Mikä on kaikkien aikojen paras tyttöbändi?

  • 17 489
  • 135

ok, girls aloud vai mikä tähmitähäh?

  • Spice Girls (eli Geri?)

    Ääniä: 55 13,1%
  • All Saints (mah-tawaa...)

    Ääniä: 22 5,2%
  • Bangles(s) (brunetti laulaja toimii...)

    Ääniä: 36 8,6%
  • Girls Aloud (iwantcheryltweedyandtheblondeone.com)

    Ääniä: 13 3,1%
  • Atomic Kitten (en minäkään muista niiden musaa)

    Ääniä: 10 2,4%
  • Soraääni Suomeen, Gimmel!

    Ääniä: 5 1,2%
  • Tik Tak, puhtaasti ulkomusiikillisista syistä!

    Ääniä: 149 35,5%
  • Gimmel (väitän oikeasti!)

    Ääniä: 6 1,4%
  • Äh ei mitään bändejä, antakaa mulle Minoguen siskokset!

    Ääniä: 44 10,5%
  • Miksei listalla ollut...

    Ääniä: 80 19,0%

  • Äänestäjiä
    420

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Indica on tehnyt suunnilleen kaiken itse, joten heh heh sinulle.
Ja sen kyllä kuulee valitettavasti, joten..... heh heh...... Vitsi olikin siis se, että vaikka Indica tekeekin omat biisinsä, bändi on vain niin keskinkertaisen huono. Sille se heh heh alunperin.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sen kyllä kuulee valitettavasti, joten..... heh heh...... Vitsi olikin siis se, että vaikka Indica tekeekin omat biisinsä, bändi on vain niin keskinkertaisen huono. Sille se heh heh alunperin.

Itse voisin laittaa Indican kakkos- ja kolmoslevyt tämän maan parhaimpien 2000-luvun levyjen joukkoon. Ei mulla oikeastaan muuta. Jos jyndid ei däjyy niin ei däjyy.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Täältä voisi kyllä tulla myös ääni Indicalle, mystisromanttinen pop-rock (kuten musiikkityylinsä aikoinaan kertoivat olevan) iski jo tuoreeltaan ja kyllä sitä yhä ihan mielellään kuuntelee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aloitusviestissä ihmetyttää tuo Geri Halliwellin nosto Spice Girlsistä muiden yläpuolelle. Höh, minä luulin aina, että konsensus hoteimmasta Spice Girlsistä kohdistui kyllä siihen tummaan tyttöön eikä suinkaan Geriin?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kuitenkin tuon suurimman hitin eli Broken Glass moni varmasti muistaa vuosituhannen alusta.
Muistan Nerdeen, koska aikoinaan yläasteen musiikin tunneilla tuota kappaletta soitettiin ja laulettiin aivan tolkuttoman monta kertaa. Muita biisejä en heiltä olekaan kuullut, tai jos olen, ne ovat unohtuneet.

Tarttuva kipalehan tuo Broken Glass on, ei siinä mitään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pintandwefall ansaitsee maininnan täällä ja Babymetal omaa loistavan huumoriarvon omissa silmissä. PMMP oli parhaimmillaan huikea.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Tietysti myös Las Ketchup (tai oikeastaan se yksi kappale) on legendaarisimpia tyttöbändejä koskaan.
Banglesille menee minunkin ääneni, mutta jos puhtaasti bändin jäsenten ulkonäön perusteella pitäisi tehdä päätös niin Las Ketchup olisi kyllä vahva ehdokas.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
The Runaways. Bändi itsessään ei ollut mikään huikea, mutta siitä lähti myöhemmin soolouralle Joan Jett & Lita Ford.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös