Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 376 790
  • 7 308

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin, ja ärsyttää ku kertaakaan en oo kuullu sen nimee/esittäjää. Kertosäkeessä mun mielestä laulaa jotain (can get you) out of my head, kappale on rockia, eli ei oo mikään diandra tai vastaava se esittäjä.

Jos vaan joku osaa noin heikoilla lähtökohdilla kertoo sen biisin ni olen ikuisesti kiitollinen.

EDIT: Muistaakseni oon kuullut sen kappaleen Radio rockilta ja radio cityltä. Ja mun englannin kieli ei kovin hyvää oo, eli voi olla että en oo sanoja ihan täysin oikein kuullu, mut mielestäni siinä lauletaan noin.
 
Viimeksi muokattu:

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin.

Olisi ehkä helpompi löytää oikea kappale jos muistaa miltä radiokanavalta kyseisen biisin on kuullut.
Yleensä jokaisella kanavalla on jonkinlainen soittolista tai soitettujen biisien lista näkyvissä nettisivuilla.
Ja itse olisin veikannut sitä Diandraa mutta suljit sen pois vaihtoehdoista..
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin, ja ärsyttää ku kertaakaan en oo kuullu sen nimee/esittäjää. Kertosäkeessä mun mielestä laulaa jotain (can get you) out of my head, kappale on rockia, eli ei oo mikään diandra tai vastaava se esittäjä.

Jos vaan joku osaa noin heikoilla lähtökohdilla kertoo sen biisin ni olen ikuisesti kiitollinen.

EDIT: Muistaakseni oon kuullut sen kappaleen Radio rockilta ja radio cityltä.

Taitaapi olla Kylie Minogue
 

axe

Jäsen
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin, ja ärsyttää ku kertaakaan en oo kuullu sen nimee/esittäjää. Kertosäkeessä mun mielestä laulaa jotain (can get you) out of my head, kappale on rockia, eli ei oo mikään diandra tai vastaava se esittäjä.

Jos vaan joku osaa noin heikoilla lähtökohdilla kertoo sen biisin ni olen ikuisesti kiitollinen.

EDIT: Muistaakseni oon kuullut sen kappaleen Radio rockilta ja radio cityltä. Ja mun englannin kieli ei kovin hyvää oo, eli voi olla että en oo sanoja ihan täysin oikein kuullu, mut mielestäni siinä lauletaan noin.

Kokeile sitten Velvet Revolveria. Cant Get It Out of My Head - Velvet Revolver - YouTube
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollu mikään noista ehdotetuista, kiitoksia kuitenkin.

Nyt löysin sen ite, ja olinhan mä sen esittäjän nimen kuullu kerran, eli siis etsitty biisi oli Daughtry-Outta my head.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Voicen tv-kanavalta tänään joskus 15-16 maissa tullutta biisiä yritän selvittää.
Joku ison kokoinen mies kyseessä. Musiikki oli jotain rapin tyylistä. Jostain syystä mieleeni on jäänyt, että etunimi olisi ollut Jouni tai Jouko, mutta en täysin varmaksi muista.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights

Eipä ole vielä tullut oikeaa biisiä. Kiitoksia kuitenkin tästä hittibiisistä, jota olen myös etsinyt!

Sen verran vielä, että oikeastaan tuo "feels good..." on ainoa kohta, missä lauletaan. Muuten se on bassonjytkyttämistä yms. Eli ainoastaan pari kertaa mainitaan muistaakseni tuo "feels good". Joku DJ-tyylinen remix-kappale kyseessä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mikäs biisi soi tossa Maikkarin ja katsomon Prisman mainoksen taustalla?
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Mikä rap(?)-biisi soi Raakalaiset-elokuvan tv-mainoksessa?? Kiitos!
 
Suosikkijoukkue
KK
Hei kaikki biisibongarit. Nyt kannattaa hommaa älypuhelimee Shazam. Eli ohjelman kun laittaa päälle ja musiikki soi ravintolassa, radiossa, tv:ssä yms. niin ei hetkeäkään, kun ohjelma kertoo biisin esittäjän, biisin nimen, albumin, vuoden yms.. Todella hyvä ohjelma. Ite olen käyttänyt sitä nyt pari vuotta ja on kyllä osoittanut suveruutensa!
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pari biisiä itsellä hakusessa, nostan hattua jos joku onnistuu löytämään etsimäni biisit seuraavista vihjeistä:

#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.

Oiskohan tuota tämä?
 

Baldrick

Jäsen
Päässä soi eräs biisi. Sen kertsissä laulaa ilmeisesti naislaulaja ja jos tämä muoto kertosäkeestä avaa jotenkin: ......... , not kinda going, .......

Mahdollisesti nuokin sanat ovat väärin, mutta tuolta se vahvasti kuulostaa ainakin. Piruvie, kun yritin muistella, että miten ne sanat menee, mutta ei muista. Auttakee!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Päässä soi eräs biisi. Sen kertsissä laulaa ilmeisesti naislaulaja ja jos tämä muoto kertosäkeestä avaa jotenkin: ......... , not kinda going, .......

Mahdollisesti nuokin sanat ovat väärin, mutta tuolta se vahvasti kuulostaa ainakin. Piruvie, kun yritin muistella, että miten ne sanat menee, mutta ei muista. Auttakee!
No täähän on selvää pässin lihaa. Ei se nainen, tai tarkemmin ottaen naiset noin laula, vaan Not gonna get us ja esittäjä on t.A.T.u.

Ziisus, olisiko edes musiikkigenren ilmoittaminen liikaa vaadittu...
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Pari biisiä itsellä hakusessa, nostan hattua jos joku onnistuu löytämään etsimäni biisit seuraavista vihjeistä:

#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.

Tuo biisi on tässä videossa ajassa 49:50 -->: Innolukio Big Bang -avajaiset - YouTube

Auttakaas!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös