Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi?

  • 45 617
  • 375

Mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi?

  • Hetero

    Ääniä: 341 92,7%
  • Homo

    Ääniä: 10 2,7%
  • Bi

    Ääniä: 17 4,6%

  • Äänestäjiä
    368

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Eli nyt on noussut puheenaiheeksi urheilijoiden seksuaalisen suuntautuminen. Täällä on jo avattu ketjukin kyseisestä aiheesta, ja tasa-arvo tässä asiassa on selkeästi nousemassa Suomalaistenkin keskuudessa.

Mielenkiintoistahan on tietää, mikä on hetero/bi/homo-prosentti meidän jatkoaikalaisten keskuudessa. Tännehän mahtuu niin paljon eri tyyppistä kansaa, että miksi emme tutkisi tätä asiaa?

Jos ja kun änestät, niin sinun vastaustasi ei kukaan tiedä, ellet tässä keskustelussa halua paljastaa.
 
Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoistahan on tietää, mikä on hetero/bi/homo-prosentti meidän jatkoaikalaisten keskuudessa. Tännehän mahtuu niin paljon eri tyyppistä kansaa, että miksi emme tutkisi tätä asiaa?

Niin tiedä sitten kuinka moni uskaltaa sitä edes netissä kertoa, kenties äänestämällä, mutta epäilen. No olkoon jokainen mikä on, itsellä ei heitä mitään vastaan ole, muutama kaverikin on homo ja ei eroa suuresti muista kavereista.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tämä asia on jo tutkittu Jatkoajassa. Linkki.
Hmm, modet ehtivät sitten jo poistaa tuon vanhan ketjun äänestyksen.

Tuon äänestyksen perusteella kun vastaajia oli n. 800, noudatti jatkoaika ihan normaalia jakaumaa. 90% heteroita ja 10% muita vaihtoehtoja.
 
Hmm, modet ehtivät sitten jo poistaa tuon vanhan ketjun äänestyksen.

Tuon äänestyksen perusteella kun vastaajia oli n. 800, noudatti jatkoaika ihan normaalia jakaumaa. 90% heteroita ja 10% muita vaihtoehtoja.
Jep, näin pääsi valitettavasti käymään, modesedän EVO:ilun takia. Tarkoitus oli yhdistää keskustelu ja jättää nimenomaan vanhemmat äänestystulokset voimaan. Pahoittelemme tapahtunutta.

Moderaattorit
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Näkyy olevan tähän asti jo kolme homopetteriäkin listoilla.
Tulkaa vaan rohkeasti nimillänne esiin kun kerran olette vaatimassa adoptio-oikeuttakin. Minä voin julkisesti tunnustaa olevani hetero.

Hyvin kirjoitettu! Samaa mieltä. Esiin vaan! Minäkin tunnustan olevani umpihetero!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen hetero, mutten tunne tarvetta korostaa sitä alituiseen, kuten Frederik omaa heterouttaan tai se yks homo homouttaan. Vastaan jos kysytään, ja nyt kysyttiin.

Sitäpaitsi useamman lapsen isä mielletään heteroksi useimmiten kuitenkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen vain naisiin yhtynyt, eikä miehiä ole tehnyt mieli, joten olen tuota hetero. Voin kyllä joskus sanoa ilman himoa (osin vittuillessani, koska niin ei saisi sanoa) jostakin miehestä, että onpas se komea mies. Naisethan vain voivat yleisten käytössääntöjen mukaan sanoa oman sukupuolensa edustajia kauniiksi, ilman ihmettelyjä.

Silloin kun olin nuori ja komea, siis aikaa ennen kuin ryhdyin läskiksi, turvonneeksi alkoholistiksi, kovin usein homo minua tuli iskemään. Kerran jopa junanvaihtoa odottaessani (<- siis VR:n junan, ei mikään miesjunan) Tampereella. Baareissa varmaan parikymmentä kertaa ja ne baarit eivät ole olleet mitään homobaareja. Ja milloin missäkin. Ehkä huvittavin tapaus oli ollessani eräänä kesänä (Ruotsissa, missäpä muuallakaan tämä olisi tapahtunut!) töissä ja maatessani tauolla krapulaväsyneenä nurtsilla selälläni. Työkaverini, suomenkielinen, tuli jalkojeni eteen sanomaan:
- Mitäs tekisit jos yhtäkkiä alkaisin kaatuisin sun päälle ja alkaisin kopeloimaan sua, hih hih?
Tokaisin silleen ihan rennosti, tyyliin Uuno Turhapuro Armeijan leivissä, todetessaan tupakkatauon kestävän tunnin - pari:
- Noo.. ei kait siinä, vetäisin saman tien nyrkin otsaan.
Johon hinuri vastasi:
- Hih hih, hauska vastaus!

Samainen hinuri tuli sitten töiden jälkeen pururadalle istuskelemaan eräälle penkille kun tiesi, että minä siellä iltaisin juoksen lähes joka ilta. Raakaa punaista lihaa syövä itsestään epävarma suomalainen mies olisi varmaan viimeistään tuosta hiiltynyt mutta minulle se nyt oli ihan sama. Lähinnä huvitti koko tapaus. Ja hei, onhan se hienoa, että on kysyntää, vaikka muutoin eivät intressit kohtaakaan!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä mä olen pesunkestävä hetero/bi.

Tuo bi tulee siitä, että olen mielelläni mukana kahden neitosen välisessä toiminnassa. Eikös tuo tee meikäläisestä biin...ainakin vähän?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pesunkestävä hetsku täällä huutelee. Naisiin olen itsekin yhtynyt, miehet jääköön jollekin muulle. Tosin olen yhtynyt joihinkin naisiin myös b-rapun kautta, mutta tekeekö se minusta homon?
Eikä se peräreikään työntyminen mitenkään järin juhlavaa ole.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tosin olen yhtynyt joihinkin naisiin myös b-rapun kautta, mutta tekeekö se minusta homon?

Tuota...nyt hieman biologiaa sulle. En tiedä, minkä ikäinen olet mutta...

Anaaliyhdyntä naisen kanssa ei tee sinusta homoa. Kyse on ainoastaan sukupuolesta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo bi tulee siitä, että olen mielelläni mukana kahden neitosen välisessä toiminnassa. Eikös tuo tee meikäläisestä biin...ainakin vähän?
No tuota, vähän biologiaa sinne; olet bi vain sitten jos nussit sekä naisia, että miehiä. Tai jos sinua nussivat sekä naiset, että miehet. Tai jos nussit naisia ja miehet nussivat sinua. Tai jos nussit miehiä ja naiset nussivat sinua.

Jos nussit kahta naista samassa sessiossa, olet vain irstas vanha setä, joka joutuu kadotukseen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuota...nyt hieman biologiaa sulle. En tiedä, minkä ikäinen olet mutta...

Anaaliyhdyntä naisen kanssa ei tee sinusta homoa. Kyse on ainoastaan sukupuolesta.

Profiilista selviää, että olen jo lähempänä viittäkymppiä kuin syntymää. Kieli poskessa heitetty kommentti siis.
Mutta homoista käytetty termi "peppu-reiska" käynee myös mieheen, joka haluaa yhtyä naiseen vain b-rapun kautta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No tuota, vähän biologiaa sinne; olet bi vain sitten jos nussit sekä naisia, että miehiä. Tai jos sinua nussivat sekä naiset, että miehet. Tai jos nussit naisia ja miehet nussivat sinua. Tai jos nussit miehiä ja naiset nussivat sinua.

Jos nussit kahta naista samassa sessiossa, olet vain irstas vanha setä, joka joutuu kadotukseen.

Entäs jos nainen panee miestä? Netissähän pyörii video jostain hollantilaisesta fudismaalivahdista joka halusi naisen tyydyttävän miestä... no ymmärrätte millä tavoin. Oli joskus Joonas Kolkan joukkuekaveri ja olivat kuulemma nauraneet aika räkäisesti kyseiselle maalivahdille.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tiedän että tämä saattaa tulla vähän sokkina joillekin: Olen hetero. Muuten omalaatuisena ihmisenä edes vähän tasoittaa olla "sillee" kiinnostunut siitä sulupuolesta, jolla on ne sisäänpäin kääntyneet värkit.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Uskon olevani sataprosenttisen hetero, sillä tähän asti seksuaalinen suuntautumiseni on ollut täysin päin vittua. Mutta toisaalta, miten kukaan voi tietää ettei nauttisi miehen karvaisista pakaroista sittenkin 10 kertaa enemmän, jos ei ole ikinä kokeillut?

Miettikääpä sitä...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Profiilista selviää, että olen jo lähempänä viittäkymppiä kuin syntymää. Kieli poskessa heitetty kommentti siis.

No joo joo...kunhan nyt heitin vaan:D

Mun vaimoni pitää myöskin ajoittaisesta b-rapun huollosta...kunhan ei joka viikko käydä tutkimassa. Mä pidän myös tuosta koska siinä on jotain hyvin irstasta ja kiihoittavaa. Miehen peppuun ei ihan heti tulisi mieleen kalua työntää...

Homot saa lukea tätä ja runkatan mun puolestani...hengessä mukana.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä pidän myös tuosta koska siinä on jotain hyvin irstasta ja kiihoittavaa. Miehen peppuun ei ihan heti tulisi mieleen kalua työntää...

Miehen kohdalla en ole edes kokeillut mutta en tuosta oikein naisenkaan kanssa ole koskaan erityisemmin syttynyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miehen kohdalla en ole edes kokeillut mutta en tuosta oikein naisenkaan kanssa ole koskaan erityisemmin syttynyt.

No sitten kun sulle tulee eteen nainen, joka antaa käteesi rasvatuubin ja sanoo, että mee sinne kakkoseen kun mä pidän siitä niin paljon. Mitä tekee tällöin -OO-?

Et ole ollut järin kiinnostunut vai?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miehen kohdalla en ole edes kokeillut mutta en tuosta oikein naisenkaan kanssa ole koskaan erityisemmin syttynyt.
Olin kolmisen vuotta sitten laivalla matkalla Turusta Tukholmaan. Kännissä vetelin sillon voimassaollutta avosiippaani (naista), hänen ehdotuksestaan, hanuripuolelle. Ikävä vain kun en muista tapahtumasta mitään, joten en tiedä tykkäänkö tuosta toiminnasta.

Seuraavana päivänä olin sitten karmeassa krapulassa ja vielä kännissäkin sekä mulkku ruskeana, ja kun kaiken lisäksi Kike Elomaa haastatteli minua muusta syystä siellä laivalla jonkinmoisen yleisön edessä. Myöntää täytyy, että silloin oli kyllä aika vittumainen fiilis ja halutti vain päästä kotiin suihkuun ja sitten peiton alle nukkumaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olin kolmisen vuotta sitten laivalla matkalla Turusta Tukholmaan. Kännissä vetelin sillon voimassaollutta avosiippaani (naista), hänen ehdotuksestaan, hanuripuolelle. Ikävä vain kun en muista tapahtumasta mitään, joten en tiedä tykkäänkö tuosta toiminnasta.

Aika yleistä muuten on juuri tuo, että nainen haluaa kakkoseen ja mies on aivan naamat eikä muista mitään.

Moni nainen pitää tuosta b-rappuun tulemisesta aika ajoin mutta tämä on monille miehille perin vaikea toimitus. Ehkäpä juuri homopelkoa vaikka kyseessä on nainen...?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Aika yleistä muuten on juuri tuo, haluaa kakkoseen ja mies on aivan naamat eikä muista mitään.
Kyllä, ja varsinkin juuri noilla Turku-Tuhkolma-risteilyillä.

Minulla ainakaan ei mitään homopelkoja ole, mutta silti kummastuttaa ajatus siitä, että täytyisi yhtäkkiä alkaa nussimaan jonkun likaista suolistoa. Korvakin kuulostaisi paljon kiihottavammalta paikalta siihen hommaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulla ainakaan ei mitään homopelkoja ole, mutta silti kummastuttaa ajatus siitä, että täytyisi yhtäkkiä alkaa nussimaan jonkun likaista suolistoa.

Pimpasta saa klamydiaa, genitaliherpestä ja vaikkapa hiivatulehduksia aivan jatkuvalla syötöllä sekä ihan saatanan kasvavalla vauhdilla. Sinne siis ja jäteään se peppu rauhaan vaikka neito kuinka rukoilisi.

Suolisto on aina likainen jos siitä ei huolehdi...amatööri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös