Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 372 361
  • 7 308

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Huonot lähtökohdat kun ei muista kuin sanoista pari, eikä nekään ihan varmoja. Joku vanhan iskelmän tyyppinen veisu, jonka kuitenkin esittää tyyliin Stig/Paleface/kukalie: "Soita mulle tyttydyy".
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Päässä on pyörinyt viikkoja kappale jota en tunnista/löydä. Naisen (luultavasti) laulama, Sanat ovat osapuilleen I know something about love tai sinne suuntaan. Siinäpä se
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Radio Suomen Yöradio soitti ke-aamulla noin klo 5:40, suomenkielisen kappaleen, 80-lukumaisen iskelmäpop-rallin. Siinä hoilattiin "jumi jumi jumittaa" tjsp. En löydä YouTubesta. Mikähän oli kyseessä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Oliko varmasti Alma Cogan? The Excitersin versio on tunnetuin.
Nyt kun kuuntelen molempia, olen lähes varma että The Excitersin versio on se jonka olin kuullut. Hyvin luultavasti jossain tv-sarjassa jota olen katsellut tänä vuonna.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mikäs sen videon nimi olikaan?

Jenkkiläinen biisi 2010-luvulta.

Brunette saapuu baariin/huoltoasemalle urheiluautolla.

Aurinkolasipäinen mieslaulaja käynnistää jukeboxin. Biisissä lauletaan "always in the middle", siinä on myös kaksi naista aurinkolasein ja tulee baaritappelu.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomalainen iskelmä tai laulelma, ehkä 70-luvulta. Sitä lauloi Anki Lindqvist tai ainakin joku suomenruotsalaiselta kuulostanut. Sanat menivät jotenkin näin: "silloin xxx nauraa, ja hymyilee, kuka muistaa pikku Lauraa, kunnes ilta saa"
xxx oli mahdollisesti naakka
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
...vittu mulla taitaa olla orange baltic kaapissa...
Tai jotenkin noin siinä viisussa laulettiin, vaan en muista viisun nimeä enkä esittäjää. Suomennettu jostain ranskalaisesta rakkauslaulusta. Muistaako joku ja osaisiko laittaa linkin ko. viisuun?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
...vittu mulla taitaa olla orange baltic kaapissa...
Tai jotenkin noin siinä viisussa laulettiin, vaan en muista viisun nimeä enkä esittäjää. Suomennettu jostain ranskalaisesta rakkauslaulusta. Muistaako joku ja osaisiko laittaa linkin ko. viisuun?
Veikkaan tätä:

Rakkauden lähettiläät Frederik & Sirkka-Liisa: Je t'aime
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Sellainen pop/rock yhtye, jonka biisissä lauletaan "...happy birthday, happy birthdaaa-ay...". Biisi on vähän surumielinen. melko hidastempoinen... pianoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Koko päivän soinut yksi biisi päässä, mutta en yhtään saa kiinni mikähän se mahtaa olla. Alkaa jotenkin näin:

Get your mojo runnin'
Head out on the highway
Looking for adventure
In whatever comes our way
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös