Takapassi kirjoitti:Se on joku Gavin DeGraw tai jotain sinne päin, biisi nimi on Believe tai Belief.
No niinpä onkin, iso kiitos.
Takapassi kirjoitti:Se on joku Gavin DeGraw tai jotain sinne päin, biisi nimi on Believe tai Belief.
Ouzala kirjoitti:Jay Z - Hard knock life. Tai siis näin luulen.
Mommi kirjoitti:Alkoi salibandykausi vierasmatsilla ja kolmannen erän lopulla menimme 8-7 johtoon, niin alkoi hallin kaijuttimista muistaakseni kuulumaan jokin seuraavanlainen biisi "Miksi meille aina käy näin voi voi voi.." En ihan täysin varma ole sanoista, mutta kyllä siinä tilanteessa oli naurussa pidättelemistä. Osaako kukaan tämän perusteella sanoa mistä kappaleesta on kyse?
Le Banner kirjoitti:Tarkoitat ilmeisesti Vicky Rostin 70-luvun biisiä "Näinkö meille täällä aina käy käy käy käy käy"
Aika osuva biisi jos jengi ajautuu pahaankin tappiokierteeseen:)
On muuten Fonectan puhelinluettelomainos.lintu kirjoitti:Mikäs on se Huoneistokeskusen(?) mainoksissa pyörivä biisi jossa lauletaan cha-cha-cha-changing jne.?
mikkoz kirjoitti:
Twite kirjoitti:^ On muuten Fonectan puhelinluettelom... oliko Nordean vai Huoneistokeskuksen mainos.
Phil Collins: In the Air Tonight. Yksi hänen suurimpia hittejään.Hordi24 kirjoitti:Phil Collinsin biisi jossa sanotaan jotenkin tänne päin: "I've seen your face" ja jossain kohtaa "I can feel it coming in the end".
Taitaa olla aika tunnuttu biisi, mutta kun en muista nimeä.
Sir von Aulis kirjoitti:Eli kyseessä on joku suomalainen biisi, en muista biisistä mitään muuta kuin kertosäkeen (?) joka menee seuraavasti:
Mä rakastan sua, mä rakastan sua, mut sä et rakasta mua, se siitä sitten.
Jotakuinki noin se meni. Kaljan lupaan tavatessa tarjota oikeasta tiedosta sille joka ekana tämän tiedon antaa.
Kiitos, tack.
Sir von Aulis kirjoitti:Ja lisää biisejä hukassa, nyt kysynkin seuraavaa:
Tiistai 18.10. Ajankohtaisen Kakkosen äm-irk-jutussa oli aina välillä joku musiikkipätkä taustalla, siinä hoettiin jotain "iloveyouloveyou...", aika hidas biisi, muistaakseni tää biisi soi ainakin Brad Pittin tähdittämässä Snatch-leffassa, ja siinä se soi kohdassa, jossa Pittin esittämän mustalais-Mickeyn äidin asuntovaunu paloi.
Tämänkin biisin nimen ja esittäjän löytymisestä on luvassa huomattavan kostea palkkio... eli kaljaa tavattaessa.
Tack.
Ettei olisi Melodie MC: Anyone Out There?puuha-pete kirjoitti:Is there anyone out there waiting for you, anyone out there tai jotenkin menee kerto säe. Baarissa soinut ja mikä hel...ti se on?
Lawless kirjoitti:Ettei olisi Melodie MC: Anyone Out There?
Lawless kirjoitti:Ettei olisi Melodie MC: Anyone Out There?