Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jessica Wolff - Want You Out Of My Head - YouTube
Olisiko tämä se kappale jota Hukkaviiva hakee?
Tuokin on ihan ok biisi, muttei se mitä haen. Siinä on mieslaulaja.
Jessica Wolff - Want You Out Of My Head - YouTube
Olisiko tämä se kappale jota Hukkaviiva hakee?
Hieman kättä pidempää - eli nauhoitin kännkällä TV:stä pätkän JA:n kultakorvien kuultavaksi. Ei tosiaan huippulaatua, mutta biisin teema tullee hyvin selville.
Linkki, jonka kohteena on 2shared.comilla oleva mp3-kipale, koko n. 0,5 megaa
Oon nyt muutamana kerran kuullu radiosta ihan hyvän biisin, ja ärsyttää ku kertaakaan en oo kuullu sen nimee/esittäjää. Kertosäkeessä mun mielestä laulaa jotain (can get you) out of my head, kappale on rockia, eli ei oo mikään diandra tai vastaava se esittäjä.
Jos vaan joku osaa noin heikoilla lähtökohdilla kertoo sen biisin ni olen ikuisesti kiitollinen.
EDIT: Muistaakseni oon kuullut sen kappaleen Radio rockilta ja radio cityltä. Ja mun englannin kieli ei kovin hyvää oo, eli voi olla että en oo sanoja ihan täysin oikein kuullu, mut mielestäni siinä lauletaan noin.
And twelve points! Danke schön, merci ja niin edelleen. Näköjään tekijä oli sama kuin aiemmin ehdotettu, mutta eri kipale. Kiitokset jelpanneille vielä kerran.Kuulostaa kovasti Archangelin Two Steps From Hell - biisiltä.
Voicen tv-kanavalta tänään joskus 15-16 maissa tullutta biisiä yritän selvittää.
Joku ison kokoinen mies kyseessä. Musiikki oli jotain rapin tyylistä. Jostain syystä mieleeni on jäänyt, että etunimi olisi ollut Jouni tai Jouko, mutta en täysin varmaksi muista.
Kokeillaan Sonique - It Feels So Good
Ihan täysin arvalla heitän, mutta Tuomas Kauhanen - 1985
Mikä kappale mahtaa pauhata Volkkarin uuden mainoskamppiksen taustalla?
Mikä rap(?)-biisi soi Raakalaiset-elokuvan tv-mainoksessa?? Kiitos!
Pari biisiä itsellä hakusessa, nostan hattua jos joku onnistuu löytämään etsimäni biisit seuraavista vihjeistä:
#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.
No täähän on selvää pässin lihaa. Ei se nainen, tai tarkemmin ottaen naiset noin laula, vaan Not gonna get us ja esittäjä on t.A.T.u.Päässä soi eräs biisi. Sen kertsissä laulaa ilmeisesti naislaulaja ja jos tämä muoto kertosäkeestä avaa jotenkin: ......... , not kinda going, .......
Mahdollisesti nuokin sanat ovat väärin, mutta tuolta se vahvasti kuulostaa ainakin. Piruvie, kun yritin muistella, että miten ne sanat menee, mutta ei muista. Auttakee!
Pari biisiä itsellä hakusessa, nostan hattua jos joku onnistuu löytämään etsimäni biisit seuraavista vihjeistä:
#1: Biisin kertosäkeessä lauletaan jotenkin "feels good...." muita sanoja en tunnistanut. Jonkinsortin tanssikipale kyseessä. Kuulin tämän Innolukio-avauksen suoran nettistriimin kautta, kun joku poika esitteli DJ-studiotaan.
Huomasitko, että tämä kassari teki juuri parin kuukauden sopimuksen Ilveksen kanssa? Siinä tapauksessa huomasit varmasti myös, että videon alussa on mainittu kappaleen esittäjä ja nimi: Daniz - Ready 4 War.Mikäs biisi tämä on mikä soi videon Anders Lindback Compilation [HD] - YouTube taustalla?
Nero - Must be the feeling.
Youtubeen klik.
Oikeastaan bändikin hukassa. Kyse on kahdesta vissiin suomenruotsalaisesta jätkästä, jotka lauloivat joskus vuosituhannen vaihteessa "someday, somehow, i will make you love me, yes i dooo"! Tms. Sai aikoinaan jonkin verran radiosoittoakin. Mutta jos orkesterin nimi edes löytyisi?