Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tässä DNA:n uudessa tanssimainoksessa soi joku vekkuli lätkytys. Mikähän biisi kyseessä?
(Youtubessa video)
(Youtubessa video)
Videossa oli muistaakseni hiekka-aavikkoa ja Jeeppejä. Ja se nainen oli jotenkin poikkeuksellisen sexy tuohon aikaan, aikaan jolloin oli vain Sabrina ja Samantha Fox.
Ettet vaan hae Tatjanaa? Tuossa biisinsä Santa Maria @ Youtube.
Tatjana Santa Maria Sexy Version - YouTube
Mikä biisi eilen Tappara-TPS pelissä soi yhdellä pelikatkolla, joka oli oikeastaan vain pelkkää hoilausta miesäänellä, jossa oli taustalla kuitenkin varsin menevä komppi? Jotkut fanilaumat tuota biisiä hoilaavat maalin jälkeen käsittääkseni.
Ettet vaan hae Tatjanaa? Tuossa biisinsä Santa Maria @ Youtube.
Tatjana Santa Maria Sexy Version - YouTube
Mahdollisesti Tatjana. Mutta biisi ei ainakaan ole tuo. Tuossa laulaa vain neekerimies ja Tatjana lähinnä oleilee.
EDIT: Nimi tuntuu jotenkin oikealta mutta artisti näyttää ihan väärältä. Sekavaa.
NRJ:ltä tänään noin klo 23 tuli rap-tyylinen, suomalainen kappale. Sanoista jäi mieleen ainoastaa kohta ''mä tuun, mä tuun, mä tuun''. Tietääkö kukaan mikä biisi kyseessä?
30 sekunnin googlauksella kyseessä on 98% varmasti NRJ:n aamupoikien oma biisi: AAMUPOJAT: Mä tuun liian nopeesti - NRJ.FI
Oliskohan Jukka Poika - Kylmästä Lämpimään (LYRICS) - YouTube ?NRJ:ltä tänään noin klo 23 tuli rap-tyylinen, suomalainen kappale. Sanoista jäi mieleen ainoastaa kohta ''mä tuun, mä tuun, mä tuun''. Tietääkö kukaan mikä biisi kyseessä?
Oliskohan Jukka Poika - Kylmästä Lämpimään (LYRICS) - YouTube ?
LYRICS
Mä tuun, mä tuun, mä tuun, mä tuun takasin
Mä tuun kylmästä lämpimään
........
Joku remix-versio The Concert biisistä?
Tämähän se oli! Kiitoksia Sabatonille. Tosiaan joku remix-versio kyseessä kappaleesta, joka soi silloin matsissa pelikatkolla.
Tuli viime viikolla tuos yksi päivä Radio Rockilta erään yksittäisen upean riffin omaava ja muutenkin hyvä biisi, mutta nyt en sitten löydäkään sitä mistään. Tunnistin sen mielestäni 90-luvun biisiksi, melko varmasti Type O Negativea tai ainakin vahvasti muistutti bändiä, lyriikoissa laulettiin useaan otteeseen kuuluvasti "coffee" tai ehkä "coffee shop" ja se soitettiin sen jälkeen, kun Marce oli hehkuttanut, kuinka Hollannissa meni lakiesitys nurin, ja turistit edelleenkin saavat ostaa maria paikallisissa "coffee shopeissa" Amsterdamissa, mutta eivät välttämättä Hollannin rajakaupungeissa.
Sitä en muista varmaksi, että loppuiko juuri tuo hakusessa oleva biisi hiljaiseen tunnelmointiin, missä kuului vetisellä kadulla kulkevan ihmisen "pelottavia" askeleita, vai oliko se joku muu biisi.
Red Hot Chili Peppersillä olisi biisi nimeltään Coffee Shop.
Tuota lopun lätinää tuossa ei ole.
Tuli viime viikolla tuos yksi päivä Radio Rockilta erään yksittäisen upean riffin omaava ja muutenkin hyvä biisi, mutta nyt en sitten löydäkään sitä mistään. Tunnistin sen mielestäni 90-luvun biisiksi, melko varmasti Type O Negativea tai ainakin vahvasti muistutti bändiä, lyriikoissa laulettiin useaan otteeseen kuuluvasti "coffee" tai ehkä "coffee shop" ja se soitettiin sen jälkeen, kun Marce oli hehkuttanut, kuinka Hollannissa meni lakiesitys nurin, ja turistit edelleenkin saavat ostaa maria paikallisissa "coffee shopeissa" Amsterdamissa, mutta eivät välttämättä Hollannin rajakaupungeissa.
Sitä en muista varmaksi, että loppuiko juuri tuo hakusessa oleva biisi hiljaiseen tunnelmointiin, missä kuului vetisellä kadulla kulkevan ihmisen "pelottavia" askeleita, vai oliko se joku muu biisi.
Hakusessa URHOtv:llä soiva SM-liigaotteluiden tunnusmusiikki. Biisiä soitetaan yleensä erien jälkeisissä koosteissa, joissa näytetään erän parhaita tilanteita, taklauksia jne jne. Minkäänlaisia sanoja ei biisissä taida olla, mutta jossain vaiheessa biisiä taidetaan näpytellä pianoa ja jossain vaiheessa soittaa viulua. Kovin ovat kehnot vihjeet, mutta saisiko joku jo näistä kiinni?
E. Nyt löytyi YouTubesta tällainen video, jonka taustalla on hakemani biisi soi. Parhaiten biisistä pääsee kärryille kohdista 0.15-> ja 0.45->.
Klipissä soi ainakin Band of Horsesin "Funeral" kappale, mutta liekö siinä kaksi biisiä...