Mikä sinä olet?

  • 14 617
  • 114

Mikä sinä olet?

  • Opiskelija

    Ääniä: 208 38,0%
  • Varusmies

    Ääniä: 13 2,4%
  • Työtön

    Ääniä: 31 5,7%
  • Pätkätyöläinen

    Ääniä: 32 5,8%
  • Vakityöläinen (duunari)

    Ääniä: 130 23,7%
  • Vakityöläinen (virkamies, johtava asema)

    Ääniä: 76 13,9%
  • Yrittäjä (työntekijöitä alle 10)

    Ääniä: 17 3,1%
  • Yrittäjä (työntekijöitä yli 10)

    Ääniä: 4 0,7%
  • Eläkeläinen

    Ääniä: 5 0,9%
  • Aikaa tappava triljonääri

    Ääniä: 32 5,8%

  • Äänestäjiä
    548

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vielä pari kuukautta ollaan opiskelija, kyllä tämä alkaa jo riittääkin.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Katson että rautamöykyt toimivat hyvin ja pitkään...
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Helsingin sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksessa lähihoitajaopiskelija. Mielenterveys- ja päihdeala suuntauksena. Eli tuleva duunari.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Vuosikymmenen "ura" baarityöntekijänä vaihtui hoitoalan opintoihin. En kadu päätöstä vaihtaa alaa. Opiskelu maistuu pitkästä aikaa hyvälle, lukuunottamatta niitä koulun penkkejä joissa on edelleen se sama väsymystä aiheuttava materiaali.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tällä hetkellä opiskelija, puolen vuoden päästä varusmies ja sen jälkeen todennäköisesti duunari.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Opiskelija olen tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kuljetusalan yrityksessä pomostani seuraava alaspäin, kuitenkin esimiesasemassa.

Vittu minä. Vanha pervo. Ei uskois, että tämmösellä mulkulla voi olla alaisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole mikään kaunis mies, mutta kuitenkin helvetin epämiellyttävä. Pitäydyn vanhoissa näkemyksissäni, en ymmärrä uudistusten hienoutta vain uudistusten vuoksi. Rakastan perhettäni, hyvää ruokaa, hyvää juomaa, vanhaa rockia ja kirjallisuutta. En pidä nykyajasta, en ymmärrä batselooreja enkä muuta uutta hullutusta. Olen ystävilleni rehellinen ja autan aina. Olen myös mahdollisille vihamiehilleni rehellinen ja autan heitäkin, jos tarvetta ilmenee. Juon viinaa, syön epäterveellisesti, urheilen ajoittain. Kävin juuri lääkärintarkastuksessa. Kuulemma keski-ikäiseksi mieheksi tällä historialla arvot on hämmästyttävän hyvät. Olen vahva kuin synnyttävä nainen, elän varmasti satavuotiaaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös