Tellqvist ei ole voittanut Lukolle yhtään pistettä. Vehanen ja Raanta ovat kääntäneet monta peliä omilla loistavilla otteillaan. Minulla ei ole mitään Tellqvistiä vastaan mutta noin heikkoja otteita ei ole Lukon maalilla nähty vuosikausiin.
No se on totta ettei Lukon voitot Tellun aikana ole olleet juurikaan hänen ansiotaan, eli tähän pätee sama kuin aikanaan Neuvostoliittoon ja Vladislav Tretjakiinkin, eli "sen joukkueen takana voittaisi kuka tahansa".
On hänkin kuitenkin ajoittain väläytellyt hyviä torjuntojaan melkein joka pelissä mitä minä olen häneltä nähnyt, vaikkei niitä gamesavereita ole tullutkaan.
Eikä sitä niin kovin montaa vuotta taaksepäin tarvitse mennä kun törmätään Pasi Häkkiseen (jota toki ennen kyseisen kauden alkua pidin erittäin hyvänä maalivahtina). Siinä nyt ainakin yksi maalivahti joka pelasi paljon huonommin kuin Tellqvist, eikä ne sen kauden kolme muutakaan maalivahtia kovin suuria kehuja ansaitse.
Mitä Lukko siinä menettää vaikka Tellu porukassa pysyykin? Kyllä valmennus sen verran tajuissaan on, ettei tarkoituksella ja jääräpäisesti huonompaa veskaria peluuta, oli se sitten vaikka Tellqvist. Lukonhan ei hänelle tarvitse palkkaa maksaa loppukaudesta, eikä hänen joukkueessa olonsa vaikuta ulkomaalaiskiintiöönkään mitenkään.
Paree pelatkoon, ei minullakaan ole mitään Raantaa vastaan mutta vierastan sitä että silloin harvoin kun Lukko tällä kaudella häviää, koetetaan väkisin löytää jostain yksittäisestä pelaajasta syy tappioon. Jos otteluketjun kirjoituksiin on uskominen, eivät Lukon kenttäpelaajatkaan tänään kovin tehokkaita maalin edessä olleet.