Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi?

  • 45 617
  • 375

Mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi?

  • Hetero

    Ääniä: 341 92,7%
  • Homo

    Ääniä: 10 2,7%
  • Bi

    Ääniä: 17 4,6%

  • Äänestäjiä
    368

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Moni nainen pitää tuosta b-rappuun tulemisesta aika ajoin mutta tämä on monille miehille perin vaikea toimitus. Ehkäpä juuri homopelkoa vaikka kyseessä on nainen...?
No kyllä minä nussin sinne minne nainen haluaa. Itselläni ei ole tarvetta sinne hanuriosastolle päästä, tykkään niin paljon siitä pillusta, mutta jos nainen niin haluaa, niin mikäpä ettei. Eivät vain ole halunneet. Tietenkin kun moloni on jo lepotilassa kaksi kertaa suurempi kuin Holmesin Johnilla oli juhlakunnossaan, niin eiväthän nuo naiset ole sitten tohtineet B-rappupanoja ehdotella. (T:KN4cm)
 

ditrim

Jäsen
Olen näköjään äänestänyt jo aiemmin. Nyt ei voi kun arpoa mielessään, että mitä sitä on tullut äänestettyä.

Vaikka seksuaalinen aktivismi naisten seurassa onkin kohdallani varsin harvinaista, näkisin silti itsessäni piilevän sataprosenttisen homon vihaaja heteron(onko oikein, yhdyssanapoliisit?). Tai siis eihän mulla mitään homoja vastaan ole, kunhan eivät tulisi homostelemaan minun kimppuuni. Homon kanssa voin urheilla ja harrastaa, mutta mitään miesten välisiä panojuttuja en rupea kuuntelemaan. Eli en siis voi olla homomiehen kanssa mikään älyttömän läheinen ystävä. Paitsi tietenkin jos joku ystävistäni piileskelee kaapissa... Saa tulla ulos, ei se sitten haittaa.

Peppujutut on ihan kivoja elokuvissa, tosielämässä ei oikein nappaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No sitten kun sulle tulee eteen nainen, joka antaa käteesi rasvatuubin ja sanoo, että mee sinne kakkoseen kun mä pidän siitä niin paljon. Mitä tekee tällöin -OO-?

Et ole ollut järin kiinnostunut vai?

No itse asiassa olen kieltäytynytkin joskus ko. tarjouksesta. Niin yllättävältä kuin se saattaa tuntuakin niin ei kai miehenkään velvollisuus ole automaattisesti suostua kaikkiin naisen pyyntöihin ja mieskin voi kieltätytyä jostakin seksin suhteen. Näin ainakin minun mielestäni, ja minä kun en satu vaan yksinkertaisesti pitämään hanurin poraamisesta enkä siitä erityisemmin syty niin minä saatan ihan hyvin sellaisesta kieltäytyäkin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No itse asiassa olen kieltäytynytkin joskus ko. tarjouksesta. Niin yllättävältä kuin se saattaa tuntuakin niin ei kai miehenkään velvollisuus ole automaattisesti suostua kaikkiin naisen pyyntöihin ja mieskin voi kieltätytyä jostakin seksin suhteen. Näin ainakin minun mielestäni, ja minä kun en satu vaan yksinkertaisesti pitämään hanurin poraamisesta enkä siitä erityisemmin syty niin minä saatan ihan hyvin sellaisesta kieltäytyäkin.

Jotenkin tuntuisi siltä, että ainoa varsinaisesti looginen vastakkainasettelu on sen näkökannan välillä, että seksi on vain ja ainoastaan lisääntymistä varten ja sen näkökannan välillä, että seksiä voi myös harrastaa puhtaasti nautinnon vuoksi. Jos kannattaa tuota ensimmäistä mielipidettä niin toki kieltää 100% homoseksistä - mutta myös 99% heteroseksistäkin (no, tai 99,9%). Jos sitten ajattelee, että kysymys voi olla myös nautinnosta niin mitä ihmeen väliä sillä on mitä aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti keskenään tekevät? Tunnustan että minulle homoseksi-fobia on tietynlainen mysteeri - ei se nyt niin radikaalisti erinäisistä heteroseksin muodoista poikkea. Eletään ja annetaan elää, yksinkertainen periaate.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näin ainakin minun mielestäni, ja minä kun en satu vaan yksinkertaisesti pitämään hanurin poraamisesta enkä siitä erityisemmin syty niin minä saatan ihan hyvin sellaisesta kieltäytyäkin.

Rauha rauha...onhan tuo vastenmielistä monesta miehestä ja silloin toki pitääkin kieltäytyä. Seksissä kun tehdään juuri niitä asioita, joista pidetään. Oli sitten kyseessä mies tahi nainen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauha rauha...onhan tuo vastenmielistä monesta miehestä ja silloin toki pitääkin kieltäytyä. Seksissä kun tehdään juuri niitä asioita, joista pidetään. Oli sitten kyseessä mies tahi nainen.

Eipä tässä mitään sotaa ole ollutkaan. Ja tuosta lopusta olen täysin samaa mieltä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olen näköjään äänestänyt jo aiemmin. Nyt ei voi kun arpoa mielessään, että mitä sitä on tullut äänestettyä.
En tiedä olenko väärässä, mutta käsittääkseni se vaihtoehto mitä olet äänestänyt näkyy äänestyksessä näin, eli siis kursivoidusti ja muut vaihtoehdot normaalisti.

Näin olen ainakin itse ollut huomaavinani kaikissa keskustelupalstan äänestyksissä joihin olen osallistunut, eli äänestyksen jälkeen oma valinta näkyy kursivoituna..
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kerran joskus kauan kauan sitten, aikojen alussa, näin Alpo Suhosen jossain tv:n keskusteluohjelmassa. Ohjelman loputtua totesin tyttöystävälleni suurinpiirtein näin: "Jos olisin nainen, voisin rakastua Alpo Suhoseen."

Noh... Täytyy myöntää, doch, että maku on muuttunut vuosien myötä. =) Vladin tekstien jälkeen en kohta enää tiedä mitä äänestää! Pientä Alpo Suhos-efektiä havaittavissa. =D

Ei saatana... Tämä saattaa olla väärä paikka heittää näitä!

Off to the Kalsarikänniketju.
 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetero täälläkin. Ruskean reiän ritaria musta ei saa tekemälläkään, jätän suosiolla homostelut muille. Kenenkään paskareikä ei aiheuta kiihottumista.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen hetero, joka on täysin ja totaalisen kyllästynyt kaikenlaisiin "homotempauksiin" joissa vaaditaan muita hyväksymään homous. Eikös tuo nyt jumalauta ole hyväksytty jo aikoja sitten ja nyt ei oikein nappaa enää kuulla, että se ja se tuli ulos kaapista ja paljasti olevansa homo. Elelköön homot ja heterot rauhassa, mutta ei tänä päivänä tarvita enää mitään "oikeuksia homoille" tai "uskallan tunnustaa olevani homo" tempauksia ja kampanjoita.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen hetero, joka on täysin ja totaalisen kyllästynyt kaikenlaisiin "homotempauksiin" joissa vaaditaan muita hyväksymään homous. Eikös tuo nyt jumalauta ole hyväksytty jo aikoja sitten ja nyt ei oikein nappaa enää kuulla, että se ja se tuli ulos kaapista ja paljasti olevansa homo. Elelköön homot ja heterot rauhassa, mutta ei tänä päivänä tarvita enää mitään "oikeuksia homoille" tai "uskallan tunnustaa olevani homo" tempauksia ja kampanjoita.

Samoilla linjoilla noista erilaisista tempauksista. Jossain vaiheessa nuo menevät yli ja niillä ei ole enää myönteistä vaikutusta heidän ajamalleen asialle.

On ymmärettävää että jotkut ihmiset saavat tällaisesta asiasta mehevän kinan aikaiseksi. Ja lähes aina jossain vaiheessa tilanne menee siihen se että joko olet homojen "puolella" tai patologinen homofoobikko. Ei näin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On ymmärettävää että tällaisesta asiasta saa mehevän kinan aikaiseksi. Ja lähes aina jossain vaiheessa tilanne menee siihen se että joko olet homojen "puolella" tai patologinen homofoobikko. Ei näin.
Tätähän minä ajoin takaa. Mun mielestä nyt voitaisiin jo hyvin elää ilman kampanjoita ja keskittyä ihan normaaliin elämään, heterot omaansa ja homot omaansa.

Itse asiassa välillä tuntuu, että homothan ovat itse asiassa etuoikeutettu joukko. Heille on esim. omia kapakoita, kun taas käsittääkseni yksikään normikapakka ei julista olevansa "heterokapakka" ;)

Historia ja taustat on tietty aina hyvä muistaa. Suomessakin on aikanaan saanut mustalaisista tapporahaa, homous on ollut ja on edelleen monessa paikassa rikos, mutta minusta nuo ovat aika kaukana Suomesta. Olen joskus joutunut työn puolesta käsittelemään määrärahoja liittyen seksuaaliseen tasavertaisuuteen ja jos rehellisesti sanon, niin silloin SETA vain ja ainoastaan yritti pumpata itselleen verorahoja.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jospa lopulta on tavoitteena, että valtakunnassamme laitetaan etusijalle sellainen perhe-elämä, mitä Leena Lehtolainen on ihanteellisena kuvannut kirjoissaan: Miespari ja naispari asuvat samassa isossa talossa kasvattaen yhteisiä lapsia.
Toisessa kirjassa maalla asuva nuorukainen pääsi DTM:n onneen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätähän minä ajoin takaa. Mun mielestä nyt voitaisiin jo hyvin elää ilman kampanjoita ja keskittyä ihan normaaliin elämään, heterot omaansa ja homot omaansa.

Vielä yksi asia mikä homojen ylimainostamisessa eniten ottaa pannuun.

Äänekkäimmät tapaukset jaksavat aina suureen ääneen julistaa: "On meidän oma asiamme mitä teemme makuuhuoneessamme"! Huoh, juu pitäisivät sen sitten omana tietonaan.. Mua ei kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mä olen hetero, joka on täysin ja totaalisen kyllästynyt kaikenlaisiin "homotempauksiin" joissa vaaditaan muita hyväksymään homous. Eikös tuo nyt jumalauta ole hyväksytty jo aikoja sitten ja nyt ei oikein nappaa enää kuulla, että se ja se tuli ulos kaapista ja paljasti olevansa homo. Elelköön homot ja heterot rauhassa, mutta ei tänä päivänä tarvita enää mitään "oikeuksia homoille" tai "uskallan tunnustaa olevani homo" tempauksia ja kampanjoita.
Kysymys on julkisuuden hallinnasta.

Jos homokampanja menee läpi ja pyydettyihin paikkoihin saa viedä julisteita, niin organisoiva taho on mielissään. Rahaa homoilla lienee kohtalaisesti, oletan että yhteiskunnan ja sekalaisten tahojen tukea on saatavilla.

Jos homokampanja taas ei mene läpi eikä julisteita saa sinne mihin niitä tykätään laittaa, niin ei se mitään. Tehdään lehdistötiedote. Kerrotaan kuinka kävi, ja että Rauramo tai joku sanoi tylysti homoille. Median ja varsinkin sähköisten välineiden toimittajat tarttuvat näihin kovalla prosentilla. Arvokeskustelujakin viritellään.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Itse asiassa välillä tuntuu, että homothan ovat itse asiassa etuoikeutettu joukko. Heille on esim. omia kapakoita, kun taas käsittääkseni yksikään normikapakka ei julista olevansa "heterokapakka" ;)

Historia ja taustat on tietty aina hyvä muistaa.

Nii-in.

Kaikki nämä historiallisten epäkohtien korjaamiset voi mennä ja yleensä joka kerta meneekin jossain vaiheessa överiksi. Sama juttu naisasialiikkeen kanssa. Aina välillä jos useampi täysjärkinen painais jarrua molemmista suunnista niin vois olla kaikilla kaikki nopeammin ainakin melko hyvin. Mutta ne on semmosia kirottuja heiluriliikkeitä, joita ei pysäytetä ihan parissa hetkessä muutamankaan keskivertokeijon voimin.

No, se on pientä damagea tilastojen valossa, mutta ihmiset siitäkin kärsii.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvokeskustelujakin viritellään.
Samaa mieltä Pisin Kääpiö 186cm viestistä ja tässäkin lainauksessa on yksi iso asia/kysymys. Tarvitaanko me vielä arvokeskusteluja tästä aiheesta ?

Jos olisin vielä pikkulapsinormileikeissä (piilosta leikki) niin huutaisin homolle, että sut on nähty ja leikki loppuisi siihen. Sen jälkeen vois sitten leikkiä kirkkistä tai omppusotaa tai jotakin muuta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tykkään pimpistä, olen siis hetero.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokainen meistä on biseksuaali. Homofobia on seurausta siitä että joku ei tätä ymmärrä. Sataprosenttisesti heteroa(/homoa) ihmistä ei ole sen enempää kuin ei ole sataprosenttisen hyvää tai pahaa ihmistä.

Joku kättelee toista miestä, toinen halaa ja kolmas ottaa häneltä poskeen. So what?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös