ELÄKELÄINEN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Keski- Uudenmaan muoviseurat
n. v.76 äänitin kotimaisen kappalleen radiosta.Menevä biisi,mutta yleisesti ihan tuntematon.Jopa niin tuntematon,että kerroin muille ´bändimme´räkänokille sen olevan oma biisini.Sitä sitten harjoiteltiin kitaralla ja peltipurkeilla.
´Oman biisini´sanoja muistan tietysti enemmänkin Eli:
´Varkain juostiin silloin vanhan aitan taa,hiljaa oltiin ,huusi jossain joku antautukaa...
Kertsi alkoi´Ei kaikki aina jäänyt rajaan leikin vein halu uuteen outoon seikkailuun ...jälkeen lakileikin Jesse Jamesin´... kun kylä lähestyi niin ....it ilmestyi taas ........oon´
Pikku sinnittelyllä yksittäisiä kohtia saattaisi muistista kaivautua enemmänkin.
Koitan nyt näillä.Tämä kappale on löydettävä.
edit: Biisissä on vähän samaa tunnelmaa kuin esim. Mieskoneen ´Roosa ja kahdeksan muuta´ tai jopa ´Ake,Make,Pera ja Mä´.
´Oman biisini´sanoja muistan tietysti enemmänkin Eli:
´Varkain juostiin silloin vanhan aitan taa,hiljaa oltiin ,huusi jossain joku antautukaa...
Kertsi alkoi´Ei kaikki aina jäänyt rajaan leikin vein halu uuteen outoon seikkailuun ...jälkeen lakileikin Jesse Jamesin´... kun kylä lähestyi niin ....it ilmestyi taas ........oon´
Pikku sinnittelyllä yksittäisiä kohtia saattaisi muistista kaivautua enemmänkin.
Koitan nyt näillä.Tämä kappale on löydettävä.
edit: Biisissä on vähän samaa tunnelmaa kuin esim. Mieskoneen ´Roosa ja kahdeksan muuta´ tai jopa ´Ake,Make,Pera ja Mä´.