Mikä sinä olet?

  • 14 617
  • 114

Mikä sinä olet?

  • Opiskelija

    Ääniä: 208 38,0%
  • Varusmies

    Ääniä: 13 2,4%
  • Työtön

    Ääniä: 31 5,7%
  • Pätkätyöläinen

    Ääniä: 32 5,8%
  • Vakityöläinen (duunari)

    Ääniä: 130 23,7%
  • Vakityöläinen (virkamies, johtava asema)

    Ääniä: 76 13,9%
  • Yrittäjä (työntekijöitä alle 10)

    Ääniä: 17 3,1%
  • Yrittäjä (työntekijöitä yli 10)

    Ääniä: 4 0,7%
  • Eläkeläinen

    Ääniä: 5 0,9%
  • Aikaa tappava triljonääri

    Ääniä: 32 5,8%

  • Äänestäjiä
    548

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Opiskelija
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Koetta vaille valmis kaksoistutkinnon suorittaja (AMK), sivutyönä duunaroin ja olen solistina.

Rahaa on niin perkeleesti, eilenkin tarjosin paikallisessa yökerhossa eräälle ennestään tuntemattomalle naiselle jääveden!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Pikku Myy
Eli lukiolainen, ei opiskelija.

Hmm... ainakin minun lukioaikanani (1996-1999) lukiolaiset laskettiin jo opiskelijoiksi, koska tuo opiskelu oli pakollisen perskoulun (jossa status koululainen) jälkeistä.

Perskoulu ei ollut typo.
 

miss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olen opiskelija/toimistotyötekijä. Olen aikuiskoulutuskeskuksessa liiketalouden linjalla ja käyn avointa amk:ta tavoitteena päästä opiskelemaan tradenomiksi. Olen myös osa-aikatyössä vakituisena toimistoassistenttina.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Opiskelija AMK...valmistumispäivämäärä ensi vuoden joulu, mutta näyttää pahasti siltä, että puolisen vuotta menee yli...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kuntapuolen valkokaulusköyhällistöä kunnon loma-ajoilla.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Asiantuntija jota kukaan ei kuuntele. Eli toisin sanoen turha jätkä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti Tinke-80
Perkeleen väsynyt varasto-mies ollaan.

Viestin lähetti vision
Sama täällä mutta en ole väsynyt. 3000€ kuussa motivoi kummasti. Vielä vähän enemmän, jos jaksaa painaa välillä överiä.

Vision, ottaisko isukkis minutkin töihin?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Krapulainen opiskelija. Tosin erittäin komea!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Karamahti
Vision, ottaisko isukkis minutkin töihin?

Paha mennä sanomaan kun ei olla samassa paikassa töissä.

Tulihan se sieltä eli selvitetään hieman. Peruspalkka n. 1700€ johon tulee päälle ilta-lisät sekä olosuhde-lisät päälle eli n. 600€. Tähän päälle urakat n. 700€. Tästä saamme summaksi suunnilleen 3000€.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Entinen kokki, myyjä ja varastotyöntekijä, nykyinen viittä vaille sairaseläkkeellä oleva pitkäaikaistyötön.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan duunari vaan. Lehtiä ja lehti-ilmoituksia teen työkseni.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tässä on tullut oltua jo 1½ -vuotta opiskelijana. Sitä ennen posti- ja logistiikka-alalla ja kuntoutustuella. Edessä loistava tulevaisuus, toivon ma.

vlad.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin olen arvannutkin, että suurin osa on opiskelijoita. Pelkästään musamakua katsellen ei tarvitse olla mikään järjen jättiläinen, jotta tämän oivalsin:)

Mitä itseeni tulee, niin onhan tässä oltu monena, leikitty johtajaa ja edelleenkin kannan vastuuta rutkasti. Teen hyvin itsenäisesti hommia ja päätöksiä. Rakastan työtäni, vaikkei se taloudellisesti vastaakaan sitä, mitä muuten minulta vaatii. Silti en vaihtaisi mihinkään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Entinen kokopäivinen yrittäjä...nykyisin sivutoiminen. Joulukuun alusta siis palkansaajana myyntityön ja tuotekehittelyn puolella. Elintarvikeala on kyseessä ja sivuaa kokkailuharrastustani. Seitsemään vuoteen ei ole ollut kiinteää kuukausiliksaa mutta nyt on helpompi hengittää. Hyvillä eduilla kannatti lähteä rengiksi.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
vakityöläinen (virkamies, johtava asema). Duunissa yhdessä Suomen suurimmista firmoista, IT-alalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös