Jatkoajan verkkolehden TPS-HPK-ottelun kuvakoosteen otokselle Ville Järveläisestä ja Marko Anttilasta.
Miten Mertaranta sanoikaan osuvasti jossain MM-kisoissa, Janne Grönvall oli majakkana ja Makoto Kawahira perävaununa..
Jatkoajan verkkolehden TPS-HPK-ottelun kuvakoosteen otokselle Ville Järveläisestä ja Marko Anttilasta.
Lukon tj Timo Rajala lähtenyt lomailemaan Egyptiin.
El Diegon ilme on jo itsessään priceless. "Tässä meillä on nykyfutiksen kasvot. Voiko vastenmielisempää olla..."El Diego + CR7 hip hop lookin kera= priceless
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/525182_10151504125017164_1196432805_n.jpg
Monesti olen itsekseni ihmetellyt mm. KooKoo-kirjoittajien määrän paljoutta ja tekstien hyvää tasoa täällä Jatkoajan keskustelupalstalla. Nyt ystävämme Moderaattorit ovat löytäneet ehkä yhden syyn tälle asialle, sillä liuta nimimerkkejä on kengitetty pois palstalta kolmoisnickien käytöstä.
El Diegon ilme on jo itsessään priceless. "Tässä meillä on nykyfutiksen kasvot. Voiko vastenmielisempää olla..."
Itse en toki ole tuota mieltä, mutta El Diegon ilmeestä saan tuollaisen tulkinnan aikaan.
Ilmeisesti Dynamite -minä ei koskaan saanut vastausta Putte -minältä esittämään kysymykseensä. Aika tylyä.Yhden otteen löysin moniminän keskusteluista.
Tulkitsen tuon kuvan photoshoppaukseksi. Eihän se mitään muuta voi olla.Mites tulitset tämän Maradonan kuvan? http://oi45.tinypic.com/2lp5yp.jpg
"C. Ronaldo on parempi kuin Messi." - Maradona
Kannattaisi asentaa miinanvaroitussofta koneelle.Tulkitsen tuon kuvan photoshoppaukseksi. Eihän se mitään muuta voi olla.
Ei tuollaiset pienet tömäykset mitään haittaa. Ovat kuin pieruja Saharassa... Sitä paitsi softat ovat usein bugeja täynnä.Kannattaisi asentaa miinanvaroitussofta koneelle.
Olivatko nämä kaikki kolme KooKoo-sankaria ihan asiallisia nimimerkkejä eikä trolleja? En keksi muuta järkevää syytä tehdä kaksoisnickiä kuin että toisella tilillä hoidetaan asiakirjoittelu ja toisella puretaan patoumat trollaamalla ja heittelemällä henkilökohtaisuuksia.
Mites nää kaksoisnikkien päättelyt täällä menee. Mä sain joskus jollain pastalla kyselyn tähän liittyen. Mulla kun ei ole omaa konetta, vaan duunin kautta aina webbiin menen, toki mulla on koneellani oma profiili siviiliin, mutta tuo IP tulee aina meidän dhcp:ltä ja ulospäin näkyväkin jostain palvelusta. Meitä on firmassa n. 500, varmaan, joilla on mahdollista tulla sama ip aina välillä. En kuitenkaan ole tällä pastalla saanut epäilyä kaksoisnikistä.
t. hanu
Taitaa olla aika monen yhtiön ja käyttäjän vaiva, joten tuskin moderaattorit ihan IP:n perusteella noita tekevät. Minunkin nimimerkillä on varmasti satoja eri IP:tä ollut käytössä (kotona kiinteä), sekä toki luotani on jos jonkinmoista trollia kirjoitellut, rauha heidän muistoilleen.Mites nää kaksoisnikkien päättelyt täällä menee. Mä sain joskus jollain pastalla kyselyn tähän liittyen. Mulla kun ei ole omaa konetta, vaan duunin kautta aina webbiin menen, toki mulla on koneellani oma profiili siviiliin, mutta tuo IP tulee aina meidän dhcp:ltä ja ulospäin näkyväkin jostain palvelusta. Meitä on firmassa n. 500, varmaan, joilla on mahdollista tulla sama ip aina välillä.
Mites nää kaksoisnikkien päättelyt täällä menee. Mä sain joskus jollain pastalla kyselyn tähän liittyen. Mulla kun ei ole omaa konetta, vaan duunin kautta aina webbiin menen, toki mulla on koneellani oma profiili siviiliin, mutta tuo IP tulee aina meidän dhcp:ltä ja ulospäin näkyväkin jostain palvelusta. Meitä on firmassa n. 500, varmaan, joilla on mahdollista tulla sama ip aina välillä. En kuitenkaan ole tällä pastalla saanut epäilyä kaksoisnikistä.
t. hanu
Nauran Edis Tatlin vastustajan merkkiboksereille.
Tappelu lähellä Tatlin ja Loran punnituksessa - katso kuvat | Urheilu | Iltalehti.fi
Kannattaisi asentaa miinanvaroitussofta koneelle.
Robson Da Silva syö noita aamiaiseksi.
Parittelun jälkeen kuin rukoilijasirkka?