Mikko Koivu saying goodbye to the #mnwild
Koivu says he’s made some decisions about his future, but he still has some question marks.
So he’s not prepared to say right now if he’ll continue playing in the NHL or Finland or retire from hockey https://t.co/LwQquFHHIU
Mitä tuossa on ihmeellistä? Veikkaan että koronatilanteen vallitesssa harjoittelumahdollisuudet Suomessa vähän eri luokkaa kuin Jenkeissä, ja pääsee joukkuetreeneihin mukaan. Trainingcamppien alkuun on kuitenkin vielä se pari kuukautta aikaa.Eli Koivu on tulossa, ainakin Suomeen. Toki hieman erikoinen veto jos haluaisi uraa jatkaa Amerikassa..
Voin kertoa. Ei ole tulossa.
Kyllä ja edelleen minä pidän TPS:ää todennäköisempänä vaihtoehtona kun NHL tai lopettaminen kun kerran pelihaluja Koivulla on.Eikö täällä kuitenkin puhuttu ettei ole järkeä tulla yämän vuoden puolella Suomeen, koska tulisi järkyttävät verot maksuun?
Olet väärässä. @Spine kertoi ettei ole tulossaKyllä ja edelleen minä pidän TPS:ää todennäköisempänä vaihtoehtona kun NHL tai lopettaminen kun kerran pelihaluja Koivulla on.
Olet väärässä. @Spine kertoi ettei ole tulossa
@Spine llekin tiedoksi tällainen mielenkiintoinen jutun pätkä maikkarilta...
Kaikesta huokuu, ettei Koivu ole vielä lyömässä luistimia naulaan. Vastuu TPS:ssä olisi iso koko organisaation keulakuvana, mutta sitä hän ei kavahda.
– Näen sen positiivisena. Urheilijana ja varsinkin minun iässäni pitää olla motivaatio, että minkä takia jatkaa, Koivu sanoi.
Mikko Koivu palaa Suomeen – aloittaa harjoittelun ajatuksella, että peliura jatkuu
NHL-seurastaan Minnesota Wildista 15 yhteisen vuoden jälkeen lähtevä Mikko Koivu palaa ensi viikolla Suomeen. Hän aikoo aloittaa harjoittelun, jotta on valmis uran mahdollisen jatkon koittaessa.www.mtvuutiset.fi
No en tiedä kuka olis lähempänä kuin itse Mikko ja tuossahan se itse kertoo omia ajatuksiaan.Minun tietojeni mukaan tällähetkellä Mikko Koivu ei ole tulossa Turun Palloseuraan. Saa toki kertoa jos teillä parempaa tietoa on. HC TPS:n virallisilla verkkosivuilla ei ainakaan ole Mikko Koivun nimeä pelaajalistassa.
Kaikesta huokuu, ettei Koivu ole vielä lyömässä luistimia naulaan. Vastuu TPS:ssä olisi iso koko organisaation keulakuvana, mutta sitä hän ei kavahda.
– Näen sen positiivisena. Urheilijana ja varsinkin minun iässäni pitää olla motivaatio, että minkä takia jatkaa, Koivu sanoi.
Ei sul mitää lihaa luiden ympärille ole? Ei kai sie tpsn sivuilla muitakaan ns tulossa olevia ole listattuna? En kantaa muuten asiaan ota, tulee jos on tullakseen. Kovin varma vaan tunnut olevasi asiasta. Kai täälä voisi kuka vaa heitellä mitä vaa sammakoita suustaan mitä kylillä kuulee.Minun tietojeni mukaan tällähetkellä Mikko Koivu ei ole tulossa Turun Palloseuraan. Saa toki kertoa jos teillä parempaa tietoa on. HC TPS:n virallisilla verkkosivuilla ei ainakaan ole Mikko Koivun nimeä pelaajalistassa.