Toivottavasti Larva saa, mitä on tilannut.
Heh, suomenkieli on saanut ainakin yhden kirosanan lisää!! :D
Toivottavasti Larva saa, mitä on tilannut.
Niinpä. Turha enää pyristellä vastaan, Junno! Tätä taistelua ette voi voittaa. Granlund on meidän!
Joo, IFK - aina sattuu ja tapahtuu!Draamaa ja rytinää on siis tiedossa! Ketä kiinnostaa enää pleijaripelit, kun hauskimmat käydään muilla areenoilla.
No sehän nyt on selvää että pohja Granlundin pelaamiseen Kärpissä on jo mennyt. Eiköhän tässä kalistella hiukan sapeleita ja siirrellään rahaa lompakosta toiseen. Toivottavasti myös saadaan hiukan myös suitsia noiden pelaaja-agenttien toiminnalle.Niinpä. Turha enää pyristellä vastaan, Junno! Tätä taistelua ette voi voittaa. Granlund on meidän!
Onko tämä niin vaikeata käsittää? Kärppäfaneille on syntynyt ihmeellinen kuva siitä ettei kukaan, joka asuu lähelläkään Oulua voi pelata missään muualla. Jotenkin mä nautin tästä!
Eikö 3.3. pelattu se matsi, josta allekirjoitussoppa syntyi? Ja 4.3. Uuden Suomen saitti kirjoitti asiasta ensimmäisen kerran.Vittu mikä soppa tästäkin tulee, mitkä ovat seuraamukset?
Itse arvioin näin: jos juttu viedään johonkin juridiseen instanssiin niin pahimmassa tapauksessa sopimus HIFK:n kanssa mitätöidään ja sitten Kärpät myy Granlundin oikeudet jonnekkin. Parhaassa tapauksessa Kärppien sekoilut todetaan riittäväksi perusteeksi sopimuksen purkuun ja ongelmaa ei ole.
Mutta kertokaas mulle nyt se että eikö tuo allekirjoitushässäkkä ole tapahtunut vasta tuon 3.3.2009 JÄLKEEN?
Juuri itse olit valmis lyömään vetoa että kaveri tulee Bluesiin. Kuinka nyt voit olla niin varma että sopimus on tehty jo aikoja sitten?
http://www.youtube.com/watch?v=xmUZ0rGGFug&NR=1
Ihan huvikseen linkitin tuollaisen videon Granlundin MM-kisa mietteistä. Fiksun oloinen kaveri.
Mutta vielä pitää pyristellä vastaan? Kaveri ei Näädissä halua pelata ja vielä kaiken munannut Junno tulee selittelemään?
Taitaa olla sinulle vaikea käsittää. Kärppäfaneille on tullut sellainen kuva, että omista lahjakkuuksista olisi parempi pitää kiinni, vaikka sitten rahalla. Jos näitä lahjakkuuksia sössitään muille, saa joukkueen johto katsoa peiliin.
Ei ihme, että nautit tilanteesta. Liekkö ilmekään värähtää, mikäli oma junnunne siirtyy jonnekin ja joku Hancock pelaa joukkueessa?
Enää odotetaan, vedetäänkö tämäkin vessanpöntöstä alas.Draamaa ja rytinää on siis tiedossa! Ketä kiinnostaa enää pleijaripelit, kun hauskimmat käydään muilla areenoilla.
J.J on haistanut eurot ja ottaa HIFK:lta(suomen suurimmalta ja rikkaimmalta) enimmät tyhjään Kärppä-kassan.
Lähinnä vaikea käsittää että jos pelaaja ei halua edustaa seuraa, halutaan pelaajaa vaikka väkisin pitää. Näin ei ole tapahtunut edes Jokereissa.
Missä mä niin sanon? Joo, ja ihan turhaanhan ne sen HIFK-sopimuksen teki. Tuskin sitä tekisivät ellei Kärpät olisi jo ennestään rikkonut sopimusta.Eli sun mielestä pelaajalla on oikeus purkaa sopimus, jos ei halua pelata?
Onneksi olet tutustunut tähän caseen riittävästi, jotta voit noinkin vahvalla annilla osallistua. Pitäisikös palata kuitenkin takaisin sinne hiekkalaatikolle kokeilemaan jos se hiekkakakku sittenkin onnistuisi hankikeleillä?Lähinnä vaikea käsittää että jos pelaaja ei halua edustaa seuraa, halutaan pelaajaa vaikka väkisin pitää. Näin ei ole tapahtunut edes Jokereissa.
Taitaa olla sinulle vaikea käsittää. Kärppäfaneille on tullut sellainen kuva, että omista lahjakkuuksista olisi parempi pitää kiinni, vaikka sitten rahalla. Jos näitä lahjakkuuksia sössitään muille, saa joukkueen johto katsoa peiliin.
Miksi kehtaisi? Homma on haissut alusta saakka kuin venäläisen huoran *****, joten kyllähän juttu pitää viedä eteenpäin, jotta tällaista samanlaista moraalitonta toimintaa ei enää jatkossa agenttien toimesta SM-liigassa esiintyisi.
Näitä 'teidän' junnuja tuntuu vaan olevan kaikki Jyväskylän pohjoispuolelta jäämerelle asti ja kaikki siltä väliltä.
Missä mä niin sanon? Joo, ja ihan turhaanhan ne sen HIFK-sopimuksen teki. Tuskin sitä tekisivät ellei Kärpät olisi jo ennestään rikkonut sopimusta.