Voi vittu sentään, täälläkin on näköjään oikein väkisin käsitetty väärin ja sit nauretaan sille, että millaisia vitun pässejä ne on, joiden kirjoitukset tahallaan käsitetään väärin. Uikaa päin kiveä.
Mä nauran palstan lempitrollille, jonka nimimerkkiä en nyt tähän kirjoita, koska en nyt vaan kirjoita. Olen muutaman kerran tältä kysynyt kysymyksiä, ihan täysin asiallisia sellaisia, vastauksia olen saanut pyöreät nolla kappaletta. Eikä tule vastauksia saamaan kukaan muukaan, mikäli ei tahallaan esitä kysymystä tavalla, joka antaa mahdollisuuden väärinkäsittämiseen, jolloin saa kyllä vastauksen, mutta ei siihen kysyttyyn kysymykseen.
Ehkä mä eniten nauran kuitenkin itselleni, kun tämäkin paska avautuminen piti tänne laittaa.
*e*
On niin mukavaa tulla väärinymmärretyksi joka saatanan kerta kun jostain yrittää vähän edes avautua.
Kirjoitin sun avautumiseen pitkän vastauksen, jossa yritin avautua samantyyppisistä asioista. Kirjoitin ja poistin, kirjoitin ja muokkasin, luin ja luin uudelleen ja lopulta en vastannut ollenkaan juurikin tuon mainitsemasi syyn takia. Väärinymmärtäminen ja mielensä pahoittaminen on mielestäni laajemmassa yhteiskunnallisessa kuvassa vittumainen ongelma, joka pahimmillaan estää keskustelun. Mutta tämä vain omana mielipiteenäni eikä siitä sen enempää.