Se on totta, että näihin hommiin pitää oikeasti uhrata sitä omaa vapaa-aikaakin, jos haluaa olla paras.
Toiset menee Donnaan imee märkää ja toiset pysyvät raittiina Fortniten parissa. Tulos on luettavissa teksti-tv:ltä sivulta 238.
Se on totta, että näihin hommiin pitää oikeasti uhrata sitä omaa vapaa-aikaakin, jos haluaa olla paras.
Mulle ei ihan aukea, että miksi joidenkin on aina pakko valittaa siitä, että Rantasesta ei kirjoiteta lehdissä jatkuvasti. Eikö se nyt ole ihan hyvä asia? Saa keskittyä rauhassa hommaansa, eikä joudu vastailemaan toimittajien tyhmiin kysymyksiin. Muutenkin jatkuva mediarummutus yhtään kenenkään kohdalla on helvetin raskasta seurattavaa.
Kyllä odotan sitä päivää kun Rantasesta kirjoitetaan yhtä paljon yhtä isoja otsikoita kuin Ahosta ja Laineesta. Syytä olisi. Toimittajilla taitaa olla omat suosikkipelaajat ja kauhean paljon ei vaivauduta suomaan aikaa muiden pelaajien seuraamiselle.
Toimittajilla taitaa olla omat suosikkipelaajat ja kauhean paljon ei vaivauduta suomaan aikaa muiden pelaajien seuraamiselle.
Höpsistä, klikkien määrä taitaa olla merkittävin tekijä. Pelaajat, jotka ovat olleet huomion keskipisteenä maajoukkueessa tuntuvat olevan isojen massojen kiinnostuksen kohde.
Rantanen Ylen urheiluruudussa isolla ruutuajalla, eikä sanaakaan Kiikari-Patesta.
Mjaa, kovin vankka asemahan tuo ei ole, kun miettii että Malkinilla on 9 peliä pelattuna ja 18 pistettä.Rantanen viime yönä 0+1 ja vankistaa asemiaan pistepörssin kärjessä.
Silti enemmän ku Laineella. ;)Mjaa, kovin vankka asemahan tuo ei ole, kun miettii että Malkinilla on 9 peliä pelattuna ja 18 pistettä.
Sehän olisi suomalaiselle jääkiekolle järjettömän hienoa, jos Laineella olisi enemmän pisteitä kuin mitä Rantasella nyt on. Sääli ettei näin ole.Silti enemmän ku Laineella. ;)
Joo todella sääli ettei Rantanenkin ole pelannut päin pyllyä.Sehän olisi suomalaiselle jääkiekolle järjettömän hienoa, jos Laineella olisi enemmän pisteitä kuin mitä Rantasella nyt on. Sääli ettei näin ole.
Enkös minä sanonut "Enemmän pisteitä, kuin mitä Rantasella nyt on"? Sehän tarkoittaisi sitä, että Laineella olisi yli 21 pistettä.Joo todella sääli ettei Rantanenkin ole pelannut päin pyllyä.
Ois joo tosi hienoa, että olis kaksoisjohto suomalaisilla tai vaikka viitoisjohto. Se vasta järjettömän hienoa olisikin. Tosiasiassa vaan Rantanen taistelee pörssin kärjessä huolimatta jonkun ryssän ottelumäärästä.Enkös minä sanonut "Enemmän pisteitä, kuin mitä Rantasella nyt on"? Sehän tarkoittaisi sitä, että Laineella olisi yli 21 pistettä.
Miten Patrik Laineen pisteet liittyvät siihen paljonko pisteitä on Mikko Rantasella tai Evgeni Malkinilla?Silti enemmän ku Laineella. ;)
Miten Patrik Laineen pisteet liittyvät siihen paljonko pisteitä on Mikko Rantasella tai Evgeni Malkinilla?
Jaa, suurin Laine fani? Kyllä minä olen aina ollut enemmän Rantasen kannalla. Ihastuin kaverin peliin ja asenteeseen 2016 U20 kisojen aikana, siitä asti olen seurannut Mikon menoa rapakon takana kovasti. Kyllähän minä tähänkin ketjuun olen monesti kommentoinut Mikon otteita. Rantasen alkukausi on ollut tosiaan aivan mahtava ja on laittanut luun kurkkuun kaikille, jotka olivat sitä mieltä että MacKinnon jotenkin kantaisi häntä. En todellakaan vähätellyt Mikkoa.Sitä kannattaa kysyä palstan suurimmalta Laine-fanilta, joka tuon Malkinin nimen pudotti, Mikkoa hieman vähättelevään sävyyn tänne. ikään kuin Mikon hieno alkukausi olisi jotenkin ei niin upea, koska Malkin on tehnyt pisteitä parempaan tahtiin.
Viime yönä taas se pakollinen ykkössyöttö Landeskogin kavennusmaaliin. Oli kyllä uskomattoman vaikea saada kiekkoa pois välillä, vaikka Wildin puolustuksesta löytyy useampikin kaveri, joka pystyy tökkimään liigan parhailta kiekonsuojaajilta kiekon pois.
Sitä kannattaa kysyä palstan suurimmalta Laine-fanilta,
Miten Patrik Laineen pisteet liittyvät siihen paljonko pisteitä on Mikko Rantasella tai Evgeni Malkinilla?
Jos Rantanen aikoo pistepörssin voitosta taistella, kyllä kovat kilpakumppanit liittyy Rantasen taisteluun.Miten Malkin yleensäkkin liittyy Mikko Rantasen topiciin?
Liittyykö Patrik Laine sen enempää? Rantanen voi olla imarreltu kun on siirrytty Laineesta Malkin-vertailuihin.Miten Malkin yleensäkkin liittyy Mikko Rantasen topiciin?
Jos halutaan keskustella pistepörssistä, Mikon asemasta siinä ja sen voittamisesta, niin muut siinä hollilla olevat pelaajat ovat relevantteja. Ja pistepörssin johdosta keskustelu on Rantasen threadissa ajankohtaista, kun hän siellä on kärkisijalla.Miten Malkin yleensäkkin liittyy Mikko Rantasen topiciin? Menkää sinne Jesse "hymyilevä suomalainen" Puljujärvi tai Paten lämäri ketjuun.