– Jutun juju on se, että jääkiekossa ei voi huijata: brändi lunastaa lupauksensa joka ilta jäällä omalla, itselleen luonteenomaisella tyylillä. Tässä mielessä minulle liigan relevanteimmat brändit ovat Kerho ja Kärpät.
Näin totesi mainosalan asiantuntija tuossa JA:n haastattelussa. Mitäpä tuumaa kiakkokansa?
Kyllä kai tuo arvio on allekirjoitettavissa, sillä molemmat tapaukset ovat vakiinnuttaneet mielikuvan nopean liikkeen joukkueina ja oivallisina pelaajahankkijoina. Seuroissa on itse asiassa aika lailla samoja piirteitä. Kärpät tietysti kovan rahan seurana himpun verran 'edellä', heh.
Olennaistahan tässä on se, että ko. joukkueet ovat pystyneet viime vuosina lunastamaan mielikuvat. Eli imago juurtaa juurensa todellisuudesta.
Kiakkomaailmassa ei toimi samat lainalaisuudet kuin muussa markkinoinnissa/mainonnassa, sillä on turha koettaa vakuuttaa, että 'Kerho on killeri' - ellei se sitä kaukalossa ole. Jos lupaukset ovat muuta kuin käytäntö - niin johan siinä nauraa aidanseipäätkin, jos hehkutellaan olemattomia.
Mitäpä tuumaatte - kuinka mielikuvat ja todellisuus kohtaavat?
Näin totesi mainosalan asiantuntija tuossa JA:n haastattelussa. Mitäpä tuumaa kiakkokansa?
Kyllä kai tuo arvio on allekirjoitettavissa, sillä molemmat tapaukset ovat vakiinnuttaneet mielikuvan nopean liikkeen joukkueina ja oivallisina pelaajahankkijoina. Seuroissa on itse asiassa aika lailla samoja piirteitä. Kärpät tietysti kovan rahan seurana himpun verran 'edellä', heh.
Olennaistahan tässä on se, että ko. joukkueet ovat pystyneet viime vuosina lunastamaan mielikuvat. Eli imago juurtaa juurensa todellisuudesta.
Kiakkomaailmassa ei toimi samat lainalaisuudet kuin muussa markkinoinnissa/mainonnassa, sillä on turha koettaa vakuuttaa, että 'Kerho on killeri' - ellei se sitä kaukalossa ole. Jos lupaukset ovat muuta kuin käytäntö - niin johan siinä nauraa aidanseipäätkin, jos hehkutellaan olemattomia.
Mitäpä tuumaatte - kuinka mielikuvat ja todellisuus kohtaavat?