Kaikki kunnia edelleen Super-Rantaselle, mutta hieman kannattaisi laittaa jäitä hattuun näihin NHL-lentolippujen tilauksiin. Nykytrendi on ollut Suomessa varsinkin, että heti kun nuori pelaaja on breikannut tai breikkaamassa läpi kotimaan sarjassa (onko Rantanen todella tämän jo tehnyt isossa kuvassa?) niin on niin vitullisen kiire rapakon taakse että jo unohtuu matkanteossa, että minne piti mennä edes, mutta sinne on siis päästävä. Ei tajuta sitä, että kannattaisi rauhassa hioa kotimaan sarjassa peliasiat sekä muutkin asiat armeijoista lähtien (esim. ylioppilaslakki - ihan hyvää tekee mentaalipuolelle tuon lätsän käyminen) ja sen jälkeen suunnata vasta kaikinpuolin valmiina sekä kypsempänä pelaajana NHL:ään. Yksi vuosi sinne tänne ei pilaa sitä uraa todellakaan, ei Rantasenkaan kohdalla.
Lisäksi kun liigan yleinen taso on valunut yhä kauemmaksi NHL:stä, niin se että jollain tapaa dominoit kotimaan sarjassa, ei kerro todellakaan sitä että tekisit samaan edes pienen pienessä mittakaavassa nahilassa. Sen jälkeen, kun olen huomannut miten työn ja tuskan takana on MG:llä, Teemu Pulkkisella, Sami Vatasella nyt muutamia mainitakseni murtautua NHL:n parrasvaloihin, niin ei voi kun pyöritellä päätä jos Rantanen lähetetään täysin raakileena farmisarjoja kiertämään perse puutuneena moneksi vuodeksi, kun perusasioita voisi kiekkoammattilaiseksi voisi harjoittaa edelleen isossa roolissa kotimaan liigassa. Toki siellä on Barkovit poikkeuksena, mutta ei Rantanen ole kuitenkaan saman tason talentti. Lisäksi E. Hauloihin ei tule verrata, jotka ovat pelanneet koko ikänsä noita farmibussikiekkoränni-sarjoja ja oppineet sitä kautta P-Amerikan pelityylin. Mutta mikäs minä olen muita neuvomaan, kun en omalla junnu-peliurallani tehnyt edes yhteen peliin 1+1 tehoja kertaakaan.