Mika Norosen isku Teemu Pulkkiseen Jokerit-Lukko-ottelussa

  • 140 974
  • 829
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse olen ainakin pukenut, ja kerro minullekin siita selkasuojasta? Joku uusi villitys?
Jos olet pukenut rintapanssarin 60-luvulla niin ymmärrän tietämättömyytesi mutta jos raumalla on kesport niin käy kattelemassa nykyisiä runtapanssareita. Sieltä löytyy vastaus.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Se että Noronen huitaisi huomattavasti järeämmällä aseella arempaan kohtaan. Kaiken logiikan mukaan pelikielto on selvästi kovempi kuin Pekkalalla.

Lisätään vielä, että Noronen ei liittynyt mitenkään tilanteeseen.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Itse olen ainakin pukenut, ja kerro minullekin siita selkasuojasta? Joku uusi villitys?

Kyllä minun hartsareissani selkään tulee suoja. Ei paksu, mutta suoja kuitenkin. Pohkeissa ei ole suojaa. Miten ylipäätänsä nää suojat liittyvät keskusteluun? Maalivahti Noronen huitaisi, tilanteen ulkopuolisena, täysin tarkoitushakuisesti, kahdella kädellä, maalivahdin painavalla mailalla ja vahingoittamistarkoituksessa. Jotkut raumalaiset jyväjemmarit ovat täällä antamassa korkeintaan 1 matsia pelikieltoa. Oletko sinä yksi niistä? Aja traktoriparkkiin, jos olet ottanut viinaa.

edit: minkäkin suosittelen päivittämään 80-luvun varusteesi. Tai osta isomman kokoiset, jos ne on käyneet pieniksi.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Jos olet pukenut rintapanssarin 60-luvulla niin ymmärrän tietämättömyytesi mutta jos raumalla on kesport niin käy kattelemassa nykyisiä runtapanssareita. Sieltä löytyy vastaus.

Ei rintapanssarissa mitään "selkäsuojia" ole. Nimimerkillä 10 vuotta jääkiekkoa pelannut.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitään lieventävää asianhaara ei ole Nortin huitaisussa. Lopettakaa se kaivelu, "miksi se huitaisi". Toistan itseäni, vaikka Mika on meidän veskari, niin tuo ei kuulu jääkiekkoon. Ei ainakaan minun jääkiekkooni. Toivottavasti Pulu ei oikeasti loukannut.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ok. Syömismentalitenttini tuli ehkä siitä kun naapurimme ifk söi teidät kertaalleen todella pahasti. Pikkupoikia olitte silloinkin. Ei muuta kuin kalaa suolaan ja huomenna torille pojat. ;)

Taidat puhua tyosulkukaudesta. Kyllahan ne tietysti urbaanin sanakirjan merkityksessa "soivat meidat" mutta ehka kuitenkin kuvaavampi ja selkeampi olisi "ottivat poskeen". Sita varmaan tarkoitat tassakin tapauksessa, koska siltahan se runkosarjassakin naytti.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Jokerit.com

Säikähdyksellä taisi selvitä, ei ainakaan Erkka puhu loukkaantumisesta.

edit. "Jokerit ilmoitti, että iskun jaloilleen saanut Teemu Pulkkinen ei pystynyt luistelemaan Norosen tempauksen jälkeen. Suomi-kiekon hyökkääjälupaus menee helsinkiläisseuran mukaan jatkotutkimuksiin. " -yle urheilu

Voi vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ok. Syömismentalitenttini tuli ehkä siitä kun naapurimme ifk söi teidät kertaalleen todella pahasti.

Ajanko nyt suoraan miinaan vai koska tällainen on tapahtunut? Mielestäni IFK ei ole koskaan voittanut Lukkoa pudotuspelisarjassa. Kahdesti on taidettu kohdata ja molemmat on Lukko vienyt selvästi. Vai oliko tässä kenties kyse siitä edellisestä, kun IFK jo etukäteen "söi" Lukon vain vaihtaakseen paniikissa valmentajaansa kesken sarjan ja häviten silti?
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eipä taida nämä joukkueet päätyyn asti päästä, kumpikaan.
Hyppää Länsiväylällä johonki dösään ja paina Meklulle. Siitä 300m hietsuun. Ota lumikola mukaan. Me tullaan pikkasen myöhemmin mutta sillonkin taitaa olla vielä lunta pari senttiä maassa. Koodaile.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mitään lieventävää asianhaara ei ole Nortin huitaisussa. Lopettakaa se kaivelu, "miksi se huitaisi". Toistan itseäni, vaikka Mika on meidän veskari, niin tuo ei kuulu jääkiekkoon. Ei ainakaan minun jääkiekkooni. Toivottavasti Pulu ei oikeasti loukannut.
Näin. Suoraselkäistä ja rehtiä puhetta jonka arvoa nostaa se, että se tulee Lukko-leiristä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kyllä minun hartsareissani selkään tulee suoja. Ei paksu, mutta suoja kuitenkin. Pohkeissa ei ole suojaa.

Muistanko nyt ihan väärin vai eikös siellä pohkeissakin jotain toppausta ainakin joskus ole ollut? Tiedä sitten onko kaikissa suojissa, mutta olen kyllä tuollaisia nähnyt joskus.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Mitään lieventävää asianhaara ei ole Nortin huitaisussa. Lopettakaa se kaivelu, "miksi se huitaisi". Toistan itseäni, vaikka Mika on meidän veskari, niin tuo ei kuulu jääkiekkoon. Ei ainakaan minun jääkiekkooni. Toivottavasti Pulu ei oikeasti loukannut.

Toinen Raumalainen fiksu nostaa kättään pystyyn. Täällä pitäisi olla sellainen facebookmainen tykkäystoiminto.

Toivottavasti tosiaan Pulkkinen ei loukkaantunut. Tiistaina kukaan ei muista tätä, jos Pulkkinen pelaa. Tosin Raumalaisten pitäisi muistaa, koska niiden veskarilla tulisi olla tuntuva pelikielto kärsitävänä.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Hyppää Länsiväylällä johonki dösään ja paina Meklulle. Siitä 300m hietsuun. Ota lumikola mukaan. Me tullaan pikkasen myöhemmin mutta sillonkin taitaa olla vielä lunta pari senttiä maassa. Koodaile.

Suomi-Ilmala-Suomi sanakirjani on valitettavasti hukassa, joten voisitko kirjoittaa täällä Suomenkielellä, jota toisetkin ehkä ymmärtävät.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Miten ylipäätänsä nää suojat liittyvät keskusteluun? .

En tieda, etkos sina ne tuonut keskusteluun raskauttavana asianhaarana?

Jotkut raumalaiset jyväjemmarit ovat täällä antamassa korkeintaan 1 matsia pelikieltoa. Oletko sinä yksi niistä? Aja traktoriparkkiin, jos olet ottanut viinaa.

Eikohan siita pari pelia voi antaa, runkosarjan loppuun. Turhia tuollaiset tempaukset ja kylla niista pitaa muistuttaa tekijaa. En omista traktoria, pahoitteluni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt oli Nelosen sivuille laitettu video mistä tuo tilanne näkyi. Olihan tuo ihan turha ja typerä isku Noroselta ilman muuta, mutta ei tuo nyt sitten sellainen kuolemanviikate kuitenkaan ollut minkä kuvan tästä keskustelusta on saanut. Minusta näytti että tuo ei edes osunut ihan täysin suojaamattomaan kohtaan, vaan pohkeen sivulle missä kuitenkin jonkinlaista suojaa taitaa olla. Sattui ihan varmasti tuo lyönti, on tuossa maalivahdin kolassa sen verran painoa, mutta rohkenen epäillä että tuosta iskusta olisi mitään vakavaa loukkaantumista seurannut. Jos tuossa jostain tuli jalkaan kipeää niin tuosta Pulkkisen kieltämättä aika teatraalisesta heittäytymisestä aikaisemmassa tilanteessa. Ja ehkä siinä Norosenkin huitaisun jälkitilanteessa oli vähän filmiä mukana.

Joka tapauksessa hölmö ja täysin turha veto Noroselta ja ehkä joku pari peliä pelikieltoa on ihan paikallaan. Ja toivottavasti Pulkkinen ei loukkaantunut pahasti, tuli se pipi sitten tuon iskun seurauksena tai oman filmin jälkeisestä huonosta laskeutumisesta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Erotin omaan ketjuunsa. Täällä keskustelua otsikon aiheesta, keskitytään otteluketjussa enemmän pelillisiin seikkoihin, kiitos.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Suoraselkäistä ja rehtiä puhetta jonka arvoa nostaa se, että se tulee Lukko-leiristä.

Samaa ei voi sanoa sinusta. Olet moralismin multihuipennus. SaiPan Dale McTavis vs. teidän pelaaja (Eronen?) tai sitten Ben Amor vs KalPan Hirvonen. Jos et muista, niin käy vaikka lukemassa kurinpitoketjua tältä kaudelta.

Värilasit.

Asiaan. Noroselta törkeä isku. Toivottavasti tulee muutaman pelin huili. Toivottavasti Pulkkiselle ei käynyt pahemmin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
-OO- kirjoitti:
Minusta näytti että tuo ei edes osunut ihan täysin suojaamattomaan kohtaan, vaan pohkeen sivulle missä kuitenkin jonkinlaista suojaa taitaa olla

Tosissasiko meinaat että Noronen mietti, missä Pulkkisella on suojuksia? Vaikka ollaan saman leirin miehiä, niin minua vituttaa Nortin puolustelu. Mulla on kaksi poikaa tuolla jäällä, toinen edustuksessa, toinen vielä junnuissa. Mä tykkäisin että ne välttyisivät tommosilta blackouteilta. Ihan oikeasti, ilman omaa mandattia, EI KUULU JÄÄKIEKKOON.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Samaa ei voi sanoa sinusta. Olet moralismin multihuipennus. SaiPan Dale McTavis vs. teidän pelaaja (Eronen?)
Äläs poloinen tule tänne panemaan omiasi, en ikinä ole puolustellut McTavishin sikamaista tekoa.

Myös siinä tapauksessa toivoin kurinpitokäsittelyä teon, en seurausten mukaan. Värilaseiltasi et taida vain nähdä totuutta.

Samalla lailla olisin kehunut aikanaan sinua, jos olisit McTavishin sikailun nähnyt/ymmärtänyt/myöntänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös