Mikä sinä olet?

  • 14 617
  • 114

Mikä sinä olet?

  • Opiskelija

    Ääniä: 208 38,0%
  • Varusmies

    Ääniä: 13 2,4%
  • Työtön

    Ääniä: 31 5,7%
  • Pätkätyöläinen

    Ääniä: 32 5,8%
  • Vakityöläinen (duunari)

    Ääniä: 130 23,7%
  • Vakityöläinen (virkamies, johtava asema)

    Ääniä: 76 13,9%
  • Yrittäjä (työntekijöitä alle 10)

    Ääniä: 17 3,1%
  • Yrittäjä (työntekijöitä yli 10)

    Ääniä: 4 0,7%
  • Eläkeläinen

    Ääniä: 5 0,9%
  • Aikaa tappava triljonääri

    Ääniä: 32 5,8%

  • Äänestäjiä
    548

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rahoitusalalla toimihenkilönä (BBA, AMK)... toki työt puuduttavat ja tarkoituksena olisi jatkaa opiskeluita ensi syksynä KTM:ksi jos saisi vähän parempi palkkaisia ja mielenkiintoisempia tehtäviä parin vuoden lisäkoulutuksen jälkeen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vakituinen tekninen myyjä ja ostaja eräässä erikoistuotteita teollisuudelle tarjoavassa pk-yrityksessä. Duunarina silti.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämän kurjuutta ja ihanuutta täällä keskustelufoorumeiden Pohjois-Koreassa ihmettelevä sekakäyttäjä. Ei-albiino valkoihoinen neekeri. Mieshuora. Vaasan Ron Jeremy. Töissäkäyvä työtön. Tiivi-Taavi ja iso hali.
Seksi vie ja taksi tuo. Paitsi että ei vie, koska ei ole naista. Eikä tuo, koska ei ole rahaa.

Toisinsanoen opiskelija.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vakityössä ylempänä toimihenkilöduunarina. Energia-alalla toimitaan tällä hetkellä.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Rakennustarvikemyyjänä rakentajia, remontoijia, teollisuutta ja muita ammattiasiakkaita palvelevassa rakennustarvikeliikkeessä jo kuudetta vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täällähän hengailee koko joukko aikaansa tappavia triljonäärejä. Sattumalta vilkaisin eilen äänestäneiden määriä, niin ainakin neljä uutta Massi-Esaa on sen jälkeen ilmoittautunut.

Näin varmaankin. Itse olen tietysti spurgu, asun Pitäjänmäen liikenneympyrässä. Tykkään käydä kirjastossa. Täällä saa rauhassa kirjoitella Jatkoaikaan eikä kukaan uskalla häiritä. Vakituoli on joka kerta jynssätty Tolulla raikkaaksi kun ilmestyn uudestaan. Loistavaa palvelua. Kyllä saisi verorahoille vastinetta, jos veroja maksaisi.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Perusduunari vakiduunissa puualalla. Ei lisättävää. Ikää on vielä sen verran vähän että opiskelemaan lähden vielä varmasti.
 

scholl

Jäsen
Tällainen kategorisointi on vanhanaikaista. Olen herra porvari ja välillä roolit vaihtuvat. Joissain piireissä voin olla yrittäjä, joissain piireissä tutkija, joissain piireissä jopa opiskelija (ainakin niin kauan kunnes joskus ehkä valmistun tohtoriksi), joissain piireissä asiantuntija tai konsultti, joissain piireissä ehkä kirjailija, joissain toisissa piireissä urheilija jne. Riippuu kenen kanssa puhun, mutta demariksi en rupea, enkä kuliksi, joten siksi herra porvari.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Riippuu kenen kanssa puhun, mutta demariksi en rupea, enkä kuliksi, joten siksi herra porvari.

Eikös herra porvari olisi tuo viimeinen vaihtoehto, eli olet pelkkä porvari. Tosin tuollainen "kategorisointi on vanhanaikaista jne" nillitys on erittäin demaria, ja olen sinuun pettynyt. Vähän niinkuin vastakkainasettelun aika olisi ohi.

Duunari tässä kai ollaan. Jonkinlainen konsulttikin jopa, en ole varma. Luen sähköpostia.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yksi pienipalkkainen valtion virkamies lisää. Vastasin kysymykseen kuitenkin "pätkätyöläinen", koska virkasuhteeni on määräaikainen. Vakivirkaa odotellessa...
Mitenkähän tuota omaa vastausta voisi muuttaa, kun kone sanoo, että "olet jo äänestänyt"? Vakivirka tuli jo aikaa sitten, joten nyt ei muuta kuin eläkettä odottelemaan!

Tosin en sitten kuitenkaan jäänyt odottelemaan eläkettä, vaan olen jo ehtinyt hakeutua virkavapaalle, ja työskentelen nyt taas vaihteeksi muodollisesti määräaikaisena eräässä projektissa (palkka tulee periaatteessa EU:lta). Nyt kuitenkin erona tuohon 6 vuoden takaiseen vastaukseen, että taustalla on se vakivirka, kun projekti aikanaan loppuu...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jos en nyt ihan väärässä ole, niin päivisin olen harjanvarrenvarjon kannattelija ja iltaisin olen hampaaton crackhuora.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Suursijoittaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös