Sama koskee Jaatista, mutta kai tuohon porukkaan yksi "jari korpisalo" mahtuu.
Kyllä mä oon laskenut kuuluneeni siihen alusta asti, mites ite?Koitat kovasti päästä tähän Ässät -osion top10 penaalin tylsimmät kynät -ryhmään?
Tämä vi**ttaa myös itseäni eniten Vainosessa. Kivitalon kokoinen äijä joka on pelannut pohjoisamerikassa pelaa kuin joku pikkutyttö. Jos Vainonen pelaisi edes äijää kuten vaikka Marttinen hänestä voisikin olla edes jotain hyötyä näissä fyysisissä väännöissä mutta kun ei pelaa. Vähän huitoo ja tökkii muttei mene äijää päin edes vahingossa. Vähän jopa hävettää hänen puolesta, kun Viljanen,Vuorisalo ja Seppälä taklaa enemmän vaikka on 20 senttiä lyhyempiä.Kyllä lukeudun myös siihen ryhmään, että Vainosella ei ole mitään annettavaa Ässille. Ei eilen pelannut mitenkään huonosti mutta aiheutti muutamaan kertaan taas sijoittumisellaan ja syöttötaidoillaan sen, miksi ei kuulu mielestäni pelaavaan kokoonpanoon. Ja jos joku oikeasti väittää Vainosen tuovan fyysisyyttä niin kyllä on melko puusilmäistä. Vai lasketaanko tähän kategoriaan poikkarit ja huitomiset, joita kyllä jakelee silloin tällöin ja usein myös jäähyn arvoisesti? Toivon kyllä, että kehitystä tapahtuisi ja olisi oikeasti hyödyllinen joukkueelle mutta mitään siihen viittaavaa ei ole tapahtunut Ässissä pelatessaan.
Mikähän tässä Vainosessa on niin spesiaalia, Vainosen kejussa yli 100 viestiä enemmän kjuin Mattisen ketjussa!
Mikähän tässä Vainosessa on niin spesiaalia, Vainosen kejussa yli 100 viestiä enemmän kjuin Mattisen ketjussa!
Tätä pitää kyllä ihmetellä. Vastaavia junantuomia on kuitenkin pelannut ennenkin mutta en muista että ketään olisi näin vihattu ollut, vaikka paljon paskempiakin häärääjiä tuolla on nähty.
Kuuluu porilaisuuteen/satakuntalaisuuteen. Jos ei ole mitään haukuttavaa ei ole mitään puhuttavaa
Tätä täytyy ihmetellä, ei ole edes alkuperäinen porilainen sylkykuppi. Ja eihän Vainonen nyt sentään mikään hazardigroulx ole vaikka välillä virheitä omassa päädyssä tekeekin.
Oliko tämä myös se sama foliohattu, jonka asunnossa säteili..vähin äänin luikkivat rapakon taakse nämä..
Onpahan ollut hiljaista, ketju ylös, kaksi voittopeliä ja Vainonen ollut kehissä, pelannut ihan hyvin, ainakin mun mielestä.
Itse en miehestä tykkää myöskään (koska hasardi), mutta pitää sanoa ettei ole kyllä kahdessa edellisessä erottunut joukosta ollenkaan. Tämä on siis Vainosen kohdalla hyvä suoritus.
Huonoja ratkaisuja jatkuvasti, näyttää siltä kuin pelaisi laput silmillä. Walli vaan takaisin kiitos, tuskin huonommin pelaisi.On se huono. Kaivakaa nyt vaikka se Walli takaisin sieltä Savonlinnasta.
Hieman sarkasmia ilmassa kenties? Mikko on omassa roolissaan ihan ok pelaaja liigaan. Älkää nyt takertuko pieniin virheisiin, kaikille niitä välillä sattuu. Muuten hoitanut tänään hommansa erittäin hienosti, kehittynyt selkeästi tauon aikana.Hyvä pelaaja se on...