Kokeillaas josko Jatkoajan keskustelupalsta tarjoaisi tähänkin avun. Kyseessä biisi jota olen etsiskellyt ainakin 8 vuoden ajan aina silloin tällöin, mutta biisiä ei vain löydy. En ole kyseistä biisiä kuullutkaan varmaan liki 10 vuoteen. Tullut ajateltua, että olenko p*rkele kehitellyt itse koko biisin, kun ei muka mistään tule vastaan, mutta ei kyllä tämä biisi on olemassa.
Tuntomerkit ovat varsin onnettomat ja laihat, mutta täällä on sellaista tietäjää ja löytäjää että en ihmettelisi jos joku saattaisi tarjotakkin oikeaa biisiä tuntomerkeistä huolimatta.
-Olen aika varma että biisi lasketaan ROCK-kategoriaan
-Luulisin että biisi on 90- tai 2000-luvun tuotantoa
-Biisissä on muistaakseni jonkin pituisia osuuksia missä on lapsia laulamassa/toistamassa jotain tyyliin ''Lalalalalala, lalalalaa TAI Nananananana, nananananaa (voi mennä aivan perseelleen tämä, ja siellä voidaan sanoa jotain aivan muutakin mutta jotain tämmöistä itse muistelen)
-Mieslaulaja
Kuten sanoin vaikea tehtävä, kun biisistä ei hirveästi muista saatika että siitä osaisi kertoa. Saan vain omaan päähäni aina sen tietyn kohdan joka toistuu ja toistuu.. Aina ennen on biisit löytyneet eikä niiden etsimiseen ole tullut paljoa aikaa käytettyä, mutta tämän etsimiseen on tullut käytettyä tunteja, googlailtua vaikka ja mitä, kuunneltua useita soittolistoja youtubesta, mutta turhaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!
EDIT: Biisi löytyi kuin löytyikin ennätysvauhtia! Kiitos kaikille etsiskelijöille avusta.