Huuhkajille!
Jatkoajan jalkapallon liveseurantaketju ei taaskaan petä. Hirveätä ahdistunutta purnausta ja sitten kun itse tehdään maali niin se on tuuria jne. Joo, kyllähän minuakin vituttaisi jos ei tänään tarttuisi kolmea pistettä mukaan, mutta kyllä tuo itsesäälissä rypeminen on ihan oma lukunsa.
Huuhkajille!
Sori OT, kun huvitti eilen, mutta huoltokatko-ilmoitus oli kyllä ihan hauska. "Nyt on hyvä aika mennä esim. ulos välillä." Tjsp.
Siitä on tänään tasan kolme vuotta, kun Suomen maata koetteli suuri suru tappajakoirien syötyä elävältä pihapiirinsä kotieläimiä suojelleen Kukko-Pärssisen. Iltapäivälehdet toivat jo tuolloin tätä tragediaa kansan tietoon:
Suru-uutinen kolmen vuoden takaa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100514516893_uu.shtml
Muistokirjoitus tältä päivältä: http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014091118652285_fd.shtml
Linkit IL:n sivuille.
Tällä samalla päivämäärällä jotkin tornitkin sortuivat ja Pentagonin seinään tuli reikä, mutta kuka nyt sellaisia muistaa Kukko-Pärssisen tarinalle vetistelyltään.
Kiitos! Vatsahan tuosta "I was paid for flying you Batman"-biisistä kipeäksi tulee..aivan mahtava päläjäys!! Sanat aukeavat vasta usean kuuntelukerran jälkeen. Biiisi itsessään tuskin ikinä.StSanders: Kiss (maha vieläkin kipeenä, jeesus)
Minäkin kävin Pakilan yläasteen. Välillä verkkarit jalassa, yleensä kuitenkin farkut.Nimimerkki ämjii linkkasi Vitutusketjuun artikkelin, jossa Pakilan yläastetta käyvä Leevi kertoo, ettei kouluun saisi tulla verkkareissa, mihin ämjii oli ilmaissut tuohtumuksensa.
Tämä naurattaa siksi, että kävin itse Pakilan yläasteen ja kuljin joka päivä kouluun verkkareissa.
Minä en kylläkään ole havainnut vielä kahden tappion jälkeen että kukaan olisi kirveen kaivoon heittänyt. Sen olen kyllä havainnut että erään nimeltämainitsemattoman seuran kannattajien mielestä mestaruudet jaetaan kun runkosarjasta on pelattu kaksi peliä. Tekstiä tulee tuonne Lukon osastolle ihan solkenaan.Nauran raumalaisen jääkiekkokannattamisen pitkäjänteisyydelle. Ennen kautta kaikki olivat varsin luottavaisia. Sitten kaksi tappiota, Ässille rankkareilla ja Saipalle vieraissa, ja kaikki on päin persettä, ei tästä mitään tule.
Kenen tässä pitikään olla suvaitsevainen?