Mille naurat juuri nyt?

  • 13 268 689
  • 50 460

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cityn rippituolille. Klik

Aika helmiä mm. tämä :

Mä oon niin kurja ihminen, et mun kissaki yrittää tehä itsarin tukehduttamalla ittensä muovipussiin.. Nainen 19v.

Haistelin eilen salaa tyttöystäväni pikkuhousuja pestessäni pyykkiä. Yksissä pikkuhousuissa oli kakkaa. Mies 25v.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Cityn rippituolista bongattua. Ettei vaan olisi erään aktiivisen palstaveljen ripittäytyminen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vesuri kirjoitti:
Cityn rippituolista bongattua. Ettei vaan olisi erään aktiivisen palstaveljen ripittäytyminen.

Nimi(merkkej)ä tietenkään mainitsematta, niin tämä oli kyllä hauska.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vesuri kirjoitti:
Cityn rippituolista bongattua. Ettei vaan olisi erään aktiivisen palstaveljen ripittäytyminen.

Aika aktiivinen..Köh scar..köh..face.. Säälittävintähän tuossa on se että kummiskaan kaverilla ei ole edes sitä 11 sentin hilavitkutinta vaan paaaljon pienempi. Tosiaan nauratti tuo juttu. =D
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
NIINKÖ?

Kaveri kertoi tässä, että oli joku vuosi sitten tullut sukulaistyttö poikakavereineen oikeen tänne Helsinkiin sukuloimaan ja leffaan piti päästä. Typy halusi aivan ehdottomasti mennä katsomaan silloin pyörinnyttä Troijaa (kun R.Crowe(oliko se se?) on niin ihqu.
Kohtauksessa kun puuhevonen oli roudattu kylään muurien taakse ja yöllä alkoi ukkoa lapata puupollen mahasta, niin tyttö oli kuiskannut kundikaverilleen suht äänekkäästi "mää arvasin...!". Kaveri oli katellut lähintä Exittiä pääpunasena.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-REDS- kirjoitti:
Kaveri kertoi tässä, että oli joku vuosi sitten tullut sukulaistyttö poikakavereineen oikeen tänne Helsinkiin sukuloimaan ja leffaan piti päästä. Typy halusi aivan ehdottomasti mennä katsomaan silloin pyörinnyttä Troijaa (kun R.Crowe(oliko se se?) on niin ihqu.
Kohtauksessa kun puuhevonen oli roudattu kylään muurien taakse ja yöllä alkoi ukkoa lapata puupollen mahasta, niin tyttö oli kuiskannut kundikaverilleen suht äänekkäästi "mää arvasin...!". Kaveri oli katellut lähintä Exittiä pääpunasena.

Toi on ihan legenda juttu, irc-quotesissa joku kirjoitti saman tapahtuneen tampereella, kuulemma naisääni kovaan ääneen oli ilmoittanut tämän "mää arvasin!" jutun.

Ja siis quoteihin se ilmesty jo pari vuotta sitten.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
macnevis kirjoitti:
Toi on ihan legenda juttu, irc-quotesissa joku kirjoitti saman tapahtuneen tampereella, kuulemma naisääni kovaan ääneen oli ilmoittanut tämän "mää arvasin!" jutun.

Ja siis quoteihin se ilmesty jo pari vuotta sitten.
Hauskintahan tuo legenda on ollut kuulla kaverin suusta. Oli kuulemma itse kuullut tuon "mä arvasin"- lausahduksen kun kävi katsomassa kyseisen leffan.

Aika moni sen elokuvan traagisen käänteen on siis arvannut :o
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
macnevis kirjoitti:
Toi on ihan legenda juttu, irc-quotesissa joku kirjoitti saman tapahtuneen tampereella, kuulemma naisääni kovaan ääneen oli ilmoittanut tämän "mää arvasin!" jutun.

Ja siis quoteihin se ilmesty jo pari vuotta sitten.

Ahaa ok, sitten olen mennyt jo toisen kerran samaan halpaan. Toinen kaveri kertoi aikoinaan itse olleensa Siwan jonossa edessään manne-pariskunta. Kassalle päästyään oli ukon nahkarotsista pudonnut pakaste broileri maahan. Akka oli kylmän viileesti kovaan ääneen ihmetellyt "Kyösti kuka sinua heitti kanalla?"
Hauska juttu, mutta oli kuulema myös vanha kuin taivas.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-REDS- kirjoitti:
Ahaa ok, sitten olen mennyt jo toisen kerran samaan halpaan. Toinen kaveri kertoi aikoinaan itse olleensa Siwan jonossa edessään manne-pariskunta. Kassalle päästyään oli ukon nahkarotsista pudonnut pakaste broileri maahan. Akka oli kylmän viileesti kovaan ääneen ihmetellyt "Kyösti kuka sinua heitti kanalla?"
Hauska juttu, mutta oli kuulema myös vanha kuin taivas.

Heh itse olen myös kuullut tuon legendaarisen manne-jutun, ainoa vaan, että meikäläisen stoorissa esiintyi veljekset Kyösti ja Rainer, mutta samaa stooria.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Sarkozyn puhetta

Ranskan pressanvaalithan kiinnostaa niin suunnattomasti, että jokainenhan on toki kuullut Sarkozyn voitonpuheen. Eikö vain...? :-)

Vakavasti leikkiä puhuen, niin minua ainakin pisti naurattamaan hänen puheensa aloitussanojen lausuminen. Maanantaina aamuteeveestä kuultuna hän lausui useampaankin otteen tällä tavoin... (kirjoitettu siten miltä se kuulosti): Sössua... selaa vittua.... Ranska on kaunis kieli. :-D
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hanna Pakarisen ensimmäinen lehdistötilaisuus

8.5.2007 16:45:00
Hanna ja media, osa 1 (maanantai)
Hannan maanantainen mediatapaaminen jäänee pysyvästi suomalaisen viihteen historiaan. VAROITUS: Ei suositella herkimmille katsojille.

Nelosen sivuilta bongattua.

Oli todella surkuhupaisaa, kaiken lisäksi Hanna repi ne Suomi liput esiin surkean lauluesityksen jälkeen.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mazapp kirjoitti:
Hauskintahan tuo legenda on ollut kuulla kaverin suusta. Oli kuulemma itse kuullut tuon "mä arvasin"- lausahduksen kun kävi katsomassa kyseisen leffan.

Aika moni sen elokuvan traagisen käänteen on siis arvannut :o
Tuo juttu levisi suht nopeasti, ja sen jälkeen ilmeisesti aika monessa näytöksessä on ollut vitsiniekka, joka on leikkinyt tyhmää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
expertti kirjoitti:
Hah, joku jannu jäätyy aivan täysin kymppiuutisissa. Tosi asiantuntija...
Kyllä, asiantuntija punotti hulluna kaulasta lähtien ja meni aivan lukkoon. Harvoin näkee tuollaista totaalikoomaa suorassa lähetyksessä. Löytyy taatusti YouTubesta piakkoin...
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
lunar kirjoitti:
Hah. Sama, todellista syväjäätymistä.

Tuli mieleen Studio Julmahuvi ;)

Watch my back, sanoi kyttyräselkä.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
lunar kirjoitti:
Hah. Sama, todellista syväjäätymistä.

Toi lopetus oli paras kun se oli ilmeisesti vielä sanomassa jotain joskus viiden minuutin hiljaisuuden päästä, niin haastattelijan oli pakko vaan kuitata että kiitos ja eteenpäin. Nauratti kyllä täälläkin, todellinen syväjäätyminen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Onneksi toi boxi puskuroi. Kiitos Tuomo Mörä, valtiotieteentohtori parhaasta viihteestä pitkään aikaan.
 

GBenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jäätyminen suorassa tv-lähetyksessä miljoonan ihmisen edessä... -priceless.

Jos toi mediatutkija haluaa tutkia tuleeko tosta samanlainen ilmiö kuin kola-Ollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös