Viestin lähetti TBK
Tällä hetkellä minä olen tyytyväinen. Seurajohto on erottanut Saarisen ja ilmeisesti NHL:n viime kauden tulokas saapuu Tampereelle tällä viikolla ja tämän vanavedessä pitäisi tulla vielä yksi hyökkääjä, joten kyllä tässä taitaa vielä kautta jäljellä olla. Puhumattakaan jos Numminen liittyisi vielä kirves-joukkueeseen.
Eikö tuollaiset miehet olisi pitänyt tuoda joukkueeseen jo viimeistään pari kuukautta sitten? Tietysti uskoa voi niin kauan, kun mahdollisuuksia on, mutta kyllä itse olen sitä mieltä, että sellaisia yksittäisiä ihmemiehiä ei ole olemassakaan, jotka Tapparan kelkan vielä parissa kuukaudessa totaalisesti kääntäisi. Tietysti jos ketään kovaa kaveria ei ryhmään tuoda ja sattuisi (korostan sattuisi) käymään vielä niin, että Ilves saisi ryhmäänsä sen kovemman Kariyan, niin kyllä kirvesrintojen paketti näyttäisi tupsukorviin verrattuna jo melkein naurettavalta.
Mielestäni Tapparan kannattaisi olla nyt tuomatta yhtään ketään kaveria täksi kaudeksi, ainakaan millään ihmeellisellä rahalla, kun se tavara alkaa olla jo housuissa. Kannattaisi ennemminkin mennä nyt näillä ja rakentaa kovaa nippua ensi kaudeksi ja valita hyvä valmentajakin vasta ensi kaudeksi.
Viestin lähetti Vaughan
Minä sanoisin, että yllä oleva lause on yksi tämän hetkisen Jatkoajan huonoimpia.
No okei, vedän sen verran takaisin, että tietysti tuo taloudellinen kannattavuus nyky SM-Liigassa on suuri juttu. Sitä en vedä takaisin, että mielestäni Leinonen saisi jo ehdottomasti lähteä, eiköhän hän nyt jo ole siinä hommassa sen antanut, mitä takista löytyy. Sitäpaitsi jos vaatimustaso on tätä luokkaa, että vanhoilla muistoilla mennään hymysuin pari kautta pohjamudissa, niin tätä samaa vuoristorataahan se tulee sitten aina olemaan. Kyllä tähtäin mielestäni pitäisi ihan väkisin olla se, että kun kerran päästään menestykseen, ei sieltä sitten tulla heti syöksykierteellä sarjan hännille. Kyllä nykysysteemillä pelatessa ja vaikka vanhallakin, täytyisi kyetä rimpuilemaan ainakin siellä kuuden parhaan tuntumassa, jotta väkeä kiinnostaisi yhtään tulla halliin ja sitäkautta yleisötavoitteet voitaisiin saavuttaa.