Eikös tuo Jukureiden 2. maali mennyt enemmänkin Bernardin piikkiin. Eihän päädystä suoraan poukkaavaa kiekkoa joka menee noin läheltä maalivahdin aluetta, pitäisi maalivahdin ohi päästää. Jos Andy meinaa vielä joskus P-Amerikkaan lähteä, niin kuin on itse sanonut sinne vielä tähtäävänsä, pitää nuo kyllä pyrkiä katkomaan. Joku joka tietää maalivahdeista enemmän voi valaista minua.
Mun on kyllä pakko kysyä Bamb1lta, että mitä oikein odotat tuollaiselta peruspakilta kuin Vainonen? 3 maali per peli, tappelua, torjuntoja maalissa, taxipalvelua ja tulis vielä tiskaamaan kotiisi, peittelemään ja antamaan hyvänyön pusun vai?
Nythän tuo mitä Vainonen tekee, on se että pyrkii ahdistelemaan noita kiekollisia vastustajia laitoihin, häiritsemään syöttölinjoja ja painii tuossa maalin edessä. Eihän tuo tuosta miksikään kiekolliseksi pakiksi muutu koskaan ja vituiksihan Mikon peli menee kun kiekollista roolia ottaa, mutta tollasessa perusduunissa ihan täyttää paikkansa.
En itse mikään hirveän aktiivinen kirjoittelija tänne ole, mutta tuo että on suoltanut tänne n. 40 postausta joista n. puolet koskee Vainosen haukkumista, pistää epäilemään että Mikko on käynyt hässimässä joko muijaasi, äitiäsi tai sitten on ollut nussimatta sinua.