Mikko Koivu

  • 94 678
  • 336

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matias Strozykin mukaan Mikko Koivu kertoo tänään meille jotain hashtagillä hattupäästä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli.. Hattu ja luistimet naulaan?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hävettää jopa sanoa, mutta toivottavasti ei tule mukaan TPS:n liigajoukkueen toimiston toimintaan. Siellä on jo tällähetkellä aivan liian monta kokkia keittiössä. Junnuille joksikin mentoriksi tai juniorijääkiekkoilun kehitysjohtajaksi olisi täydellinen jos vaan motivaatio on kohdallaan.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Eli Koivu on tulossa, ainakin Suomeen. Toki hieman erikoinen veto jos haluaisi uraa jatkaa Amerikassa..
Mitä tuossa on ihmeellistä? Veikkaan että koronatilanteen vallitesssa harjoittelumahdollisuudet Suomessa vähän eri luokkaa kuin Jenkeissä, ja pääsee joukkuetreeneihin mukaan. Trainingcamppien alkuun on kuitenkin vielä se pari kuukautta aikaa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
@JJN voitko avata miksi lainasit viestiäni? Kirjoitin, että Koivu ei ole tulossa pelamaaan Tepsiin, niinkuin ei olekkaan tulossa. Vai solmiko TPS äskettäin sopimuksen Koivun kanssa? Häh?
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jos koivu tulee harjoittelemaan TPS:n liiga joukkueen munana siinä toivossa että saisi sopimuksen NHL:ään . Silloin varmasti harjoitellaan kovaa jos mielii saada sen sopimuksen ja jos niin kävisi ettei pelipaikkaa aukene rapakontakana ,niin sen jälkeen myös TPS on mahdollinen. En jaksa uskoa että ensin harjoitellaan hullunlailla ja sitten lopetetaankin peliura. Pelihaluja Koivulla tuntuu olevan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
@Spine llekin tiedoksi tällainen mielenkiintoinen jutun pätkä maikkarilta...

Kaikesta huokuu, ettei Koivu ole vielä lyömässä luistimia naulaan. Vastuu TPS:ssä olisi iso koko organisaation keulakuvana, mutta sitä hän ei kavahda.
– Näen sen positiivisena. Urheilijana ja varsinkin minun iässäni pitää olla motivaatio, että minkä takia jatkaa, Koivu sanoi.

 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olet väärässä. @Spine kertoi ettei ole tulossa
@Spine llekin tiedoksi tällainen mielenkiintoinen jutun pätkä maikkarilta...

Kaikesta huokuu, ettei Koivu ole vielä lyömässä luistimia naulaan. Vastuu TPS:ssä olisi iso koko organisaation keulakuvana, mutta sitä hän ei kavahda.
– Näen sen positiivisena. Urheilijana ja varsinkin minun iässäni pitää olla motivaatio, että minkä takia jatkaa, Koivu sanoi.


Minun tietojeni mukaan tällähetkellä Mikko Koivu ei ole tulossa Turun Palloseuraan. Saa toki kertoa jos teillä parempaa tietoa on. HC TPS:n virallisilla verkkosivuilla ei ainakaan ole Mikko Koivun nimeä pelaajalistassa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minun tietojeni mukaan tällähetkellä Mikko Koivu ei ole tulossa Turun Palloseuraan. Saa toki kertoa jos teillä parempaa tietoa on. HC TPS:n virallisilla verkkosivuilla ei ainakaan ole Mikko Koivun nimeä pelaajalistassa.
No en tiedä kuka olis lähempänä kuin itse Mikko ja tuossahan se itse kertoo omia ajatuksiaan.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikesta huokuu, ettei Koivu ole vielä lyömässä luistimia naulaan. Vastuu TPS:ssä olisi iso koko organisaation keulakuvana, mutta sitä hän ei kavahda.
– Näen sen positiivisena. Urheilijana ja varsinkin minun iässäni pitää olla motivaatio, että minkä takia jatkaa, Koivu sanoi.

Katsoin juuri tuota samaa tekstiä. Varsinkin lause: "Näkisin, että haasteen pitää olla iso, jotta motivaatio pelaamista kohtaan on sillä tasolla, jolla se pitää olla ja siitä pystyy nauttimaan." särähti "korvaan ja totesin, että jos raha ei puhu niin onhan tämä nyt selvä TPS:n mies mikäli ura jatkuu.
Vai meinaako Koivu saada isoakin tonttia vielä taalajäiltä?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
No jos Mikko nostelisi keväällä kannua G-pisteessä TPS-kipparina, niin siinä olisi aikamoinen haaste selätetty.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Minun tietojeni mukaan tällähetkellä Mikko Koivu ei ole tulossa Turun Palloseuraan. Saa toki kertoa jos teillä parempaa tietoa on. HC TPS:n virallisilla verkkosivuilla ei ainakaan ole Mikko Koivun nimeä pelaajalistassa.
Ei sul mitää lihaa luiden ympärille ole? Ei kai sie tpsn sivuilla muitakaan ns tulossa olevia ole listattuna? En kantaa muuten asiaan ota, tulee jos on tullakseen. Kovin varma vaan tunnut olevasi asiasta. Kai täälä voisi kuka vaa heitellä mitä vaa sammakoita suustaan mitä kylillä kuulee.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolustetaan @Spine "Ei ole tulossa" viestiä sen verran, että sehän oli vastaus siihen, kun joku toinen palstaveli arveli, voisiko M. Koivu olla tämä Tuomisen Hunajacastissa mainostama maanantaina julkistettava alkavan kauden kapteeni. Ja siihen tuo "ei ole tulossa" on ainoa oikea vaihtoehto. Ei ole Spine tainnut missään väittää, ettei Koivu koko kauden aikana voisi olla tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös