Naurattaa jengin vainoharhaisuus mun Jokeri-antiapatioista:)
Nyt kun porukka ei enää jaksa tarttua jokaiseen provoon Jokeriketjuissa, niin olet näköjään siirtynyt seuraavaan aiheeseen saadaksesi huomiota. Onneksi olkoon, kommentoin viestiäsi. Eiköhän se edelleenkin ole ihan itse aiheutettua, jos sinun kirjoittiasi viestejä ei kukaan Jokerihenkinen enää ota vastaan normaalisti. Sinulle on käynyt kuin tarinan Pekalle, tarpeeksi kauan kun huutelee pelkkää paskaa, niin ne hyvätkin viestit menee sitten kohdalle osuessaan täysin ohi.
Jos sinulla ei ole antipatioita juuri Jokereita kohtaan, niin miksi niin suuri osa kaikista viesteistäsi käsittelee juuri Jokereita? Liität Jokerit jopa niihin viesteihin, jotka eivät mitenkään liity koko joukkueeseen (mm. viestisi HIFK-osiossa).
Muutenkin jaksaa aina hämmästyttää miten näissä asioissa eritellään vain jonkun tietyn jengin fanit, kun on selvä homma, että kaikkien joukkueiden fanit reagoisivat asiaan ihan samalla tavalla. Jos minä alkaisin nyt järjestelmällisesti kirjoittamaan Ässien osioon ja koko liigaa koskeviin ketjuihin Ässistä negatiivisessa mielessä, niin luuletko ihan oikeasti, että vaikka syksyllä mitään minun viestejä luettaisiin sielä enää ilman tietynlaisia ennakkoluuloja?