjuun eniten viestejä kaikista käyttäjistä. En kyllä ymmärrä miten joku jaksaa tuon kanssa vängätä, joko trolli tai sitten puhtaasti aivan liian tyhmä.

Menin ansaan, kun en tiennyt minkälainen hahmo on kyseessä. Huh-huh. Puhetta olen jannusta kuullut, mutta kun se omalle kohdalle osui niin kuitenkin yllätti odotukset.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei osaa ruotsia, jos on suomalainen ja peruskoulu käyty niin vähän ainakin osaa.
Aika vähän sitä osaa peruskoulupohjalta, ainakin näin 20v myöhemmin. Bussen kommer klokkan tree. Sen lauseen muistan aina. Jag heter Peter. Joo osaa näitä jotain. Jag spelar ishockey och tennis in sommar. Jotain noin mä aina höpisin kun kesän jälkeen kyseltiin mitä on tehnyt lomalla, vaikka paskat mä mitään tennistä koskaan pelannut, mutta mitä siihen olisi muka keksinyt. No olin mökillä jne. Jag göer cottage ööö. Muulloin sitten annoin suosiolla vuoron seuraavalle jos jotain tuollaista piti, tai no se oli myöhemmin opiskeluissa. Mutta jo peruskoulussa kun jotain sanoja opiskeltiin missä lie pluskvanperfektimuodoissa, mitä sanaa ei tiennyt kuin ehkä puoli luokkaa. Miksi niitä sitten opetetaan niin jos ei jengi suomeksikaan osaa paitsi hikarit.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Menin ansaan, kun en tiennyt minkälainen hahmo on kyseessä. Huh-huh. Puhetta olen jannusta kuullut, mutta kun se omalle kohdalle osui niin kuitenkin yllätti odotukset.

Aivan huikea hahmo. Ei voi tietää mitä ketjussa on kirjoitettu, kun ei seuraa ketjua aktiivisesti. On kuitenkin kirjoittanut ketjuun eniten viestejä kaikista käyttäjistä. En kyllä ymmärrä miten joku jaksaa tuon kanssa vängätä, joko trolli tai sitten puhtaasti aivan liian tyhmä.

Voi jeesus, pitääkö tuo jankkaus nyt tännekin tuoda? Pysykää siellä Nato-ketjussa tökkimässä tätä robottia kepeillä jos sitä on kaiken tänne suolletun sonnan jälkeen yhä ihan pakko jatkaa, vaikka kaikille on jo päivänselvää että kaikki tuon robotin jutut on täyttä paskaa.

Juu, on se paha kun ei pärjää vasta-argementoinnissa. Turhautuneisuus paistaa läpi.

Mutta voitte esittää mitä haluatte. Jos ette pärjää aiheessa niin se on oma häpeänne.

Ei mulla muuta. Tämä oli tässä. Olette kyllä ihan oikeassa ketjussa (mille naurat juuri nyt) näine satuinenne.

Kiitos ja näkemiin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ensin viimeisimmän sähköpostiini kolahtaneen huikean lainatarjouksen lähettäjän nimelle, (lähetysosoite oli jotain aivan muuta).

ismar@semenindonesia. com

Vaikka viestissä puhuttiin selkeästi euroista, niin pisti miettimään mitä Ismar oikein on lainamassa ja miten homma toimii käytännössä.

Google käyttöön ja sain huomata, että Semen Indonesia on ihan oikean firma. Tehtaan tuote ei tosin ole "semen" vaan "cement". Toiset naurut yhtiön loistavalle nimivalinnalle.
 
K

kiwipilot

@Noitarumpu palasi rauhoituspelikiellosta Puljujärvi-ketjuun ja arvatkaa oliko ensimmäinen viesti puhdasta marttyyria, kuten aiemmin veikkasin? No olihan se, ihan tyylipuhtaasti. Kyllä naurattaa. Ketjukin tullee jatkamaan juupaseitä hamaan tulevaisuuteen.

Jep. Ja sama paska jatkuu muissakin ketjuissa. Tyhmyyden - vaikkakin tahattoman - pitäisi olla syy palstalta ulos potkimiseen; nyt muutama sankari hilluu kohtuullisen monessa ketjussa ripuloimassa sekä rummuttamassa harhaista agendaansa.
 
Juu, on se paha kun ei pärjää vasta-argementoinnissa. Turhautuneisuus paistaa läpi.

Mutta voitte esittää mitä haluatte. Jos ette pärjää aiheessa niin se on oma häpeänne.

Ei mulla muuta. Tämä oli tässä. Olette kyllä ihan oikeassa ketjussa (mille naurat juuri nyt) näine satuinenne.
I feel you, man. Onhan se raskasta olla muita niin paljon älykkäämpi, etteivät muut oikein ymmärrä mistään mitään. Sun kannattaa ehkä kokeilla jotenkin laskeutua keskustelukumppaneidesi tasolle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika vähän sitä osaa peruskoulupohjalta, ainakin näin 20v myöhemmin. Bussen kommer klokkan tree. Sen lauseen muistan aina. Jag heter Peter. Joo osaa näitä jotain. Jag spelar ishockey och tennis in sommar. Jotain noin mä aina höpisin kun kesän jälkeen kyseltiin mitä on tehnyt lomalla, vaikka paskat mä mitään tennistä koskaan pelannut, mutta mitä siihen olisi muka keksinyt. No olin mökillä jne. Jag göer cottage ööö. Muulloin sitten annoin suosiolla vuoron seuraavalle jos jotain tuollaista piti, tai no se oli myöhemmin opiskeluissa. Mutta jo peruskoulussa kun jotain sanoja opiskeltiin missä lie pluskvanperfektimuodoissa, mitä sanaa ei tiennyt kuin ehkä puoli luokkaa. Miksi niitä sitten opetetaan niin jos ei jengi suomeksikaan osaa paitsi hikarit.

Mikä helkatti on mökki på svenska? Rupesin oikein miettimään. Hytta? Cottage cheese on hytt ost ruotsiksi. Tai tohon suuntaan. Tässähän on se, että hurrit ei käy mökillä vaan viettävät kesänsä huvilalla (villa) ja juovat snapseja (schnapps?) siinä alaikäistä serkkutyttöä pannessaan (Pär mårtsar Annika).
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mikä helkatti on mökki på svenska? Rupesin oikein miettimään. Hytta? Cottage cheese on hytt ost ruotsiksi. Tai tohon suuntaan. Tässähän on se, että hurrit ei käy mökillä vaan viettävät kesänsä huvilalla (villa) ja juovat snapseja (schnapps?) siinä alaikäistä serkkutyttöä pannessaan (Pär mårtsar Annika).
Sommarstuga -n.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sommarstuga -n.

No voi vittu, niinpäs onkin. Hytta on norjaa! Mulla oli mielessä Therese J. ja siitä jotenkin uittelin itseni hyttaan (med Therese naturligtvis). Cottage cheese puolestaan on suomeksi raejuusto, ruotsiksi keso (tuotemerkin mukaan), suomenruotsalaiset puhuvat grynostista, norsk bokmålilla cottage cheese on hytteost ja nynorskilla opplagd mjölk (ts. Ö on sellainen että viiva menee tuolla kirjaimen sisässä). Tutkin asioita Wikipediasta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
No voi vittu, niinpäs onkin. Hytta on norjaa! Mulla oli mielessä Therese J. ja siitä jotenkin uittelin itseni hyttaan (med Therese naturligtvis). Cottage cheese puolestaan on suomeksi raejuusto, ruotsiksi keso (tuotemerkin mukaan), suomenruotsalaiset puhuvat grynostista, norsk bokmålilla cottage cheese on hytteost ja nynorskilla opplagd mjölk (ts. Ö on sellainen että viiva menee tuolla kirjaimen sisässä). Tutkin asioita Wikipediasta.
Hyvin tutkittu. Kiitos mielikuvasta att simma till hyttan med Therese J. Voisi kyllä olla kyyti sen verran roimakasta että man måste flytta från hyttan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Futisforumin vittumarkoille. Siellä on nyt vedetty energiajuomat nenään, kun Kiira Korpi on mennyt mainitsemaan, että Suomi-futis ei kiinnnosta.
Huikeaa itkua.

Meinaatko että Kiira ei voi kannattaa Tapparaa toteamatta ettei suomifutis kiinnosta?
Itsekin ihmettelen tuota, ettei miksi Kiiran pitää erikseen sanoa, että suomifutis kiinnosta. Antaa kaiken lisäksi ymmärtää, että futis kiinnostaa, mutta suomalainen sellainen ei.
Jos olisi sanonut vaan ettei jalkapallo kiinnosta niin mitä vitun väliä. Mutta kun erikseen mainitsee kotimaisen jalkapallon halventavaan sävyyn.

Ei jumalauta pojat. Kasvakaa aikuisiksi.

T: Kendojanari.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieman tuli eilen naurettua Nurmiselle, joka hienosti puolusteli Perryn tekoa. Ei kylläkään yllätä, kun omassa joukkueessa pelaa eräs Ben Blood. Tänään tuli naurettua parille palstan sankarille, jotka Blood-Perrin -episodissa nähneet mitää väärää ja nyt kivittäisivät Perryn elävältä. Ne kuuluisat värilasit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös