Mä olen moninkertainen Stanley Cup-voittaja Kerholla virtuaalimaailmassa. Mä voin suorittaa!Täytyykin selata kuka linkitellyt eniten Eliten profiileja ja huutanut sanaparia "saa suorittaa".
Mä olen moninkertainen Stanley Cup-voittaja Kerholla virtuaalimaailmassa. Mä voin suorittaa!Täytyykin selata kuka linkitellyt eniten Eliten profiileja ja huutanut sanaparia "saa suorittaa".
Nimenomaan. Toimitusjohtaja on osakeyhtiössä toimielin, esim. urheilutoimenjohtaja taas työntekijä.Joo, ei se sana JOHTAJA ole tässä olennainen. Toimitusjohtajalle tehdään ns. johtajasopimus, mutta esim. talousjohtaja ei ole samanlaisen sopimuksen alla vaan hän on työntekijä. Mika oli työntekijä.
Kiitos Mikalle kaikesta ja onnea uusiin haasteisiin! Nyt sitten hallitukselta kaikille palstalaisille työhaastattelupyyntöä, kyllä täältä joku pätevä korvaaja löytyy.
Mulla on himassa siivouskomero, johon mahtuisi ainakin patjat ja maski.Mä olen moninkertainen Stanley Cup-voittaja Kerholla virtuaalimaailmassa. Mä voin suorittaa!
No tällä meriitillä ois melkein voinu viä yhen kauden vetää. Vehreitä niittyjä ja kireitä siimoja Mikalle.Sihvosen mukaan Toivola vastusti Piken jatkoa ensi kaudelle.
Kiitos Mika!
Luin "Hjallikselta". Pelästyin.Kiitos Mikalle kaikesta ja onnea uusiin haasteisiin! Nyt sitten hallitukselta kaikille palstalaisille työhaastattelupyyntöä, kyllä täältä joku pätevä korvaaja löytyy.
Tai pikemminkin Muse, jos täällä on kaikkia uskominen!Fakin Trettenes!!!
En minäkään usko hetkeäkään Tapolaan, mutta kuten @clayman tuossa kuvaat niin kova osaaja pestiin pitäisi saada. Nämä Sahlstedit ja Tapolat vaativat isoa liksaa kuten tietysti pitääkin. Kerhon tulisikin panostaa urheilujohtajan pestiin isosti ja katseet pitäisi kunnianhimoisesti olla tyyppiluokkaa ”Tapoloissa”. Näille koville kavereille pitää sitten osoittaa myös ihan uskottavaa halua kilpailla ja kehittyä. Yksikään hyvä substanssiosaaja ei edes paskanna Kerhon suuntaan jos roolina on toimia Toivasen/hallituksen marionettina ja huoneentauluna olisi sen viimeisen urheilustrategian kaltainen vesivelli.Tapola olisi se ihanteellinen tekijä tuohon pestiin. Löytyy kokemusta, tietää mitä pitkäjänteinen työ vaatii, on menestynyt ja pystyisi myös tukemaan junioripuolta - eikä näiden janipetterien huoltajien tarvitsisi kyseenalaistaa osaamista.
Liian hyvä toteutuakseen, mutta tuollaista sinne tarvitaan.
Kerho tarvitsisi oikean ammattimiehen tuohon tehtävää, se että on entisenä pelaajana tunnettu nimi ei saa olla mikään pätevyysperuste. Haluaako johto sinne ammattimiehen vai jonkun juoksupojan jää nyt nähtäväksi. Kerho on isolla vedenjakajalla, oikeita ratkaisuja pitää nyt löytyä.
Kerho-tausta tulee olemaan ihan varmasti - luultavasti joku entinen alaketjujen pakki!Jep. Vähän kyllä pelottaa, että tuohon palkataan joku Toivolaa heikompi kaveri jolla sattuu olemaan Kerho-historiaa.
Siinä vaiheessa ainakin tietäisimme mistä suunnasta sitä vesivelliä tulee. Eli hallitukselta. Toivola alkaisi näyttää menetykseltä.Kerho-tausta tulee olemaan ihan varmasti - luultavasti joku entinen alaketjujen pakki!
Kerho-tausta tulee olemaan ihan varmasti - luultavasti joku entinen alaketjujen pakki!
Tietysti jokainen seura on varmaan joskus ottanut vanhan pelaajan tekemään jotain johtotason hommaa, ja onnistunutkin valinnassaan.Hieman mielenkiintoisia kommentteja täällä, kun tuomitaan heti jos olis vanha pelaaja Kerhosta ja samalla heitetään toivottavina tyyppinä esim. Sahlstedt ja Hirsovitch. Näiden lisäksi kenelläkään ei varmaan olisi mitään vastaan, jos Kerhon uj olisi vaikka Antti Tuomenoksa tai Jarno Kultanen. Näitä kaikkia nimiä yhdistää se, että kenelläkään näistä ei ollut juuri mitään kokemusta tai näyttöjä näistä hommista, olivat juuri niitä organisaation ex-pelaajia (täällä sanottaisiin saunakerholaisia) mutta silti onnistuneet tehtävissään jopa erinomaisesti. Ei siis ihan ensimmäiseksi kannata tuomita, vaikka ex-pelaaja sieltä tulisikin. Toki esimerkkejä löytyy varmasti myös toiseen suuntaan.
Jos tällä viitataan sllekirjoittaneeseen niin mulle on aivan sama onko kyseessä kuinka kerhosydämen omaava seutukuntalainen tai sitten ei. Substanssi ratkaisee, oli sitten mikä tahansa seuratausta tai sukulaissuhde. Osaaminen ja sitoutuminen pitkään projektiin on tärkeää.Hieman mielenkiintoisia kommentteja täällä, kun tuomitaan heti jos olis vanha pelaaja Kerhosta ja samalla heitetään toivottavina tyyppinä esim. Sahlstedt ja Hirsovitch. Näiden lisäksi kenelläkään ei varmaan olisi mitään vastaan, jos Kerhon uj olisi vaikka Antti Tuomenoksa tai Jarno Kultanen. Näitä kaikkia nimiä yhdistää se, että kenelläkään näistä ei ollut juuri mitään kokemusta tai näyttöjä näistä hommista, olivat juuri niitä organisaation ex-pelaajia (täällä sanottaisiin saunakerholaisia) mutta silti onnistuneet tehtävissään jopa erinomaisesti. Ei siis ihan ensimmäiseksi kannata tuomita, vaikka ex-pelaaja sieltä tulisikin. Toki esimerkkejä löytyy varmasti myös toiseen suuntaan.