Jatkoajan etusivulle spontaani repeäminen. Ensin otsikko "Kai Suikkanen on juntti"
Ihmisten Facebook statuksille eilisen Barcelona - Milan matsin jälkeen.
Yksi useista:
...
Ommuuten aivan saatanan hyvä sarja. Joskus jouduin lopettamaan katselun kesken jakson, kun nauratti niin paljon ja myötähävetti vielä enemmän.Tälle kohtaukselle Green Wing -nimisestä hupailusta: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7PY3PCXVxgw#t=363s
Linkki vie eroottisesti latautuneeseen kohtaukseen juutuubissa.
Flintstonen kommentille illan matsista, jossa syy Jokereiden tappioon oli surkea jää ja pelit pitäisi siirtää Hartwallilla, jos JYP ei saa jäätään kuntoon.
Mikä jää? Siellähän oli kaukalossa järvi. Toivottavasti otteluvalvoja kirjaa asian raporttiinsa ja Jyppiä muistetaan sopivalla maksumääräyksellä.Flintstonen kommentille illan matsista, jossa syy Jokereiden tappioon oli surkea jää ja pelit pitäisi siirtää Hartwallilla, jos JYP ei saa jäätään kuntoon.
Mikä jää? Siellähän oli kaukalossa järvi. Toivottavasti otteluvalvoja kirjaa asian raporttiinsa ja Jyppiä muistetaan sopivalla maksumääräyksellä.
Mikä jää? Siellähän oli kaukalossa järvi.
Jatkoajan artikkelista:
Pieniä kysymysmerkkejä nousee ilmaan Josef Boumediennen ja Ross Lupaschukin puolustuspään pelaamisen kanssa. Molemmat olivat HIFK-sarjassa hyviä omassa päässä, mutta puolustuspäässä vauhti uhkaa usein loppua kesken.
Ymmärrän täysin, mutta en pysty itse moiseen. Tämähän on loppujen lopuksi mielipidesaitti ja kaikkien pitää tulla toimeen sen kanssa, että mielipiteitä on erilaisia.
(silti toivoisin, että kaikki olisivat samaa mieltä mun kanssani, koska olen guru, visionääri ja aina oikeassa)
Taru sormusten herrasta ja oikeastaan muutkin vastaavat teinileffat. Siis joku velho ja kääpiö seikkailevat mielikuvitusmaailmassa, noidat lentelee sumussa ja oliot muuttavat muotoaan. Böö!
Oletko mahdollisesti kansakoulun opettaja, kun koet aina tarvetta selittää jutut auki?
Oletko mahdollisesti vaimoni, kun koet jatkuvasti tarvetta puuttua minun tekemisiini?
Niin minäkin pannulla paistetun munan, mutta karvakäsien mikälie omavastuu tuontimuna saisi olla kyllä kohtuu kova.