Eiku se vaihto pitempään mailaan.Onko se luistelu nyt siis parantunut kuin taikaiskusta?
Luin tämän saman, mutta mun mielestäni tämä uusi coachi jopa soitti Wild-apucoachille ja kysyi Mikestä ja peluutuksesta. Jos näin teki, niin fiksu kaveri. Miken kannalta oli loistavaa, että Lavi sai kenkää.Jossain oli juttua, että Nashvillen uusi koutsi oli saanut vähän vinkkiä Miken Wild-aikaiselta apukoutsilta, joka siis tuntee hyvin Granlundin tyylin, ja kovasti tuntuu, että uuden valmentajan alaisuudessa on päässyt vähän liekkeihin ja sopivampaan rooliin ja pelitapaan. En tiedä onko tuolla yksityiskohdalla ollut merkitystä, mutta aikalailla täysikäännös Granlundin kaudessa valmentajavaihdon jälkeen.
Luin tämän saman, mutta mun mielestäni tämä uusi coachi jopa soitti Wild-apucoachille ja kysyi Mikestä ja peluutuksesta. Jos näin teki, niin fiksu kaveri. Miken kannalta oli loistavaa, että Lavi sai kenkää.
Millastahan sopimusta Granlundille tarjotellaan ja mitä itse kaipaa jai mitä saa? Olettaisin siis, että Nashville on jatkossakin kiinnostunut Granlundin palveluksista, mutten tiedä mitä mieltä Mr. Ilmaveivi on Nashvillestä.
Lukeneet jatkoaikaa ja käskeneet sen terottaa luistimet, että lähtee taas kulkemaan.On ne kyllä melkosia huippuvalmentajia, kun oikeen Granlundin vahvuuksia pitää tässä kohtaa uraa kysellä.
Kyllä se terve ainakin vielä talvella oli.Sosiaalinen media, sekä eräs roskalehti kertovat, että Granlundien lapsi syntyi kuolleena. Erittäin surullinen uutinen kaiken tän muun surkeuden keskellä. Voimia heille.
Kyllä se terve ainakin vielä talvella oli.
Samaa mietin itsekin. Tosi monta tällaista kamalaa tapahtumaa NHL:ssä ihan parin vuoden sisällä. Ei voi olla pahempaa asiaa, kuin menettää lapsensa.Todella raskas juttu, voimia Mikkelle. Eikö näitä ole ollut aika paljon tässä viimeaikoina nhl pelaajilla? Ainakin neljä kpl tulee heti mieleen viimeisen parin vuoden ajalta, Karlsson, Haula, Kane, Staal ja Mikke. En tiedä kuinka yleistä tuo on normaalisti, mutta kuulostaa paljolta.