Mikko Rantanen

  • 924 006
  • 2 740

metsuri1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Mulle ei ihan aukea, että miksi joidenkin on aina pakko valittaa siitä, että Rantasesta ei kirjoiteta lehdissä jatkuvasti. Eikö se nyt ole ihan hyvä asia? Saa keskittyä rauhassa hommaansa, eikä joudu vastailemaan toimittajien tyhmiin kysymyksiin. Muutenkin jatkuva mediarummutus yhtään kenenkään kohdalla on helvetin raskasta seurattavaa.

Kyllä odotan sitä päivää kun Rantasesta kirjoitetaan yhtä paljon yhtä isoja otsikoita kuin Ahosta ja Laineesta. Syytä olisi. Toimittajilla taitaa olla omat suosikkipelaajat ja kauhean paljon ei vaivauduta suomaan aikaa muiden pelaajien seuraamiselle.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyllä odotan sitä päivää kun Rantasesta kirjoitetaan yhtä paljon yhtä isoja otsikoita kuin Ahosta ja Laineesta. Syytä olisi. Toimittajilla taitaa olla omat suosikkipelaajat ja kauhean paljon ei vaivauduta suomaan aikaa muiden pelaajien seuraamiselle.

En tiedä teistä, mutta itse jätän kyllä lukematta kaikki "Patrik Laineen uusi mopoauto, katso kuvat!" tai "Patrik Laineella on serkku ruotsissa jutut". Pitäisi ehkä tätäkin asiaa tarkistella ihan urheilu-uutisten pohjalta. Toki siinäkin Pate varmasti reilusti Rantasta edellä, mutta jos nuo höpöhöpö-jutut jätetään pois niin onko ero niin suuri?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Toimittajilla taitaa olla omat suosikkipelaajat ja kauhean paljon ei vaivauduta suomaan aikaa muiden pelaajien seuraamiselle.

Höpsistä, klikkien määrä taitaa olla merkittävin tekijä. Pelaajat, jotka ovat olleet huomion keskipisteenä maajoukkueessa tuntuvat olevan isojen massojen kiinnostuksen kohde.
 

metsuri1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Höpsistä, klikkien määrä taitaa olla merkittävin tekijä. Pelaajat, jotka ovat olleet huomion keskipisteenä maajoukkueessa tuntuvat olevan isojen massojen kiinnostuksen kohde.

Tottahan tuokin on. Tottakai. Mutta kyllä se niinkin on että omista suosikkipelaajista tehdään juttuja ja kirjoitetaan positiivisesti. Se ihmismieli vaan toimii niin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rantanen Ylen urheiluruudussa isolla ruutuajalla, eikä sanaakaan Kiikari-Patesta.

Noin se pitääkin olla. Toisella kulkee illasta toiseen ja tulosta tulee. Toinen puolestaan kyntää syvällä
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Rantanen viime yönä 0+1 ja vankistaa asemiaan pistepörssin kärjessä.
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sehän olisi suomalaiselle jääkiekolle järjettömän hienoa, jos Laineella olisi enemmän pisteitä kuin mitä Rantasella nyt on. Sääli ettei näin ole.
Joo todella sääli ettei Rantanenkin ole pelannut päin pyllyä.
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enkös minä sanonut "Enemmän pisteitä, kuin mitä Rantasella nyt on"? Sehän tarkoittaisi sitä, että Laineella olisi yli 21 pistettä.
Ois joo tosi hienoa, että olis kaksoisjohto suomalaisilla tai vaikka viitoisjohto. Se vasta järjettömän hienoa olisikin. Tosiasiassa vaan Rantanen taistelee pörssin kärjessä huolimatta jonkun ryssän ottelumäärästä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Miten Patrik Laineen pisteet liittyvät siihen paljonko pisteitä on Mikko Rantasella tai Evgeni Malkinilla?

Sitä kannattaa kysyä palstan suurimmalta Laine-fanilta, joka tuon Malkinin nimen pudotti, Mikkoa hieman vähättelevään sävyyn tänne. ikään kuin Mikon hieno alkukausi olisi jotenkin ei niin upea, koska Malkin on tehnyt pisteitä parempaan tahtiin.

Viime yönä taas se pakollinen ykkössyöttö Landeskogin kavennusmaaliin. Oli kyllä uskomattoman vaikea saada kiekkoa pois välillä, vaikka Wildin puolustuksesta löytyy useampikin kaveri, joka pystyy tökkimään liigan parhailta kiekonsuojaajilta kiekon pois.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Sitä kannattaa kysyä palstan suurimmalta Laine-fanilta, joka tuon Malkinin nimen pudotti, Mikkoa hieman vähättelevään sävyyn tänne. ikään kuin Mikon hieno alkukausi olisi jotenkin ei niin upea, koska Malkin on tehnyt pisteitä parempaan tahtiin.

Viime yönä taas se pakollinen ykkössyöttö Landeskogin kavennusmaaliin. Oli kyllä uskomattoman vaikea saada kiekkoa pois välillä, vaikka Wildin puolustuksesta löytyy useampikin kaveri, joka pystyy tökkimään liigan parhailta kiekonsuojaajilta kiekon pois.
Jaa, suurin Laine fani? Kyllä minä olen aina ollut enemmän Rantasen kannalla. Ihastuin kaverin peliin ja asenteeseen 2016 U20 kisojen aikana, siitä asti olen seurannut Mikon menoa rapakon takana kovasti. Kyllähän minä tähänkin ketjuun olen monesti kommentoinut Mikon otteita. Rantasen alkukausi on ollut tosiaan aivan mahtava ja on laittanut luun kurkkuun kaikille, jotka olivat sitä mieltä että MacKinnon jotenkin kantaisi häntä. En todellakaan vähätellyt Mikkoa.

Laineesta saa vain enemmän puheenaihetta, kuin siitä että käy täällä jokaisen pelin jälkeen kommentoimassa, että olipas Mikko taas hyvä. Kummallista vastaanasettelua muutenkin. Minä kannustan jokaista suomalaista NHL:ssä.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Miten Patrik Laineen pisteet liittyvät siihen paljonko pisteitä on Mikko Rantasella tai Evgeni Malkinilla?

Miten Malkin yleensäkkin liittyy Mikko Rantasen topiciin? Menkää sinne Jesse "hymyilevä suomalainen" Puljujärvi tai Paten lämäri ketjuun.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Miten Malkin yleensäkkin liittyy Mikko Rantasen topiciin? Menkää sinne Jesse "hymyilevä suomalainen" Puljujärvi tai Paten lämäri ketjuun.
Jos halutaan keskustella pistepörssistä, Mikon asemasta siinä ja sen voittamisesta, niin muut siinä hollilla olevat pelaajat ovat relevantteja. Ja pistepörssin johdosta keskustelu on Rantasen threadissa ajankohtaista, kun hän siellä on kärkisijalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pidettäskö tämä sivu vaikka ihan lukukelpoisena kumminkin ja jätetään nämä Malkin jne. kikkelinvenytykset tuonne muihin ketjuihin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jostain pistepörssin voittotaisteluista saattaisi olla ajankohtaisempaa ruveta puhumaan tuolla jossain 60-70 pelin tienoilla.
 

teppana

Jäsen
Tuossa joku tarkisti jo 20 pistettä 11 ekaan matsiin tehneiden sijoituksia ja vuoden 2005 jälkeen näitä oli vissiin ollut kuus kipaletta. Keskiarvolta oltiin kauden päätteeksi sitten 96 (vai oliko 94) pisteen tahdissa ja kukaan ei rikkonut satasta. Eli kausi on vasta alussa ja pistepörssiä ei ole voitettu -05 jälkeen kertaakaan 20 in 11 alulla.

Toki Rantanen on mahtavissa asemissa taistellakseen. Mutta kokemus osoittaa miten pitkä kausi on. Muistatteko vielä kun jengi keskustelu 2012 että kuinka monella pisteellä Kessel voittaa pörssin? Sieltä sitten muuan Malkin päätti painaa sen 109 pojoa 75 matsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös