InSideHockey kirjoitti:Tämä biisi on soinut viime aikoina mm. radiossa ja baareissa, mies laulaa räppiä, kertosäkeessä tulee itämainen melodia välimusiikkina.
Voisko olla: Eminem vs. Punjabi mc - lose yourself vs mundian tho bach ke?
InSideHockey kirjoitti:Tämä biisi on soinut viime aikoina mm. radiossa ja baareissa, mies laulaa räppiä, kertosäkeessä tulee itämainen melodia välimusiikkina.
Kinke-13 kirjoitti:Voisko olla: Eminem vs. Punjabi mc - lose yourself vs mundian tho bach ke?
pygmalion kirjoitti:Hassua, itse olisin tarjonnut tuota Leonard Cohenin hienoakin hienommaksi biisiksi. No, kappaleen tämänkertainen esittäjä on ikänsä puolesta varmasti tutustunutkin tuohon Shrek-soundtrackin versioon...
ljördi kirjoitti:En ole saanut vieläkään vastausta joten kysn vielä kerran:
Mikä on sen biisin nimi jota Idols mainoksen vauva laulaa siellä kohdussa?
Eli kyse ei ole Robbie Williamsin biisistä vaan se toinen.
Joku kertoi minulle että kyseessä on Iron maidenin biisi.
Mainosta ei enää näytetä maikkarilla joten en muista miten ne sanat meniivät.
Lawless kirjoitti:Ettei olisi Melodie MC: Anyone Out There?
Oiskos Chemical Brothersin 'Galvanize'?InSideHockey kirjoitti:Tämä biisi on soinut viime aikoina mm. radiossa ja baareissa, mies laulaa räppiä, kertosäkeessä tulee itämainen melodia välimusiikkina.
Villi veikkaus: Crashdiet - Riot In Everyone. Tämä ruotsalainen glamrockbändihän rokkaa lähes yhtä hyvin kuin Shotgun Messiah :)kaksyks kirjoitti:Toinen, joka on askarruttanut mieltäni jo tovin, on ainakin Radio Citylla soitossa ollut uudehko kappale, jossa kertaus menee jotenkin tähän malliin: "...kids from the underground, riot in every town". Tätä olen yrittänyt googlettaakin tuloksetta.
kaksyks kirjoitti:Olisikohan tämä pari vuotta vanha raita, jolloin useampikin intialaisia rytmejä kierrättänyt viisu tuli soitton. Samaan aikaan Peugeotilla oli TV-mainos, jossa intialaiset muotoilivat autonsa uuteen uskoon - oliko siinä peräti sama kappale? Tuon kappaleen tiedot lienee aiemmin tässä ketjussa on jo mainittu?
Rocco kirjoitti:EDIT: Löytyi tieto kun hetken aikaa googletti... Kuulemma mainosta varten tehty biisi eikä siitä ole olemassa kuin se 15 sekunnin pätkä... Nyt tarttis varmaan miksata siitä pidempi versio, ettei Jamba ehdi ensin pilata sitä soittoäänenä.
ELÄKELÄINEN kirjoitti:n. v.76 äänitin kotimaisen kappalleen radiosta.Menevä biisi,mutta yleisesti ihan tuntematon.Jopa niin tuntematon,että kerroin muille ´bändimme´räkänokille sen olevan oma biisini.Sitä sitten harjoiteltiin kitaralla ja peltipurkeilla.
´Oman biisini´sanoja muistan tietysti enemmänkin Eli:
´Varkain juostiin silloin vanhan aitan taa,hiljaa oltiin ,huusi jossain joku antautukaa...
Kertsi alkoi´Ei kaikki aina jäänyt rajaan leikin vein halu uuteen outoon seikkailuun ...jälkeen lakileikin Jesse Jamesin´... kun kylä lähestyi niin ....it ilmestyi taas ........oon´
Pikku sinnittelyllä yksittäisiä kohtia saattaisi muistista kaivautua enemmänkin.
Koitan nyt näillä.Tämä kappale on löydettävä.
edit: Biisissä on vähän samaa tunnelmaa kuin esim. Mieskoneen ´Roosa ja kahdeksan muuta´ tai jopa ´Ake,Make,Pera ja Mä´.
Oglethorpe kirjoitti:Kysymys:
Kuka esittää disko/tekno-version alunperin Whitney Houstonin kappaleesta How will I know? Googletettu on, mutta ilman tulosta..
Lawless kirjoitti:Villi veikkaus: Crashdiet - Riot In Everyone. Tämä ruotsalainen glamrockbändihän rokkaa lähes yhtä hyvin kuin Shotgun Messiah :)
J-Ko kirjoitti:Asijan tuntijoille helppo kysymys: Mikä bändi laulaa "anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaa(n), annat köyhälle köyhän taivaan"?
Oisko Lapinlahden linnut? Mikä on piisin nimi?
Joku näistä?Kopteri kirjoitti:Mikähän mahtaa olla tsibale joka soi 21 grammaa-elokuvan lopputeksteissä?
Lakaisija kirjoitti:Nyt tuli oikosulku, tää on varmaan joku ihan tuttu, mutta nimi ei tule millään mieleen.
Eli mikäs tää biisi on mikä soi hetken äsken conanissakin, eli rock-kappaleelta haiskahtava, missä lauletaan "one too three", ja jotain välissä, ja sitten "you look so fine, I really wanna make u mine"?
J-Ko kirjoitti:Jaahas, yritän tässä kaveria autella kun hänellä on piisi hukassa.