Radio Suomen Yöradio soitti ke-aamulla noin klo 5:40, suomenkielisen kappaleen, 80-lukumaisen iskelmäpop-rallin. Siinä hoilattiin "jumi jumi jumittaa" tjsp. En löydä YouTubesta. Mikähän oli kyseessä?
Kenties Arska itte siinä videon pääosassa?Kiitos paljon! Tämä se oli.
Stig/Paleface/kukalie: "Soita mulle tyttydyy".
Oliko varmasti Alma Cogan? The Excitersin versio on tunnetuin.Tuohan se on. En tunnistanut esittäjää enkä tiedä missä olen kuullut, mutta kiitos.
Nyt kun kuuntelen molempia, olen lähes varma että The Excitersin versio on se jonka olin kuullut. Hyvin luultavasti jossain tv-sarjassa jota olen katsellut tänä vuonna.Oliko varmasti Alma Cogan? The Excitersin versio on tunnetuin.
Veikkaan tätä:...vittu mulla taitaa olla orange baltic kaapissa...
Tai jotenkin noin siinä viisussa laulettiin, vaan en muista viisun nimeä enkä esittäjää. Suomennettu jostain ranskalaisesta rakkauslaulusta. Muistaako joku ja osaisiko laittaa linkin ko. viisuun?
Kiitos. Tämä auttoi, mutta ei ollut se versio. Alla versio, jota etsin.Veikkaan tätä:
Rakkauden lähettiläät Frederik & Sirkka-Liisa: Je t'aime
Kiitos. Tämä auttoi, mutta ei ollut se versio. Alla versio, jota etsin.
Sellainen pop/rock yhtye, jonka biisissä lauletaan "...happy birthday, happy birthdaaa-ay...". Biisi on vähän surumielinen. melko hidastempoinen... pianoa.
Sellainen pop/rock yhtye, jonka biisissä lauletaan "...happy birthday, happy birthdaaa-ay...". Biisi on vähän surumielinen. melko hidastempoinen... pianoa.
Tämä on Deep Purplen Paranoid.Koko päivän soinut yksi biisi päässä, mutta en yhtään saa kiinni mikähän se mahtaa olla. Alkaa jotenkin näin:
Get your mojo runnin'
Head out on the highway
Looking for adventure
In whatever comes our way
Mun mielestä tuo on Ozzy Osbournen Holy Diver, teki sen vähän sen jälkeen kun lähti soolouralle Rainbow'sta.Tämä on Deep Purplen Paranoid.
TaiteilijaelämääMissä Ilkka Alangon biisissä lauletaan, jotain "Minä, Melleri ja Morrison...". Ei nyt tule millään päähän.