Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 467
  • 50 455

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Cube kirjoitti:
Nimenomaan näin se todellisessa maailmassa menee, siitä ei kahta kysymystä. "Me" on kannattamisen yhteydessä termi, jota käyttävät vain gloryhuntterit ja muut kunniarosvot, jotka yrittävät päteä muiden suorituksilla ja ansioilla.

Kyllä jotkut fanit matkustavat pitkiäkin matkoja kannattamansa joukkueen perässä. Silloin käsitys "me" taitaa olla oikeutettu.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
Oma "me"-suosikkini sattui eräällä toisella foorumilla Mestareiden liigan lohkojaon selvittyä. Eräs kirjoittaja hehkutti hyvää lohkoa sillä perustein, että "onneksi emme joudu matkustamaan paljon".
Itse asiassa tuossa tapauksessa "me"-sanan käyttö voi mielestäni olla täysin paikallaan, kyllähän tosifanit maailmalla tunnetusti laittavat rahansa ja vapaa-aikansa oman suosikkinsa seuraamiseen kaupungista ja maasta toiseen. Joten ehkä kyseinen kirjoittaja tarkoittikin itse jengin lisäksi uskollista fanilaumaa, joka raahaa itseään joukkueen perässä ympäri mannerta.

Normitilanteessa puhuttaessa myös itselleni pistää pahasti silmään, kun porukka puhuu varsinkin ulkomaisista kiekko- tai futisjengeistä ja näiden matseista kuin olisi itse ollut kokoonpanossa mukana. "Alivoimalla oltiin tokassa erässä kusessa Zetterbergin ketjua vastaan..." tai "Olisi tosi siistiä, kun Berbatov olisi tullut meille.."

Hienoahan se toisaalta on, jos Jatkoaikaan todellakin kirjoittaa NHL- tai esim. Valioliigatason ammattilaisia. Itse ei tule koskaan kyseistä tyyliä käytettyä, koska en koe olevani asemassa ottaakseni kunniaa esim. IFK:n tai ManU:n suorituksista. "Vittu kun oltiin vähän kohmeessa eilen Milanon sateessa..."
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Cube kirjoitti:
Nimenomaan näin se todellisessa maailmassa menee, siitä ei kahta kysymystä. "Me" on kannattamisen yhteydessä termi, jota käyttävät vain gloryhuntterit ja muut kunniarosvot, jotka yrittävät päteä muiden suorituksilla ja ansioilla.

Nämä onkin todella hienoja kavereita. "Vähänkö siistiä kun me voitettiin", ja pari päivää myöhemin "vittu ne on ihan paskoja".
Eräänlainen taiteenlaji tuo gloryhunttaaminenkin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kävin parvekkeella röökillä ja sain todistaa erään samassa rapussa elilöitsevän tapauksen, eli ylpeän nahkatakkipopparimulkvistin (joka ei tervehdi, eikä avaa ovea, tai muutenkaan esiinny kuin selkärangattomana niljakkeena) saavan läksytystä muijaltaan (en panis). "Olen suhun luottanut kuitenkin näin kauan, taasko sinä sitten kerrot minulle ettei sinulla ole rahaa yhteisiin laskuihin?" - "möhömmm ömmmm no niin no... joo" - "maksaako se työkkäri sulle vähemmän nykyään, vai meneekö sulla enemmän rahaa parturiin?"...

...jossa vaiheessa repesin, jannu on selkeästi kaljuuntumassa.
 

Cube

Jäsen
Iker kirjoitti:
Itse asiassa tuossa tapauksessa "me"-sanan käyttö voi mielestäni olla täysin paikallaan, kyllähän tosifanit maailmalla tunnetusti laittavat rahansa ja vapaa-aikansa oman suosikkinsa seuraamiseen kaupungista ja maasta toiseen. Joten ehkä kyseinen kirjoittaja tarkoittikin itse jengin lisäksi uskollista fanilaumaa, joka raahaa itseään joukkueen perässä ympäri mannerta.
Tässä tapauksessa kyseessä oli amerikkalainen Barcelona-fani (muistaakseni), joten pidän epätodennäköisenä, että jätkä reissaisi eri puolille Eurooppaa joukkueen perässä. Olen itse asiassa 99% varma, ettei näin tehnyt.

Joissain tapauksissa tuollainenkin vaihtoehto on kuitenkin mahdollinen. Itse en välttämättä silloinkaan puhuisi joukkueen esityksistä kentällä (tai esim. taloustilanteesta) "me"-tyyliin, mutta onhan se tosiaan tuollaisissa tapauksissa jo huomattavasti ymmärrettävämpää.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Kärppäketju "Ondrej Kratena":

En ole tsekin kielen taitoinen, siksipä päätin käyttää apuvälinettä suomentamiseen. Olkaapa hyvä, täydellinen Suomennos tuosta tekstistä Intertranilla käännettynä:

Pietari Rekisteri saha , että aari sledovali , ptruu bude räpylät täydellisesti perehtynyt. Vanha jotta jím Kärpät Oulu , mihin míříte. Ennestään jotta se haluta we sisäpuolella ainoa taistella jotta Spartalainen sisäpuolella turnajaiset Supervalta Kuusi? Sledovali aari mikä. Selvästi itse hyppy , että bychom jotta jokseenkin mahti kattaa
 

M10

Jäsen
Kaikille Susan Kuronen -ketjun jeesustelijoille. Nyt siellä ollaan muka jo huolissaan Susanin lapsista, voi hyvät hyssykät mitä porukkaa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Raynolds kirjoitti:
Susan Kurosen ketjussa Golden Awe-nimimerkki liputtaa oikeasti kyseisen henkilön puolesta(?). Ei tiedä itkeäkkö vai nauraa!

Susan on kuitenkin MILF isolla Miillä. Ei saa nauraa.

Nauretaan ennemmin sille, että olen huolissani niistä alastonkuvista joita en ole nähnyt. Vai mistä alastomuudesta siellä puhutaan? Olen nähnyt vain sensuelleja alkkarikalsarikuvia.

Mä nauran oikeasti Venäjälle. Antaa tulla!!!
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
"AIG = Almost In Greece."

"Police are looking for Frank Lampard after Pepe Reina's car was stolen. Lampard went obviously missing between 19:45 & 22:30 on Tuesday night."

"The UEFA Champions League officials have decided to arrange Champions League 3rd and 4th place playoff game at new Wembley on 19.5.2007. They are calling it the FA Cup Final. All Manchester United and Chelsea fans are free to attend."

"This great collection of football DVD's now on special offer:
- Everton in Europe - one night in Spain
- Chelsea FC - the road to semifinals 2003-2007
- Arsenal FC - All the European glories (note: temporarily out of stock, problems with manufacter. We apologise for the delay.)"
joo...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman hohotutti lukea Nyt-liitteestä Mauri "tupee or not tupee" Pekkarisen haastattelu. Vaikka poliitikot harvemmin ovatkaan mitään ns. revittelijöitä millään saralla, saa tuota kuivempaa haastattelua hakea. Kiesus mitä ympäripyöreää sontaa.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Morrow10 kirjoitti:
Ihailtavaa sitkeyttä minusta.

Palstan avunhuudot on myös aina hauskoja;

Minä puolestaan koen hauskaksi sen, kun joku jaksaa kerätä montagea palstan avunhuudoista Mille naurat juuri nyt? -ketjuun =)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tälle lauseelle.

tiki10 kirjoitti:
Esim. Sveitsi pelissä Jarkko oli yksi parhaista ja järjesti vielä upealla filmillä Suomelle ratkaisevan ylivoiman.

Ottaen huomioon nimimerkin viestit kuluneen kauden aikana, niin tämä vähän naurattaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
www.nyt.fi:n viikon pääasiat kertovat seuraavaa:

PUHEMIES NIINISTÖ pitää onnellisena nuijaa kädessään, ja ollessaan kihloissa hän piti myös onnellisena nuijaa kädestä.
 

M10

Jäsen
Pakko tälle SubTv:n Markku from Finland -chatille on nauraa. Tai varsinkin sille, että jotkut varmaan kauhistelevat Markun ulkonäköä ja "erikoista" englannin kieltä.

"DJ Bobo is great tekno. In Finland DJ means how many days is left in army"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös