Mielenkiintoista seurata ketä MotoGP:stä lähtee pois. Ilmeisesti uusia talleja ei ole tulossa (joskus keväällä oli huhua, että Honda toisi 1-2 pyörää lisää, mutta tämä lienee jo haudattu?) ja 250-luokasta tulee ainakin Bautista ja Simoncelli MotoGP-luokkaan.
Vermeulen lienee ilman paikkaa jos Bautista tulee Suzukille. Lisäksi tuo Bautistan siirto kertonee jotain myös Jorge Martinez Asparin kuvioista. Hänhän oli tuomassa Bautistaa kuninkuusluokkaan parillakin eri pyörämerkillä ja aina neuvottelut kaatuivat johonkin (lähinnä siihen, että molempien kuskien pitäisi olla espanjalaisia). Olisiko tämä hanke nyt lopullisesti jäissä kun ykkösmies eli Bautista sai jo paikan.
Mikähän on Toselandin sopimustilanne? Aika surkea ollut oikeastaan nämä pari vuotta, lukuunottamatta paria ekaa kisaa viime vuonna ja joku satunnainen onnistuminen muissa kisoissa. Kyttäisikö Kallio sitten tätä paikkaa?
Lorenzo tuntuisi olevan nyt se tulppa, joka avaa siirtomarkkinat. Tuntuu, että kaikki vähän kyttäilee Jorgen liikkeitä. Paljonhan on huhuttu tuota, että Lorenzo ja Pedrosa vaihtaisivat paikkoja. Lorenzohan oli 250-luokassa jo aika isolla egolla liikkeellä kun vaati, että Piaggion ykköstiimissä ajaa hän yksinään, ja tuohan toteutui. Olisiko nyt Rossi liian iso pala purtavaksi niin radalla kuin sen ulkopuolella ja heikomman on väistyttävä? Toisaalta tällä hetkellä mielestäni Yamaha tarjoaa parhaan pyörän mitä saatavilla on, joten siinä mielessä Lorenzon siirto muualle voi olla pieni riski. Ehkäpä hän haluaa sen ottaa niin kauan kuin Rossi ajaa Yamahalla.
Pedrosan manageri Alberto Puig meni sitten heti kiistämään tuon, että Danilla olisi sopimus Repsol Hondalle. Jos Pedrosakin katselee muualle niin siirtoruljanssi on silloin aika monimutkainen.
Mukava myös seurata mitä tapahtuu WSB rintamalla. Sarjahan on nyt aikalailla tulessa kun uusia merkkejä tuli mukaan ja kovia nimiä ajaa sielläkin. En yllättyisi jos joku (lähinnä keskitason kuski) vaihtaisi Superbiken puolelle Vermeulen? Toseland?
Vermeulen lienee ilman paikkaa jos Bautista tulee Suzukille. Lisäksi tuo Bautistan siirto kertonee jotain myös Jorge Martinez Asparin kuvioista. Hänhän oli tuomassa Bautistaa kuninkuusluokkaan parillakin eri pyörämerkillä ja aina neuvottelut kaatuivat johonkin (lähinnä siihen, että molempien kuskien pitäisi olla espanjalaisia). Olisiko tämä hanke nyt lopullisesti jäissä kun ykkösmies eli Bautista sai jo paikan.
Mikähän on Toselandin sopimustilanne? Aika surkea ollut oikeastaan nämä pari vuotta, lukuunottamatta paria ekaa kisaa viime vuonna ja joku satunnainen onnistuminen muissa kisoissa. Kyttäisikö Kallio sitten tätä paikkaa?
Lorenzo tuntuisi olevan nyt se tulppa, joka avaa siirtomarkkinat. Tuntuu, että kaikki vähän kyttäilee Jorgen liikkeitä. Paljonhan on huhuttu tuota, että Lorenzo ja Pedrosa vaihtaisivat paikkoja. Lorenzohan oli 250-luokassa jo aika isolla egolla liikkeellä kun vaati, että Piaggion ykköstiimissä ajaa hän yksinään, ja tuohan toteutui. Olisiko nyt Rossi liian iso pala purtavaksi niin radalla kuin sen ulkopuolella ja heikomman on väistyttävä? Toisaalta tällä hetkellä mielestäni Yamaha tarjoaa parhaan pyörän mitä saatavilla on, joten siinä mielessä Lorenzon siirto muualle voi olla pieni riski. Ehkäpä hän haluaa sen ottaa niin kauan kuin Rossi ajaa Yamahalla.
Pedrosan manageri Alberto Puig meni sitten heti kiistämään tuon, että Danilla olisi sopimus Repsol Hondalle. Jos Pedrosakin katselee muualle niin siirtoruljanssi on silloin aika monimutkainen.
Mukava myös seurata mitä tapahtuu WSB rintamalla. Sarjahan on nyt aikalailla tulessa kun uusia merkkejä tuli mukaan ja kovia nimiä ajaa sielläkin. En yllättyisi jos joku (lähinnä keskitason kuski) vaihtaisi Superbiken puolelle Vermeulen? Toseland?