Tuo taitaa olla Status Quon In The Army Now.
Mikähän sellanen suomi hop-biisi, jossa mainitaan bileet malagassa, bileet pattayalla ja oisko vielä bileet ibizalla?
Pari biisiä itsellä hakusessa, nostan hattua jos joku onnistuu löytämään etsimäni biisit seuraavista vihjeistä:
#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.
#2: Mies laulaa, melko rauhallisesti. Kertosäkeessä lauletaan jotenkin "in the spotlight...." Tuo spotlight painotetaan oikein kunnolla. Lisäksi on jtn "the one that i heard/got away". Jälkimmäisestä en ole oikein varma, mutta tuo spotlight-kohta jäänyt mieleen.
Kiitoksia vaan, jos joku tajuaa mitä biisejä haen takaa!
EDIT: Biisi nro kaksi löytyikin heti, kun tämän kirjoitin tämän. Eli kyseessä on R.E.M. - Losing My Religion. Linkki vie Youtubeen.
Mikä veisu tuossa dance-ohjelman mainoksessa soi? Kiitokset etukäteen.
#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.
Mikähän biisi on JIMin MasterChef Australia -ohjelman puffissa. Mahtipontista, melko nopeatempoista "sinfoniamaista" instrumentaalimusiikkia, jossa jonkinlaiset jousisoittimet pääosissa. Lienee jostain elokuvan soundtrackista? Samaa biisiä soitettu mm. JYPin mestaruusjuhlissa, mutta nimeä en ole saanut selville.
Kiitos vain avusta, mutta ei ollut tuo kipale. Saamari kun tällaisia instrumentaaleja on vaikea kuvata...Tarkoitat varmaan tätä. Two Steps from Hell.
Kiitos vain avusta, mutta ei ollut tuo kipale. Saamari kun tällaisia instrumentaaleja on vaikea kuvata...
Villi veikkaus: Lux Aeterna elokuvasta Requiem for a Dream (2000).Mikähän biisi on JIMin MasterChef Australia -ohjelman puffissa. Mahtipontista, melko nopeatempoista "sinfoniamaista" instrumentaalimusiikkia, jossa jonkinlaiset jousisoittimet pääosissa. Lienee jostain elokuvan soundtrackista? Samaa biisiä soitettu mm. JYPin mestaruusjuhlissa, mutta nimeä en ole saanut selville.
Kiitos vaan jelpistä, mutta ei ole tämäkään...Villi veikkaus: Lux Aeterna elokuvasta Requiem for a Dream (2000).
Hieman kättä pidempää - eli nauhoitin kännkällä TV:stä pätkän JA:n kultakorvien kuultavaksi. Ei tosiaan huippulaatua, mutta biisin teema tullee hyvin selville.Kiitos vaan jelpistä, mutta ei ole tämäkään...
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin.
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin, ja ärsyttää ku kertaakaan en oo kuullu sen nimee/esittäjää. Kertosäkeessä mun mielestä laulaa jotain (can get you) out of my head, kappale on rockia, eli ei oo mikään diandra tai vastaava se esittäjä.
Jos vaan joku osaa noin heikoilla lähtökohdilla kertoo sen biisin ni olen ikuisesti kiitollinen.
EDIT: Muistaakseni oon kuullut sen kappaleen Radio rockilta ja radio cityltä.
Taitaapi olla Kylie Minogue
Jessica Wolff - Want You Out Of My Head - YouTube
Olisiko tämä se kappale jota Hukkaviiva hakee?