Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 433 741
  • 50 886

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
macnevis kirjoitti:
Toi on ihan legenda juttu, irc-quotesissa joku kirjoitti saman tapahtuneen tampereella, kuulemma naisääni kovaan ääneen oli ilmoittanut tämän "mää arvasin!" jutun.

Ja siis quoteihin se ilmesty jo pari vuotta sitten.

Ahaa ok, sitten olen mennyt jo toisen kerran samaan halpaan. Toinen kaveri kertoi aikoinaan itse olleensa Siwan jonossa edessään manne-pariskunta. Kassalle päästyään oli ukon nahkarotsista pudonnut pakaste broileri maahan. Akka oli kylmän viileesti kovaan ääneen ihmetellyt "Kyösti kuka sinua heitti kanalla?"
Hauska juttu, mutta oli kuulema myös vanha kuin taivas.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-REDS- kirjoitti:
Ahaa ok, sitten olen mennyt jo toisen kerran samaan halpaan. Toinen kaveri kertoi aikoinaan itse olleensa Siwan jonossa edessään manne-pariskunta. Kassalle päästyään oli ukon nahkarotsista pudonnut pakaste broileri maahan. Akka oli kylmän viileesti kovaan ääneen ihmetellyt "Kyösti kuka sinua heitti kanalla?"
Hauska juttu, mutta oli kuulema myös vanha kuin taivas.

Heh itse olen myös kuullut tuon legendaarisen manne-jutun, ainoa vaan, että meikäläisen stoorissa esiintyi veljekset Kyösti ja Rainer, mutta samaa stooria.

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Sarkozyn puhetta

Ranskan pressanvaalithan kiinnostaa niin suunnattomasti, että jokainenhan on toki kuullut Sarkozyn voitonpuheen. Eikö vain...? :-)

Vakavasti leikkiä puhuen, niin minua ainakin pisti naurattamaan hänen puheensa aloitussanojen lausuminen. Maanantaina aamuteeveestä kuultuna hän lausui useampaankin otteen tällä tavoin... (kirjoitettu siten miltä se kuulosti): Sössua... selaa vittua.... Ranska on kaunis kieli. :-D

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hanna Pakarisen ensimmäinen lehdistötilaisuus

8.5.2007 16:45:00
Hanna ja media, osa 1 (maanantai)
Hannan maanantainen mediatapaaminen jäänee pysyvästi suomalaisen viihteen historiaan. VAROITUS: Ei suositella herkimmille katsojille.

Nelosen sivuilta bongattua.

Oli todella surkuhupaisaa, kaiken lisäksi Hanna repi ne Suomi liput esiin surkean lauluesityksen jälkeen.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mazapp kirjoitti:
Hauskintahan tuo legenda on ollut kuulla kaverin suusta. Oli kuulemma itse kuullut tuon "mä arvasin"- lausahduksen kun kävi katsomassa kyseisen leffan.

Aika moni sen elokuvan traagisen käänteen on siis arvannut :o
Tuo juttu levisi suht nopeasti, ja sen jälkeen ilmeisesti aika monessa näytöksessä on ollut vitsiniekka, joka on leikkinyt tyhmää.

Suosikkijoukkue
HIFK
expertti kirjoitti:
Hah, joku jannu jäätyy aivan täysin kymppiuutisissa. Tosi asiantuntija...
Kyllä, asiantuntija punotti hulluna kaulasta lähtien ja meni aivan lukkoon. Harvoin näkee tuollaista totaalikoomaa suorassa lähetyksessä. Löytyy taatusti YouTubesta piakkoin...

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
lunar kirjoitti:
Hah. Sama, todellista syväjäätymistä.

Tuli mieleen Studio Julmahuvi ;)

Watch my back, sanoi kyttyräselkä.

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
lunar kirjoitti:
Hah. Sama, todellista syväjäätymistä.

Toi lopetus oli paras kun se oli ilmeisesti vielä sanomassa jotain joskus viiden minuutin hiljaisuuden päästä, niin haastattelijan oli pakko vaan kuitata että kiitos ja eteenpäin. Nauratti kyllä täälläkin, todellinen syväjäätyminen.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Onneksi toi boxi puskuroi. Kiitos Tuomo Mörä, valtiotieteentohtori parhaasta viihteestä pitkään aikaan.

GBenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jäätyminen suorassa tv-lähetyksessä miljoonan ihmisen edessä... -priceless.

Jos toi mediatutkija haluaa tutkia tuleeko tosta samanlainen ilmiö kuin kola-Ollista.

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
expertti kirjoitti:
Helppo mennä luokan eteen huomenna...

Minkä luokan? Eihän tuo Mörä näytä opetusvirassa olevan, eikä varsinkaan opettajana koulussa...

tumppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp. Kärpät
DAF kirjoitti:
Minkä luokan? Eihän tuo Mörä näytä opetusvirassa olevan, eikä varsinkaan opettajana koulussa...

Vaimo sattuu olemaan toimittaja ja oli ko. henkilön johtamalla pidemmällä kurssilla viime keväänä. Kuulemma ihan pökkelö ukko. Eli tekee kyllä opetushommia myös, lähinnä täydennyskoulutusjuttuja yliopistolla.

Mutta oli kyllä aivan käsittämätön jumiutuminen kaverilta! Kesken lauseen jumahti ja meni ihan lukkoon. Kuinka noin voi käydä?

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
expertti kirjoitti:
Helppo mennä luokan eteen huomenna...

Tai mikäpä ettei, kaverihan voisi mennä lähibaariin kokeilemaan paria iskurepliikkiä kauniimman puolen edustajaan? Charmia ja cooliutta ainakin tuntuu löytyvän.

Varmasti tyypistä tulee pienimuotoinen julkkis kuin cola-jupakasta. Pian on adresseja pyytämässä kaverille puuklapeja jään sulattamiseen.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Arvasin että täältä löytyy kommenttia tuohon. Itseäni ei kyllä yhtään naurattanut, pikemminkin ahdisti Mörän puolesta. Suora lähetys, delikaatti aihe ja jopa maailmanpoliittisia kytkentöjä. Paineita varmaan melkoisesti ja psyyke prakaa ennakoimattomalla tavalla. Vähän sama kuin naureskelisi pyörätuolin kaatumiselle portaissa. Jokusen kerran suoraan lähetykseen osallistuneena osaan kyllä osittain kuvitella miltä tuntuu kun kieli jossain vaiheessa menee solmuun eikä saa nätisti ja tiiviisti ilmaistua ajatustaan. Mörällä homma meni vain täysin takalukkoon. Toimituksen olisi mielestäni pitänyt pistää peli poikki paljon aikaisemmassa vaiheessa.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen mörännyt eri seminaareissa lukuisia kertoja, joten pystyn luonnostani ymmärtämään jäätymisiä. Olihan tuo lievästi sanottuna nolo tilanne. Ei tosin ehkä niin nolo, kun ennalta nämä viestit luettuani kuvittelin. Minä olisin änkyttänyt enemmän ja lopulta itkenyt kuin pikkuvauva.

Toivoa luo kuitenkin se, että tumpeloistakin näköjään saadaan ei-virkaheittoja tohtoreita.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Solomon kirjoitti:
Olihan tuo lievästi sanottuna nolo tilanne. Ei tosin ehkä niin nolo, kun ennalta nämä viestit luettuani kuvittelin. Minä olisin änkyttänyt enemmän ja lopulta itkenyt kuin pikkuvauva.
Kieltämättä, odotin itse kaiken nyt puhutun perusteella, että kaveri olisi ollut vielä jotenkin uskomattomammalla tavalla puissa ja seonnut täysin. Tokihan tuo loppua kohden meni entistä enemmän lukkoon. Ei nyt ihan vastaavaa ole tullut nähtyä kyllä. Odotin vaan jotain vielä hullumpaa.

Sitä sattuu. Vaan mahtaa tosiaan miestä nolottaa tuo tv-esiintyminen jälkeenpäin. Ei ehkä ihan heti halua uudelleen haastateltavaksi.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Solomon kirjoitti:
Toivoa luo kuitenkin se, että tumpeloistakin näköjään saadaan ei-virkaheittoja tohtoreita.

Pitää aina muistaa, että tutkijoiden maailma rakentuu tekstin tuottamisesta, ei verbaliikasta. Tuotospisteet ja palkkarahat ansaitaan kirjoittamalla, ei puhumalla. Näppäimistön ääressä Möräkään tuskin on tumpelo. Sen äärelle hänen kannattaneekin keskittyä julkisuuden sijaan.

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yläpesä kirjoitti:
Jokusen kerran suoraan lähetykseen osallistuneena osaan kyllä osittain kuvitella miltä tuntuu kun kieli jossain vaiheessa menee solmuun eikä saa nätisti ja tiiviisti ilmaistua ajatustaan. Mörällä homma meni vain täysin takalukkoon. Toimituksen olisi mielestäni pitänyt pistää peli poikki paljon aikaisemmassa vaiheessa.

Vaihdoin kanavaa melkein heti sen toimittajan ensimmäisen joon jälkeen, kun myötähäpeäkohtaus tuli niin vahvasti päälle. Alun nähneenä, väittäisin että oli ihan tuon toimittajan moka, että tuosta tuli niin karua jälkeä. Varmasti se toimittaja oli kuitenkin keskustellut etukäteen Mörän kanssa ja tiesi mitä hän aikoo sanoa. Olisi pitänyt vain siirtyä lätkätoimittajamoodiin ja syöttää Mörälle pitkinä kyllä/ei-kysymyksinä se mitä Mörä oli juttua valmistellessa sanonut. Nyt siinä "joo"-vaiheessa kaveri meni ihan lukkoon.

EDIT: Ketjun otsikkoon liittyen: ei muuten naurattanut yhtään. Ihmeellistä, että toisen ihmisen epäonnistuminen voi huvittaa niin kovasti.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy