Mikko Koivu

  • 94 664
  • 336

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Luulisi, että omistajat kykenisivät siinä tapauksessa hoitamaan asian.

En silti usko minäkään, että Mikko pelaisi enää TPS:ssä. Motivaatiota ei taida olla.
Kyllä se raha löytyy aivan varmasti jos Mikko haluaa kotiin tulla. Eikö Uramakin jo sanonut että mahtuu mukaan. Ja mitä tulee tuohon motivaatioon niin.. Koivu treenannut kesällä Rosendahlin kanssa ja Urama kertoi että harjoittelee tälläkin hetkellä tulevaa kautta varten.. Kyllä nuo mulle ainakin kertoo siitä että motivaatiota on. Ja tuskin Mikko luki facesta että Minnesota ei tee enää sopimusta tulevalle kaudelle ja treenasi sen takia, vaan uskoisin sen olleen Mikolla jo tiedossa aikoja sitten.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Budjetti kusee. Isosti.
Siinäkin tapauksessa että yhteistyökumppanit maksaa palkan? Ja samaan aikaan paitoja myydään "jokunen" lisää..
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaa no siinä tapauksessa. Onko niitä maksajia oikeasti jonoksi asti?
Mihin sitä jonoa tarvitaan, yksi hyvä riittää. Eihän se ennenkuulumatonta ole että yhteistyökumppani maksaa palkan. Toki, en mä oo näistä perillä sen enempää kuin sä joka oot sen kannalla että TPS maksaa palkan. Mutta hyvin vaikeeta on kuvitella tilannetta että M. Koivu tulee ja kusee TPS:n budjetin täysin. Kyllä suurempi mahdollisuus on se että saa enemmän positiivista aikaan.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Mihin sitä jonoa tarvitaan, yksi hyvä riittää. Eihän se ennenkuulumatonta ole että yhteistyökumppani maksaa palkan. Toki, en mä oo näistä perillä sen enempää kuin sä joka oot sen kannalla että TPS maksaa palkan. Mutta hyvin vaikeeta on kuvitella tilannetta että M. Koivu tulee ja kusee TPS:n budjetin täysin. Kyllä suurempi mahdollisuus on se että saa enemmän positiivista aikaan.

Eli yksi yhteistyökumppani tulee ja maksaa Mikko Koivun palkan? Onko se kenties SuperCell?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli yksi yhteistyökumppani tulee ja maksaa Mikko Koivun palkan? Onko se kenties SuperCell?
Kuten jo sanoin, mulla ei oo näistä kuvioista sen enempää tietoa, kunhan spekuloin.
Sun viesteistä voi rivien välistä lukea että tässä tarvitaan miljoonia että Koivu pelaa? Mä oon eri mieltä.. Kunnon korvaus mutta ei mitään päättömiä.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Kuten jo sanoin, mulla ei oo näistä kuvioista sen enempää tietoa, kunhan spekuloin.
Sun viesteistä voi rivien välistä lukea että tässä tarvitaan miljoonia että Koivu pelaa? Mä oon eri mieltä.. Kunnon korvaus mutta ei mitään päättömiä.

"Miljoonia". Täällä on ihmeellinen luulo, että Mikko Koivu tulee nimelliskorvauksella pelaamaan rakkaudesta seuraa kohtaan. Puhuttaisiin TPS:n kovapalkkaisimmasta pelaajasta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
"Miljoonia". Täällä on ihmeellinen luulo, että Mikko Koivu tulee nimelliskorvauksella pelaamaan rakkaudesta seuraa kohtaan. Puhuttaisiin TPS:n kovapalkkaisimmasta pelaajasta.
@aurajoki osasi jo kertoa että Korpikoski tienaa +350000/kausi johon en ihan heti usko. Eli tuon yli menisi Koivu? Vaikee uskoa. Mutta joo, ei oo lihaa leivän päälle niin turha jauhaa enempiä. Toivottavasti tulee, maksaa mitä maksaa.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
@aurajoki osasi jo kertoa että Korpikoski tienaa +350000/kausi johon en ihan heti usko. Eli tuon yli menisi Koivu? Vaikee uskoa. Mutta joo, ei oo lihaa leivän päälle niin turha jauhaa enempiä. Toivottavasti tulee, maksaa mitä maksaa.

Voi kun joku yhteistyökumppani maksaisi Korpikoskenkin palkan... Oliko viime kaudella Korpikoskella edes kummiyritystä? Pa-Ri eli vanha RealGreen oli kummiyritys yhdessä pelissä? Tällä kaudella Pa-Rin logoa paidoissa ei ole näkynyt.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Näin ulkopuolisena haluaisin lisätietoa tuon vaakakupin riski puolesta. Millainen riski Koivun täällä pelaamisessa mielestäsi on?

Pitää nähdä ns. metsä puilta. :) Olen tarkoituksella kryptinen, sori siitä.

Pelasiko Saku täällä NHL-uran jälkeen?
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Pelasiko Saku täällä NHL-uran jälkeen?
Ottamatta kantaa siihen pelaako Mikko alkavalla kaudella tepsistä vai ei niin Sakun päätöksellä olla pelaamatta ei ole mitään merkitystä sen suhteen jatkaako Mikko uraansa tepsistä. Uskoisin Mikon osaavan tehdä omat ratkaisunsa uran jatkosta.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäli tässä rahakysymykseen tullaan, olen täällä myös niillä linjoilla että budjetin laajentaminen Koivun osalta onnistuu jos Tepsissä haluaisi pelata. Eiköhän Koivu, Paananen ja Kodisoja yhteisen sävelen siihen löydä, sen verran lätkäjätkiä nämä herrat ovat. Eikös Korpikoskikin bongattu Tepsin aitiosta P&K kanssa jossakin matsissa ennen sopimuksen tekoa? Esimerkiksi Uraman lausunnoissakin toivotettiin Koivu tervetulleeksi, niin tuskin tulee jäämään rahasta kiinni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ööh... Kuka yhteistyökumppani maksaa korona-aikana Mikko Koivun oletetun +300k palkan? Ihan hyvää hyvyyttään? Nyt on jollakin vähän turhat luulot.
Vähän tuossa itsekin jo vastasit.. Ajattelitko että Mikko vaatii sen reilut 300000 näin korona-aikana? Tuo mun kommentti "yksi hyvä riittää" oli enemmänkin kieli poskessa heitetty.. Saattaa olla yksi hyvä tai kaksi vähän vähemmän hyvää ja siihen päälle siivu Tepsin budjetista ja sopimus on valmis. Se nyt kuitenkin on varmaa että jos Mikko haluaa pelata Tepsissä, silloin Mikko pelaa Tepsissä ja palkan hienosäätö onnistuu satavarmasti.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vähän tuossa itsekin jo vastasit.. Ajattelitko että Mikko vaatii sen reilut 300000 näin korona-aikana? Tuo mun kommentti "yksi hyvä riittää" oli enemmänkin kieli poskessa heitetty.. Saattaa olla yksi hyvä tai kaksi vähän vähemmän hyvää ja siihen päälle siivu Tepsin budjetista ja sopimus on valmis. Se nyt kuitenkin on varmaa että jos Mikko haluaa pelata Tepsissä, silloin Mikko pelaa Tepsissä ja palkan hienosäätö onnistuu satavarmasti.

Samaa mieltä siinä, että jos Mikko haluaa tulla Tepsiin se kyllä järjestyy. Mikon palkkaa ei kuitenkaan makseta sillä, että marssitaan jonkun yhteistyökumppanin luo käsi ojossa. Jostain pitää siinä tapauksessa leikata tai Paanasen tai Kodisojan kaivaa kuvetta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Samaa mieltä siinä, että jos Mikko haluaa tulla Tepsiin se kyllä järjestyy. Mikon palkkaa ei kuitenkaan makseta sillä, että marssitaan jonkun yhteistyökumppanin luo käsi ojossa. Jostain pitää siinä tapauksessa leikata tai Paanasen tai Kodisojan kaivaa kuvetta.
En usko hetkeäkään siihen Uraman lausuntoon ettei Koivun kanssa oltaisi neuvoteltu. Ei välttämättä sopimuksesta mutta halukkuudesta kylläkin ja veikkaan vahvasti että siellä on myös suunnitelma tehtynä rahoituksesta. Kuten sanoin, ennenkin niitä on yhteistyökumppaneiden rahoilla palkkoja maksettu, sitä ei tiedä pitääkö käydä ovella vai riittääkö soitto tai jopa meili. Ei kaikilla firmoilla mene huonosti tällä hetkellä vaan jollain menee jopa paremmin kuin ennen. Se että saat M. Koivun omaksi pelaajaksi, kiinnostaa varmasti sellaista jolla on halua näkyä ja halua olla Tepsin toiminnassa mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
Jos Koivu, joka on kiekkoilulla ansainnut yli 30 milijoonaa euroa nettona, nyt päättäisikin Tepsissä pelata, niin kuinka paljon arvelette hänen kuppaavan rahaa konkurssikypsältä seuralta, jonka osaomistaja hän on? Tai minkä yhteistyöyrityksen maskotiksi hän on valmis lähtemään ja millä summalla?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos Koivu, joka on kiekkoilulla ansainnut yli 30 milijoonaa euroa nettona, nyt päättäisikin Tepsissä pelata, niin kuinka paljon arvelette hänen kuppaavan rahaa konkurssikypsältä seuralta, jonka osaomistaja hän on? Tai minkä yhteistyöyrityksen maskotiksi hän on valmis lähtemään ja millä summalla?

Ihmisen haluaa aina enemmän rahaa. Se vaan nyt on psykologinen juttu. Ei kukaan pelaa ilmaiseksi vain hyvästä tahdostaan. Ihminen ei ole ikinä ”tyytyväinen” siitä mitä hänellä on ja aina pitää saada lisää. Mikko Koivu sattuu olemaan myös ihminen.

Koivua on ihan turha odotella jollain leipäpalkalla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihmisen haluaa aina enemmän rahaa. Se vaan nyt on psykologinen juttu. Ei kukaan pelaa ilmaiseksi vain hyvästä tahdostaan. Ihminen ei ole ikinä ”tyytyväinen” siitä mitä hänellä on ja aina pitää saada lisää. Mikko Koivu sattuu olemaan myös ihminen.

Koivua on ihan turha odotella jollain leipäpalkalla.
Onko sulla kokemuksia kun tilillä on 30miljoonaa?
Onko nää aina pakko laittaa ihan ääripäihin? Kukaan ei oo täällä puhunut mistään leipäpalkasta vaan siitä että Koivu on rahansa tienannut ja jos tulee pelaamaan, tulee osaomistajana, rakkaudesta Seuraan ja motivoituneena antamaan takaisin sitä mitä TPS on antanut nuorelle pelaajan alulle. Palkka ei varmasti ole Mikon mittasuhteessa suuri, eikä se ole se syy miksi tulisi. Tottakai se on kärkipäässä joukkueessa ja kuuluukin olla.
 

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
Ihmisen haluaa aina enemmän rahaa. Se vaan nyt on psykologinen juttu. Ei kukaan pelaa ilmaiseksi vain hyvästä tahdostaan. Ihminen ei ole ikinä ”tyytyväinen” siitä mitä hänellä on ja aina pitää saada lisää. Mikko Koivu sattuu olemaan myös ihminen.

Koivua on ihan turha odotella jollain leipäpalkalla.
Aika lohdutonta ihmiskuvaa maalailet. Ihmisen ahneus on kyllä loputonta, mutta yksilötasolla on onneksi muitakin motivaatiotekijöitä. Vaikka sitten se hyvä tahto tai mestaruus kasvattajaseurassa, intohimo lajiin, halu auttaa oma seura huipulle, jne. Jos Koivu TPS-paidassa nähdään niin luulen, kuten monet muutkin täällä, että rahalla ei siinä päätöksessä ole mitään roolia.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Aika lohdutonta ihmiskuvaa maalailet. Ihmisen ahneus on kyllä loputonta, mutta yksilötasolla on onneksi muitakin motivaatiotekijöitä. Vaikka sitten se hyvä tahto tai mestaruus kasvattajaseurassa, intohimo lajiin, halu auttaa oma seura huipulle, jne. Jos Koivu TPS-paidassa nähdään niin luulen, kuten monet muutkin täällä, että rahalla ei siinä päätöksessä ole mitään roolia.
Turha täällä näistä on vängätä. Täällä on nämä pari nimimerkkiä, jotka yrittää ollaa auriksen manttelinperijöitä onnistumatta siinä heti alkuunsakkaan. Mitä aiheeseen tulee, koivu tulee pelaamaan tepsissä, jos näin itse haluaa. Case closed.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös