HLe kirjoitti:Naureskelevatpa tavalliset pulliaiset ja kaduntallaajat Harkimolle miten paljon vain, niin totuus on se, että hän on ammattiliikemies..
Kukas tätä on epäillyt? Hjallis on Suomen numero ykkönen urheilubisneksessä, kuten olen monta kertaa todennut. Hjallis on median mestari ottamaan aloite tai aihe kuin aihe haltuunsa.
Jääkiekosta Hjallis ei ymmärrä paskaakaan, mutta siitä ei nyt ole epäilystä kun Hjallisen juttuja kuuntelee. Sekä yleisiä juttuja mediassa että yksityisempiä jossain muualla. Hjallis nauttii saadessaan pyörittää mediaa ja senhän tekee taas. Kieltämättä. Mutta se ei ole osoitus kiekkoammattitaidosta edes johtamisen allalla. Ja siitähän tässä on kysymys - eikös vain?
Vai oliko esim Hjalliksesn Jokerien viime kauden valmetajasekoilu Virmasineen sinusta jotain sellaista, josta saat näytöt Hjalliksen kiekko-osaamisesta?
HLe kirjoitti:On sullakin cobol pokkaa. Viime keväänä tyrmäsit täysin varmana Sheddenin tulon Jokereihin ja nyt sitten täällä kirkkain silmin esität vaihtoehtoja, joissa Harkimo on yhtäkkiä kyllästynyt Sheddeniin ja sitten kehittelet salaliittoteorioita, joissa Harkimo salakavalasti junailee Sheddeniä pois hankittuaan tämän kalliilla rahalla puoli vuotta sitten. Mitään uskottavia syitä Harkimon tuohtumisesta Sheddeniin et kuitenkaan ole esittänyt. Naura vaan partaasi.
Enhän minä voi kaikkea tietämääni paljastaa sentään täällä. Peli oli peliä, kuten 10 Jatkoajan laatunimimerkkiä hyvin tietävät. Mitä tulee tuohon Hjalliksen ja Sheddenin väleihin, niin miten on tuo luetun ymmärtäminen?
Kirjoitin syitä Sheddenin maajoukkuekoutsiksi pohtien, että "yksi vaihtoehto on sellainen, Hjallis ajaa Sheddeniä maajoukkueeseen päästäkseen Sheddenistä kokonaan eroon."
Onhan se nyt vitun varmasti yksi vaihtoehto. Tuskin kovinkaan todennäköinen, mutta vaihtoehto silti. Todennäköisemmät vaihtoehdot esittelinkin jo aiemmin pariin kertaan.
PS: Terveiset seminaarista nimimerkille hull16. Kun pääsee samaan asemaan kuin minä, ei ole pakko kuunnella alustuksia. Varsinkaan jos itse pitää päivän pääpuheenvuoron. Ja ammattilaisten lisäksi läsnä oli muutamia tunnettuja kiekkovaikuttajia, joiden kanssa löytyi yllättäen yhteinen puheenaihe eräästä mielenkiintoisessta aiheesta :) Mutta kiitokset silti nimerkille hull16 ajankäyttöni huomioimisesta.