Joo, eikös se aina luotettavan nimimerkki Villi-Länsi mukaan jo treenaa täyspainoisesti? Vakavasti ottaen eiköhän jokainen hallilla käyvä voi todeta Lampun kunnon.
Milla tavalla hallilla käyvä voi todeta Lampun kunnon? Olen kyllä nähnyt hänet siviilit päällä, eikä hänellä silloin näkynyt mitään erityisempiä vammoja. Kävelikin minusta ihan normaalisti. Se lienee kuitenkin selvää, että pelikunnossa hän ei ole ja palatakseni tuohon aiempaan postaukseeni, toivoisin ensi kaudelle sitä linja tiedottamisessa, että jos pelaajan kausi on oikeasti ohi, se myös kerrotaan. Siinä tuskin rikotaan mitään yksityisyyden suojaa, kun ei kerrota, mistä tämä johtuu jos pelaaja niin toivoo.
Hannulasta voisin itsekin kommentoida, että hän on selvästi kevään poikia, eli ihan oikeassa jengissä pelaa. Itse väitän, että tuo runkosarjan heikko meno oli pääkopasta kiinni, eli lähinnä asenteesta. Taidot olivat kyllä silloinkin nähtävissä, mutta huolellisuus ja nälkä mennä tilanteisiin tietynlaisella raivolla puuttui. Nyt kun tosipelit alkoivat, Hannula on yksi jengin parhaista pelaajista. Eli, kuten toiseen ketjuun jo kirjoitin, itse olisin valmis tuomaan hänet takaisin myös ensi kaudella, kunhan hinta on sopiva. Vaikka sitten uudella artistisopparilla.
Vaikka pelaajat ovat ihan erilaisia ja omaavat täysin toisenlaiset taustat, Hannula on minun ehdokas vuoden Tolsa-palkinnon saajaksi.