Ulkopaikkakuntalaisia jynddejä varmaankin liikenteessä.
Te olette kyllä veijareita siellä pohjoisessa. Jos Helsingissä tapahtuu jotain, niin stadilaiset kusipäät ovat asialla. Jos Oulussa tapahtuu jotain, niin taas ovat etelän kusipäät asialle.
Ulkopaikkakuntalaisia jynddejä varmaankin liikenteessä.
Te olette kyllä veijareita siellä pohjoisessa. Jos Helsingissä tapahtuu jotain, niin stadilaiset kusipäät ovat asialla. Jos Oulussa tapahtuu jotain, niin taas ovat etelän kusipäät asialle.
Joo, aika veijareita ollaan. Missäs kohdassa minä mainitsin "etelän kusipäät"? Ulkopaikkakuntalaisia on tuossa ihan vieressäkin, sanotaanko vaikkapa "tyrnäväläiset", tai "liminkalaiset". Vaikka vitustako niistä tietää. Poroja tuskin kuitenkaan.
Ja pahoitteluni vielä, että sarkasmini meni ohi, viittasin siinä tietenkin siihen että pk-seudun liikennekaaoksissa ei kuulemma koskaan ole osallisina paikallisia lahjakkuuksia, vaan niitä saatanan juntteja.
No joo, vedin "vähän" mutkia suoraksi ja yhdistelin sinun ja msg:n viestit yhdeksi kokonaisuudeksi. Poroista taas en puhunut mitään.
PK-seudun liikennesotkut taas kuuluvat johonkin muuhun ketjuun ainakin tänään, kun ei olla säädetty täällä päin. Rauha vaan.
Ja pahoitteluni vielä, että sarkasmini meni ohi, viittasin siinä tietenkin siihen että pk-seudun liikennekaaoksissa ei kuulemma koskaan ole osallisina paikallisia lahjakkuuksia, vaan niitä saatanan juntteja.
Silti, Helsingissä on toimivin liikenne ja fiksuiten ajavat kuskit. Edelleen.
Voi olla, etten kykene lopettamaan nauramista ikinä. Video lisäsi elinaikaani ainakin kymmenellä vuodella.
Hyvä mutta vanha.
25.2.13 oli julkaistu. Ei nyt niin vanha kuitenkaan.
Silti, Helsingissä on toimivin liikenne ja fiksuiten ajavat kuskit. Edelleen.
Ilmeisen vähän olet Helsingin/pääkaupunkiseudun ulkopuolella ajellut? Helsingin liikenteessä, näin Suomen mittakaavassa, ei ole juuri mitään toimivaa. Liikennekäyttäytyminenkään ei omien kokemusten perusteella kovin merkittävästi eroa muusta Suomesta.
Peltosville-ketjussa käväissyt provonarri sai harvinaisen asiallisen vastaanoton ja ehkä juuri siksi niin hienosti käkättimeen.
Yritäpä vaihtaa kaistaa Tampereella!
Sen vähän mitä olen Tampereella ajellut, ei ole ikinä ollut ongelmia :). Yllättävää muuten, että suosikkijoukkuetta katsomalla teit (väärän) johtopäätöksen, viimeiset 20 vuotta olen pääkaupunkiseudulla asunut ja työskennellyt. Tampereella en koskaan.
Linkin takaa löytyy juuri se, mitä pitikin: provonarri. Sitten joutuu toki vielä tekemään uuden klikkauksen, jotta pääsee itse ketjuun.Ei ainakaan sinun linkissäsi.
Saattoi olla virhe noin sanoa. Berlusconi kun kuulee tämän niin ei saa Jutta hetken rauhaa...Tirskahti hevosenlihalasagnet laminaatille ym.. hassuttelut, kun Jutta sanoi äsken kyselytunnilla, että "Minut tunnetaan Euroopassa Täti Tiukkana"......:) No, voepihan se olla...
Jatkoajan verkkolehden TPS-HPK-ottelun kuvakoosteen otokselle Ville Järveläisestä ja Marko Anttilasta.